Aivan aina en ymmärrä logiikkaasi, dear Eki.
Ensin tahdoit poistaa kuristuksia imupuolelta, seuraavaksi asensit pakoputkeen suppilon,
Nyt ilmeisesti kyselet meiltä, kaikkien sääntöjen mukaan skotuilijoilta, saako moposi kulkea vai ei.
"ensin suuta suurensit, ja sitten pistit tulpan persereikään"
Nyt Eki, maalaisjärki käteen.
Nyt olet ymmärtänyt rehti skodeisti kyllä väärin, tarkoitukseni oli piristää skootterin kiihtyvyyttä lain rajoissa, elikä olen jo maininnut että nimeltään tietty prätkäpoliisi hiljattain on todennut minulle ja kyytiläiselleni, etteivät he puutu 60kmh nopeuteen, kun tässä kaasari Gilerassa ei olekaan totutusti cdi rajoitinta kuten esim vastaavassa ruisku Gilerassa, se kiertää kaikilla laillisillakin jutuilla mitä tehtaan jäljiltä on, elikä messinkinen reikälevy kaasarin suulla, pienempi suutin ja hukkaputket, kokeilin sitä kun se oli vielä pojalla omistuksessaan, meni se mittarin mukaan myötäisessä noin 77kmh, elikä oikeaa nopeutta n 70kmh. Kaikki johtui siitä ettei mitään varsinaista kierrosrajoitinta kyseisessä skodussa ole, on typistetty niillä reikälevyillä ja hukkaputkilla. Sitten tuo rehelliset skodeilijat, niitä näyttää olevan jopan n.10-20% kaikista skootteroijista, itsellä ollut 13 skootteria 12v sisällä ja ajanut niin hurjia kilsamääriä, että olen takuuvarmasti tullut huomaamaan, että hyvin harvan mopo kulkee n.50kmh, kyllä ne menee paaalllljon lujempaa, ei yksin minulla.