Kyllä muistan, en nyt halua vaan avata juurta jaksain ihan kaikkea mistä minua on "jullitettu" liikkeen taholta, mutta itse ajamalla asiaani olen saanut sen liikkeeltä mikä on aluksi luvattu siitä että otin mustapohjaisen kylmässäkin toimivan mittarin entisestä skodestani sekä vaihdoin sen tuohon uudempaan skootteriini, missä oli valkopohjainen mittari, mikä ei diginäytöllä näyttänyt edes kevät aamuisin heti yhtikäs mitään (en tiedä mitä teknisiä eroja niissä on, mutta mustapohjainen toimii pakkasellakin, mutta valkopohjainen ei), kun heidän ei tarvinnut tilata liki 200 euron arvoista mittaria eikä huollon asentaa, luvattiin minulle 200 euron edestä vaikkapa etuvariaatori kokonaisuudessaan. Siksi tehtiin kieroilulla kaiken maailman o-renkaan puuttuminen ja vedottiin että olen takuuaikana vaihtanut suuttimen. Asia kääntyi jälleen parhain päin kun selvitin isä omistajalle mitä poika omistaja järjesti, ettei tarvitsekaan antaa luvattua asiaa. En halua aukoa liikkeen ja minun välisiä asioita täällä tämän enempää julkisesti, mutta totean että kun kaveri osti tuon tgb bulletin myös nyt keväällä, keltaisena, siinä ei myöskään mittari toiminut, ajoin hänen asiaansa siten aiempaan tallessa olleeseen kuluttaja-asiamiehen lausuntoon vedoten, että hän sai korvaukset tilille jos tyytyy skootterissa jo olevaan ei aina toimivaan mittariin. Se huollon mainitsema (ei sitä huolto maininnut vaan tämä nuorempi omistaja että puuttuu joku o-rengas), millä yrittivät luistaa vastuustaan, vaan eipä onnistunut. siitä lähtien kaikki on toiminut ok ja asiasta ei sen enempää, sain sen tiedon jo täältä että kannattaa kokeilla esim. pienempää suutinta, kun esim. moposportin myyjä tyrkytti vähintäinkin 25-30 pykälää alkuperäistä isompaa suutinta, vedoten omaan tietämykseensä, jo 20 pykälää isompi röpöttelee turhan usein, siis 80, nyt on 74 ja vielä näillä keleillä on parempi kuin 80 suutin. Lopuksi haluan ihan ystävyydellä mainita sinun armotonta liikkeen puoltamista ja minun lyttäämistäni juurikin silloin siinä mittariasiassa, ääni kellossasi muuttui kun silloin sain ajettua voitollisesti ja julkisesti täällä sitä ensimmäistä mustapohjaista mittari asiaa, uusi tuli kuin Manulle illallinen kun laitoin kuluttaja-asiamiehen lausunnon silloin liikkeeseen, posti toi pikajuttuna uuden mittaripaketin. Ei sorruta nyt kinaamaan täysin tyhjistä o-renkaista ja muusta vastaavasta, kaikki on täysin ok, skootteri toimii kiitettävästi ja vastauksia olen saanut erilaisina suosituksina. Eki