Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Agility yleinen keskustelu

Aloittaja Pekoni, 23.06.08 - klo:15:46

« edellinen - seuraava »

Rific

Lainaus käyttäjältä: Kinkster - 08.05.16 - klo:10:21
Virijavarasta olen itse tilannut gatesin hihnan aina. Tais olla 15e.

Sent from my UMI eMAX using Tapatalk 2

Ja se on taasen kooltaan 17,5x729. Näitä pituuksia on pirusti, täytyy varmaan orkkis mitata..

Kinkster

Lainaus käyttäjältä: Rific - 08.05.16 - klo:10:24
Lainaus käyttäjältä: Kinkster - 08.05.16 - klo:10:21
Virijavarasta olen itse tilannut gatesin hihnan aina. Tais olla 15e.

Sent from my UMI eMAX using Tapatalk 2

Ja se on taasen kooltaan 17,5x729. Näitä pituuksia on pirusti, täytyy varmaan orkkis mitata..

Itselläni oli Kymco Agility 4T 12" renkailla ja tuo virivarin hihna oli passeli. Kestää kauan ja on halpa. Osta sellainen jos pelisi on sama.

Rific

Lainaus käyttäjältä: purgiaali - 08.05.16 - klo:09:50
Motonet myy varihihnaa hintaan 24,90€. En muista merkkiä, mutta ihan on hyvälaatuinen.

Tämän hain, valmistaja Bando eli orkkis hihna. Kiitos taas kaikille loistavista vastauksista  :)

Rific

Lähteekö muuten muilla agility ilman kaasua käymään? Kylmällä koneella vaatii pienen kaasun käännön, ajon jälkeen kun sammuttaa ja kännistää napista kaasua ei tarvitse. Jos seisoo vaikka 10min ajon jälkeen ei käynnisty taaskaan ilman kaasua. Laite vakio, mitään muutoksia ei ole tehty. Muuten peli toimii kuin ajatus.

-Zone-

Missä vika?
Jos oman koneen metkut tietää ja saa käymään niin eiks se oo silloin ajokunnossa ?

Rific

Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 20.05.16 - klo:16:49
Missä vika?
Jos oman koneen metkut tietää ja saa käymään niin eiks se oo silloin ajokunnossa ?

Totta tämä, haluan vaan tietää onko agilityn ominaisuus. Ei sen kummempaa.

Coastside

Aika normaalia cvk kaasareilla. Omassa kaipaa kaasua useinmiten.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kani

Itse säädin tyhjäkäynnin vähän ylös, n. 3000. Ei tarvi kaasuun koskea näillä ilmoilla.

Rific

Riisuin SAC (vai PAIR tai mikälie) järjestelmän pois kun havaitsin sen aiheuttavan tietyissä tilanteissa naputusta. Samalla käynnistys parani, nyt ei tarvitsekuin hipaista starttinamikkaa niin laite kehrää. Myös tyhjäkäynti tasottui. Joku viisas jossain muilla foorumeilla kertoi kun asiasta googletin, että tukkii putken karstalla x KM päästä, jos tuon järjestelmän poistaa. Tuskin?

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: Rific - 06.06.16 - klo:14:40
Joku viisas jossain muilla foorumeilla kertoi kun asiasta googletin, että tukkii putken karstalla x KM päästä, jos tuon järjestelmän poistaa. Tuskin?
Jos kohtaat uudelleen sen 'viisaan', voit kertoa että kaikissa kiinanmalleissa tuota ei edes ole vaikka kone on tismalleen sama 139QM sarjan pannu. Ei ollut mun edellisessäkään. Sillä ajoin päälle 20 000km ja kun avasin se änkkärin, karstaa tuli ruokalusikallinen.

Rific

Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 06.06.16 - klo:15:01
Lainaus käyttäjältä: Rific - 06.06.16 - klo:14:40
Joku viisas jossain muilla foorumeilla kertoi kun asiasta googletin, että tukkii putken karstalla x KM päästä, jos tuon järjestelmän poistaa. Tuskin?
Jos kohtaat uudelleen sen 'viisaan', voit kertoa että kaikissa kiinanmalleissa tuota ei edes ole vaikka kone on tismalleen sama 139QM sarjan pannu. Ei ollut mun edellisessäkään. Sillä ajoin päälle 20 000km ja kun avasin se änkkärin, karstaa tuli ruokalusikallinen.

Ok, joten huoletta saa olla pois. Yksi vikaantuva kohde vähemmän.

Rific

Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 06.06.16 - klo:15:08
Tuossa siitä putkesta - http://www.mediafire.com/download/gcd61nizqx716n6/Kirurgiaa+Baotianin+pakoputkelle.pdf

Kiitos linkistä, mielenkiintoinen artikkeli. Mitä agilityyn vielä tulee, onko kukaan poistanut sitä kaasarin päällä olevaa kumisuojaa? Lähinnä miten kerää paskoo kaasariin (lähinnä kaasun palautusjouseen jne) ilman tuota. Hieman jää kyseenalaiseksi penkin alta löytyvä kaasarin huoltoluukku tuon kumin kanssa, koska kaasariin ei tuolloin pääse käsiksi.

Kinkster

Lainaus käyttäjältä: Rific - 06.06.16 - klo:15:13
Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 06.06.16 - klo:15:08
Tuossa siitä putkesta - http://www.mediafire.com/download/gcd61nizqx716n6/Kirurgiaa+Baotianin+pakoputkelle.pdf

Kiitos linkistä, mielenkiintoinen artikkeli. Mitä agilityyn vielä tulee, onko kukaan poistanut sitä kaasarin päällä olevaa kumisuojaa? Lähinnä miten kerää paskoo kaasariin (lähinnä kaasun palautusjouseen jne) ilman tuota. Hieman jää kyseenalaiseksi penkin alta löytyvä kaasarin huoltoluukku tuon kumin kanssa, koska kaasariin ei tuolloin pääse käsiksi.
Poistin sen ekana tekonani ko. skodelle enkä ikinä takas laittanut.

Coastside

Kaasuttimen voi suojata foliollakin. Taittelee useamma kerroksen paksuiseksi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04