Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Baotian

Aloittaja Kappas Vaan, 01.05.07 - klo:20:03

« edellinen - seuraava »

kani

nalleolut

eikä 5.5grammaset ois paremmat. perustuu pelkkään luettuun ja sitä tuntuu riitävän.

Jack

Upottaa sen olin aatellu. En vaan vielä raaskinu ruveta runkoon vielä katteita,
Kun paikka kin hiukan hakusessa.

Nyt kun vaihdoin taakse ledin, niin voltit tippu ehkä puoleen vaikeei edes valot päällä.
Valot päällä tippuu lisää, n. 4,5v.
Ja mittarin led valo syttyy kun painaa jarrua :-)

Liian herkät, pienet vuotovirrat tekee Kait tollasta.

Tarvii mitata suoraan akulta toi voltti määrä,
Eikä mistään jarrukatkaisimesta.

Juissi

Sä saat ton mittariston lasinkin (muovin) irti helposti ja mittarin sen sisään, jos haluat.
Pitää vaan ensin ottaa se mittaristo esille.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

V_T_E_C

Miten baotian skootteriin on tarkoitus vaihtaa peräöljyt?
Ohjekirjassa lukee, että täytetään tyhjennysruuvin kautta?
"Isi, mikä on evoluutio ?"

"Kuulehan poikani, evoluutio tarkoittaa sitä, että ensin sinä ajat mopolla, sitten kevarilla, sitten 250-kuutioisella, sitten 500-kuutioisella, sitten 1100-kuutioisella."

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: V_T_E_C - 04.08.13 - klo:13:22
?
http://youtu.be/k4SvO7PblWw
Kun öljyä on täyttöreijän alareunan tasalle sitä on riittävä määrä, Eli kun alkaa valuun täyttöreijästä, niin ok määrä.

boatian666

olis tuollanen boatianin BT49QT-9D1 romu jota oon laitellu. skode seisoi pihalla 5vuotta ja nyt aloin kunnostamaan sitä. heti ekaks vaihdoin uuden tulpan ja tulpan johdon,

puolan, racing cdi boksin. ja kun avainta ei löytynyt niin  katkasin virtalukosta johdot ja liitin mustan ja punaisen yhteen. kaikki liittimet olen crc:llä käyny läpi eikä löytyny

hapettumia. akku on aivan sökö mutta sitä en tarvii ku jaksan kyl polkee käyntiin, ainoo ongelma on vaan nyt että ei helvetilläkää tuu kipinää! enää ei tuu mieleen ku että

staattori ois paskana? jos joku ymmärtäis vähän paremmin näistä sähköhommista niin tietoa vaan tulemaan kiitos!

pekpel

Sivujalka alhaalla ei anna kipunaa..
Onkos tappokytkin(sammutusnappi) tuossa mallissa siellä kaasukahvan puolella ?

Jos noihin edellisiin vastaus on ei, niin epäilisin cdi-boksia, ei ole oikea..
Uusi on kuitenkin vaihtovirtaboksi ja noinkin vanhahkossa voi olla tasavirtaboksi alkuperäisenä.. 
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Coastside

Tuossa mallissa virtalukko ja sivujalka sekä kytkee että katkoo sytkää.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

aleksis96

Mitkäköhän on baotianin venttiilin välykset?

konenikkari

Suosittelen 0.08mm imu ja 0.15mm pako männän ollessa ykk:ssa sytytyskierroksella.
Miksi kysyt.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Coastside

Olen ajanut kuusi vuotta ventiilinsäädöillä missä  ne on säädetty miltei äänettömäksi. Rakotulkin käyttö loppui kun oli kaksi 0,05 liuskaa pilannut säätäessä, kun ne ei kestä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Ok venttiili onkin hyvä säätää lähes äänettömäksi kunhan kaikki on ok.
Sensijaan jos on epäilyksiä venttiilivuodosta, voi välyksen säätää, tilapäisesti isoksi.
Itse en ole koskaan olut huolissani jos jokainen koneestani löytyvä venttiili vähän rapisee.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

aleksis96

Ajattelin säätää venttiilit koska mopon juuri ostin Käytettynä ja toinen asia joka kummastuttaa on se kun ei lähde oikein ajon jälkeen startilla käyntiin vaan täytyy sahata ja sitten kun vihdoin alkaa vähän käymään niin kaasua saa pitää pohjassa noin 20sec että alkaa käymää kunnolla ja puskee siinä vielä mustaa savua..

konenikkari

Musta savu on merkki runsaasta polttoaineen saannista.
Kaasutin saattaa tulvia.
Jos kapineessa vanhoja bensoja ajele jos toimii, saattaa parantua aikaa myöden
Oliskohan ilmansuodatin tukossa, säädä/säädätä silti ne venttiilit jos ei ole mitään tietoa aiemmista säätelyistä ;)