Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Minkä skootterin ostaisi??? (yleinen kysely, pohtimiset jne.)

Aloittaja sebastian34, 29.04.07 - klo:06:19

« edellinen - seuraava »

openflow

On zoomeri veikeen näköinen kapistus ...

Jos tommosta huomiota herättävää haluaa ,niin tässä on hyvä vaihtoehto zoomerille
http://www.made-in-china.com/showroom/leadlefan/product-detailXejmHDlVbapW/China-The-Smallest-Electric-Folding-Bike-LDF-EB07-.html
;D

Zorro

Zoomer Ruotsista ? Click , taitaa olla lähin paikka missä on virallinen Hondan moposkoottereiden myynti, tarvikkeitakin näköjään löytyy.

bouttis

Joo,saahan tohon raisereita tangon alle ja sit kun oon tällänen persjalkalainen eli selkä pitkä ja jalat lyhyet  ;D täytyy mennä haku reissulla jonnekkin työmaalle ja juntan alle sit mahtuu istuu hih  8)

Edit: nyt on sitten tilattu tampereelle se peli,toimitus 2 viikkoo et joutuu odottaan  ;D

jalat

No mä ihmettelinkin mikä storm motorin 2009 mopo kuvaston kannessa sen naisen alla oleva skootteri oli. Mutta tollanen zoomerihan se. Hauskannäköinen vehje.

ihis

Lainaus käyttäjältä: Kappas Vaan - 08.03.09 - klo:18:19
Zoomer Ruotsista ? Click , taitaa olla lähin paikka missä on virallinen Hondan moposkoottereiden myynti, tarvikkeitakin näköjään löytyy.

Jumalaare, toihan on nätti omalla tapaansa. Yksinkertaisen nätti :)
***Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla***

Comenciante

Olen ajatellut ostaa skootterin kumpi olisi parempi Derbi vai Aprilia?

karkulainen

Mitkä mallit?
Derbi tekee ainakin tuota GP1 skootteria, se on isohko. Entäpä Aprillipilan malli?
Linkkiä?
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Coastside

Jos elvistelee kavereille niin teknisesti jännempi ja jos haluaa pimun kyytiin niin nätin värinen, jossa mukava istua kyydissä. Onnekkaasti samassa on molemmat.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Mää

Osta Vespa S2 , siinä on tyyliä.  ;D

Comenciante

Niin Derbi GP1 ja Aprilia sr 50 r Factory

Samppa

EDIT. Koska skootterinvalintaketjuja on lukuisia, yhdistelin vähän. Jatketaan tässä ketjussa jatkossakin aiheesta.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

karkulainen

EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

skandinaavi

Itse kallistuisin vivacity 3:seen, jo ihan 2-tahtisuuden vuoksi. Hieman rumahko tuo on kylläkin minun silmään. Piaggio 2-t versiona olis varmaan mun "oikea" päätös jos sais ihan pikkuisen luistaa noista vaihtoehdoista...
"Emme tee näitä ja muita asioita siksi että ne ovat helppoja vaan siksi että ne ovat vaikeita" -JFK

Coastside

Into kakstahtariin hukkuu pärinään. Tehotkin raskauteen kun ei enää olla teiniruipeloita.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04