Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mitä mieltä olette mopon virittämisestä?

Aloittaja Partanen, 09.07.07 - klo:11:45

« edellinen - seuraava »

oskuk

Mulla tuli tuollaista fiilistä jo kun oli rengaspaine päässyt pari kymppiä alas.

Meisselix

Lainaus käyttäjältä: oskukMulla tuli tuollaista fiilistä jo kun oli rengaspaine päässyt pari kymppiä alas.
Paljonko olet pitäny paineita renkaissa?
** Parempi ämpärillinen hämäävää vaikutelmaa kuin lusikallinen todellista osaamista **

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Meisselix - 01.09.16 - klo:23:12
Lainaus käyttäjältä: oskukMulla tuli tuollaista fiilistä jo kun oli rengaspaine päässyt pari kymppiä alas.
Paljonko olet pitäny paineita renkaissa?

1,8 edessä ja 2,2 takana.

Meisselix

Samaa luokkaa nuo minullakin on. On vaan kiinan muovirengas kun kivi tuolla paineella.
** Parempi ämpärillinen hämäävää vaikutelmaa kuin lusikallinen todellista osaamista **

Tinde

Kuluuko Teillä kaikilla takarengas vain toiselta puolelta? Ja virittämiseen, on se noloa kun mun skoppe ylämäessä täällä kaupungissa ei kulje kuin 30 km/h . Autot tööttää takana vaikka reunassa ajan. Sit mennään vauhdilla ( autot ) ohi ja samoissa valoissa ollaan taas :)

Make73

Itse asun maalla, reilun kymmenen kilometrin päässä kaupungista. Koulumatka on sitten jo reilu 30km, joka tarkoittaa sitä että ei sitä nyt jaksa jo pelkästään ajan takia ajamaan vakiolla kaksi kertaa päivässä. Taajama-alueilla nopeusrajoituksista on pidettävä tiukasti kiinni asutuksen takia. Jos asuisin kaupungissa, en olisi pistänyt varmaan ollenkaan viripalikkaa.

Coastside

Maantiellä viri on turvaa. Mäkihitaus kerää jonoa taa ja on niitä jotka "mahtuvat kolme rinnan." ja sen takana tulija ei ehkä huomaa mopoa. Katson aina peiliin ohittajan aikana, voi ehtiä väistää.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Skegge

Mielessä on käynyt, että jos sen Kisbeen sähköisen kuristuksen ohittaisi. On meinaan aika ärsyttävä ominaisuus kun sytkää katkotaan. Vetää, ei vedä, vetää taas, ei vedäkään. Ja sitten pieneen ylämäkeen toimii niinkuin on tarkoitettukin eli vetää koko ajan.

Ajattelin, että jos laittaisi sellaisen kaksiasentoisen kytkimen piuhojen väliin. Siitä voisi sitten omiin ajoihin napsaista sen kuristuksen ohituksen päälle. Huiput ilmeisesti nousevat 45 --> 55 eli ei vielä pysyttäisiin turvallisella alueella. Mistähän tuollaisia "säänkestäviä" sähkökytkimiä kannattaisi lähteä hakemaan?

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 15.02.17 - klo:14:13
Maantiellä viri on turvaa.

Laitomuuksi puolustetaan aina turvalla -turvaa tuovat laittomat aseetkin.

joni_k

semmonen 2.5bar on aika bueno renkaissa..lasketaanko viritykseksi..  ;D en puolustele virittämistä sen pahemmin koska laitontahan se on tavallaan, mutta hermo mulla menis jos 49 kuutiolla yrittäis pärjäillä. no,eihän mulla nytkään ole käytössä kuin 63cc mutta se riittää just mun tarpeisiin viritykseksi. ei hyydy joka mutkassa mutta ei ole epäilyttävän pirteäkään. ilmeisesti skoottereita tuotu joskus 44mm männällä ja myyty vakiona.tullu sitten mäntärempan yhteydessä ilmi.

pera8x

Lainaus käyttäjältä: oskuk - 10.04.17 - klo:17:37
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 15.02.17 - klo:14:13
Maantiellä viri on turvaa.

Laitomuuksi puolustetaan aina turvalla -turvaa tuovat laittomat aseetkin.

mulla ei ole laittomia aseita, pelkästään laillisia ja niistäkin vain yksi on ruutipyssy. mutta voisin kuvitella, että jos on sen tyyppinen ihminen, että tarttee laittomia aseita, niin kyllä niissä hommissa laiton ase saattaa joskus jotain turvaa tuodakkin. ;D

yxrutanen

ittellä on solifer speed,kevensin rullia ja poikoin rajottimen piuhan.
ei tullu katuraaseria mikä ei ollu tarkotuskaan.nyt kulkee jotain 60+
mutta kiihtyvyys  on hyvä,nelitahtituhnuks.ei jää liikennevaloissa takaatulian alle.rullat 5,5g

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kestosippi

Minua lähinnä ärsytti kun skode ei alamäessäkään kulkenut kuin hikisesti viittäkymppiä. Vaihdoin variaattorin holkin rajoittamattomaan. Nyt nousee noin 65km/h alamäessä. Tasasella hikisesti sinne kuuteenkymppiin. Tuskin kovinkaan laiton vielä.

Painorullat oli vakiona 8,5g ja ne vaihdoin 8g rulliin kun entiset olivat kuluneita. Ehkä kannattaisi vaihtaa kevyempiin että lähtökiihdytys ottaisi aluksi paremmin kierroksia. Nyt nimittäin tuntuu että välitys muuttuu liian pienessä nopeudessa. Huippunopeus on ihan riittävä. Minkä painoisia ehdottaisitte?

joni_k

toi mopometri anna kyllä yhtään mitään järkevää tietoa jos siinä ei ole kunnon vastusta tossa rullassa. vakio pappa tunturikin kyllä jaksaa tommosta rullaa pyörittää ykkösellä jo sen 40km/h ;D sitten kun ajetaan todellisuudessa hyvä ku 30km/h saa lasiin edes kakkosella.. ;D