No jopas oli laskelma, mutta en miellä kyllä päivässä ajaneeni noin paljon, totta tuo kokonais lukema takuuvarmasti on, pieni todiste löytyy Facebook linkistäni (tuossa profiilini alareunassa) jos sieltä katselee kuvista niin on kuvattu liki kaikki reissut mitkä suuntautuvat Riihimäkeä pitemmälle, mm. nyt kesän mittaan 3 x Turku, Salo, Somero, erilliskerroilla noin 2-3 x Somero ja Salo, sekä Lohja useamman kerran, Porvoo pari kertaa, Kotka ja Karhula kerran, Koli, Eno, Lieksa kerran, Forssa 3 kertaa, Tammela samoin kolme kertaa, Vantaa ainakin 5 kertaa, Hämeenlinna aulanko ainakin 8 kertaa, Tampere kaksi kertaa, Jämsä, Jämsänkoski, Petäjävesi, Juupajoki, Orivesi jne ja hurjasti tässä Hyvinkää-Riihimäki väliä monet kymmenet kerrat, en edes äkkiää muista missä olen ajellut, no Karkkila 2 kertaa, Nummi pusula kerran jne jne jne. Elikä oikeasti olen jauhanut loputtomasti kun oli "pitkä" ja hieno kesä. Eilen viimeksi kävin Toijalassa, tullessa ja mennessä tietenkin Hämeenlinnan kautta, menopeli kulkee sallittua lujempaa en toki jaksaisi jauhaa 45kmh noita kaikkia. (Yksi mukava prätkäpoliisin pysäytys noin 70kmh vauhdista)=Totesi Hämeenlinnan seutuvilla että sinulla kulkee aika iloiseen tuo skootterisi, sanoin että on rikka pois ja noudatan nopeusrajoituksia ainakin kaupungeissa, katseli mopoa jonkin aikaa ja totesi että siisti peli, kaikki toimii viimeisen päälle (valot ym), sitten sano että kun et ole enää pojankloppi rikkinäisine valoineen ym juttuineen, niin anna mennä vaan, ei hän viitsi puuttua enempää, mutta kun ja jos joku partio pysäyttää, älä mainitse hänestä mieluusti mitään.

Koko tuon ajetun kilometrimäärän aikana yritän muistella vikoja: ostaessa ryyppy ei lähtenyt pois päältä elikä sammahti noin kilsan päähän kun sai liikaa, se korjattiin takuuhuoltona heti oston jälkeen (toimi kun otin virtajohdon irti ryypystä), nyt meni takavalo poltin, jarruvalo toimii (tänään uusitaan illemmalla mopokatoksessa), alkuvaiheessa mopon sisäänajon jälkeen yritti lämpö leikata kiinteän öljypumpun takia pari kertaa (ei ole huollon eikä ominkaan silmin mitään säätöä), laitan korkillisen ennen tankkausta jokainen kerta, ei enää ongelmia kertaakaan. Hihnoja olen kokeillut muutamia eri levyisiä, vetoakselin holkkeja myös sekä suuttimia eri kokoja, eipä tuu vikoja mieleen juurikaan, no Porvoon reissulla seisontajalan jousi katkesi, mutta tuli heti kirjeessä uusi takuuseen. Olen saanut paljon ajavana ja tuttuna asiakkaana Virijavaralta ilmaiseksi pyytämättä testiin 4kpl:tta iridium tulppia, tavallisia kokeilin juuri eilen, mutta ei ole enää niihin paluuta, eroja löytyy selkeästi, eikä musta tuntuu juttuja, muutenkin kiitän kyseisen puotin Kimmoa tosi ystävällisestä suhtautumisesta aina (hän osti aikoinaan minulta mm. solikan r50 skoden ja laitteli siitä kuulemma oivan ajopelin itselleen)! Eki