onpas ollut rönsyilevää keskustelua ja aikuiset miehet meinaa mennä ihan henkilökohtaisuuksiin. Hävetkää!
Tottahan toki. Laki on yksiselitteinen mopon nopeuksien suhteen.
Luulisin ja uskon, että sinä Eki noilla kilometreillä ja iän suomalla kokemuksella osaat käyttää kaasukahvaa järkevästi, kulkee se mopo tuppinurin vaikka miljoonaa.
ajele vaan fiksusti ja nauti pirteästä mopostasi.
Taajamissa hissukseen ja maaseudun rauhassa saapi vähän sitten päästellä

Edelleen, mun auto kulkee yli 200kmh, mutta ajanko aina täysii??? No en.
Sym mopo kulkee n. 80kmh ajanko aina täysillä? No en.
Piikki skootteri kulkee +100kmh, no siinä ei nopeusrajoituksia, mutta kuutioita liikaa veroluokkaan. En aja aina täysillä.
Teineille lait kyllä tarpeellisia, mut kai myö wanhat papat saahaan vähän hullutella, mutta ei hölmöillä!
Nooh, kriminaalinen virittely on suvussa. Mun velipoika, 73v ei malttanut olla virittelemättä mopoautoaan. Kulkee +70kmh. Hauska näky, kun kubota puskee paksua mustaa, kun lähtee risteyksestä

vähän kyllä huoletti, kun tytär 23v pyys mopoa lainaan pariksi päiväksi. Sanoin totuuden, eli tuo kulkee kyllä liikaa, mutta mulla on keinot rajoittaa(prikkoja)
eei tarvi, osaan kyllä ajaa maltilla sanoi hän. Asia tietysti aivan toinen, jos hän alle 18v.
Mopo ollut kohta kuukauden "lainassa" Sano vaan, et v''un kiva, ettei tarvi olla tien tukkona, kun kiihtyy niin kivasti. kiva ajella. (70cc, tehari, yms..)
Että vielä jälkikasvunkin rikoksen tielle päästin. Paska jätkä ja iskä oon.