Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Keeway RY6 keskustelua

Aloittaja hienoskootteri, 30.06.12 - klo:16:46

« edellinen - seuraava »

Titan T2

Titan T2 50cc

Juissi

Kuten jo sanottu, kondenssivettä, ei huolenaihetta.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Titan T2

Niin nykyisessä skootterissani Titan T2 on kuulemma vaakaminarelli kone, löytyiskö tuosta koneesta kuvaa tai vaikkapa räjäytyskuvaa?
Titan T2 50cc

konenikkari

Moottori taitaa olla 1e40qmb ::)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

tommi

Jos on kiinalainen niin se on nimenomaan 1PE40QMB kone.

The Chinese version of this engine is called the 1PE40QMB. There are few differences between the two.

http://www.scooterpartsexpress.com/standard-scooter-parts/50cc-2-stroke-1pe40qmb-1e40qmb-minarelli-jog-parts

Mitähän nuo erot mahtanevat olla?

konenikkari

Ehkä esim rumpu tai levyjarrullinen versio ?
Tuossa varsinainen "räjähdyskuva"
http://wiki.scooterforum.net/images/0/0d/Motor_MA.jpg
Tosin ko kone LC:nä
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Titan T2

Takana rumpu ja edessä levy, kyseessä on sama härveli kuin ry6, Keewayn tehtaalla valmistettu, mutta eri teipeillä. Moottori vaakaminarellin klooni.
Titan T2 50cc

Titan T2

Toisaalta noita keewayn tehtaita taitaa olla monessa paikassa  ::)

EDIT:

Mikä numero tuossa posautuskuvassa on se varin rpikka?
Titan T2 50cc

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: Titan T2 - 30.03.13 - klo:22:02
Mikä numero tuossa posautuskuvassa on se varin rpikka?
Jos osasin tulkita oikein, niin 5104.

Titan T2

Joo niin luultavasti mutta minun tulkinnan mukaan kyseessä ei ole sama kone kuin minun skootterissa koska olin näkevinäni öljypropun, variaattori kuitenkin lienee samanlainen.
Titan T2 50cc

tommi

Katso siitä koneen kyljestä onko siihen stanssattu 1PE40QMB. Jos on niin silloin se on varmuudella tehty kiinassa.

Mites muuten on kun laitat virrat päälle niin syttyykö öljyvalo? Ja jonkun ajan kuluttua se sammuu osoituksena että säiliössä on tarpeeksi öljyä. Joissain kiinalaisissa öljyvalo syttyy vain silloin kun öljypinta laskee alle sallitun.

Titan T2

Öljyvalo palaa sekunnin verran kun laitan virran päälle, säiliö on täynnä teboil t2 bike täys synteettistä öljyä, pitääpä koettaa katsoa sitä moottoria löytyiskö sieltä mitään numero sarjaa, uusi skootterini on minulle vielä outo kampe koska en ole ajanut sillä metriäkään, matkamittarissa on hurjat 1,6 km.  ;D
Titan T2 50cc

jalat

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 30.03.13 - klo:12:02
Ehkä esim rumpu tai levyjarrullinen versio ?
Tuossa varsinainen "räjähdyskuva"
http://wiki.scooterforum.net/images/0/0d/Motor_MA.jpg
Tosin ko kone LC:nä

Tuo räjäytyskuva on jostain nestejäähdytteisestä. Mutta varin osalta samankaltaisuutta löytyy.

Titan T2

Konttasin varttitunnin koneen ympärillä mutta en löytänyt mitään stanssattua merkintää, tämä jäänee mysteeriksi.
Titan T2 50cc

tommi

Kyllä se siellä jossain on.

Kiinalaisissa 139qmb koneissa se on vasemmalla puolella, varinkopan alla. Tsekkaa vaikka sieltä. Nythän se on helposti nähtävissä kun kone ei ole vielä likainen.