Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kiinalaisten variaattorin säätöä

Aloittaja Partanen, 30.06.07 - klo:13:51

« edellinen - seuraava »

jwalk

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 11.11.15 - klo:15:32
niin tiukkaan menny ettei mun työkaluilla saanu auki. ei auennu milliäkään meni vaan metalli ruttuun reunasta kun nakutin menemään. kuumentamista vois yrittää mutta ei oo varatiivisteitä. pistin takas kasaan kun tarviin tota skootteria.
mistäs löytäis uutta täydellistä kytkinpakettia halvalla?kelloa en tarvii. virijavaralla ei oo ainakaan listoilla..
Mikäs tuossa vikana?
http://www.virijavara.fi/kauppa/product_details.php?p=239
Niin, onhan siinä kello mukana...

joni_k

no hitto miks mä en löytäny tota vaikka selasin vaikka kuinka monta kertaa läpi. kun muistelin että virivaralla oli. kiitos.  :)

joni_k

tilattu on. täytyy toi uusi sitten heti kättelyssä yrittää purkaa jos onnistuis paremmin.

joni_k

just sain uuden kytkimen käsiini ja ihan kivuttomasti lähti se hattu pois tieltä. sen verran puutteita että ei ollu sen vastapainejousen keskelle sitä kippoa tms miksi sitä sanotaan joka tulee toiseen päähän. no täytyy vanhasta ottaa se.

joni_k

nyt on takavari niinku häämekko. vähän uutta vähän vanhaa. tossa uudessa vuoti yksi stefa jo vakiona. laitettaessa rikottu. se stefa joka on siellä holkin luona eli hihna ois rasvattuna kohta ollu. sain sen vanhankin nyt purettua osiin ja otin siitä ton stefan tohon uuteen. vähän kärsi se huppu ainakin ja en oo varma menikö kieroksi lautaset, äkkiseltään näyttivät vielä suorilta. ihme mustaa mössöä oli täynnä.  kytkinpalat oli noihin uusiin verrattuna mun mielestä paljon kuluneet, noihin kilometreihin verrattuna. 2600km nyt lasissa. kaupunkiajossa kyllä ollut entisillä omistajilla johtuisko siitä. vastapainejousi näppituntumalta oli vanhassa tiukempi joten laitoin sen.  saako tohon variaattoriin noita stefoja ja o-renkaita ihan fixuksesta vai onko jotain erikoiskokoja?

helkama sc-r

Laakeriliikkeistä löytyy varmaankin sopivia tiivisteitä.

joni_k

löytyisköhän etolasta.. täytyy käydä kyselemässä kun lahdessa käy.

tapiovuorent

Etrasta löytyy hyvä valikoima , mutta myös Lahden Traktorivaruste ,Laakerikadulla . Sieltäkin olen hankkinut.

Maraboy76

Kokeile liukurullat,yllätyt uudestaan,parempi kiihtyvyys ja huiput nousee,ei tosiaankaan enää tavallisia rullia.7g 11e

joni_k

mistäs löytyis tohon 11€ hintaan?

-Zone-

virijavara.fi myy kinkkeihin, mutta ei ihan 11€ kun siellä ne maksaa 11,90€ ;)

Maraboy76

joni_k

mites se on meneekö noi niinku 1:1 noiden pyöreiden kanssa? eli 7g pyöreä vastaa 7g liukupalaa?

Maraboy76

Virijavaran mukaan.... 50cc 5,5g-6g
60-70cc 6g
80-90cc 7g