Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Myynnissä siistin baotian rebelin kaikkia osia, mm uusi 82cc pytty!

Aloittaja Eki, 17.07.09 - klo:21:54

« edellinen - seuraava »

Eki

Elikä uudenveroista osaa löytyy: Suoravirtaus rosterinen kromattu pakoputki, käytetty noin 2 viikkoa (on käyttämätön tiiviste mukaan). 82cc juuri sisäänajettu sylinteri kansineen, mäntineen, männäntappeineen, kaikkineen, ainoa minkä voi joutua uusimaan, on alimmainen pahvitiiviste, toinen onkin metallinen ja mukaan on uusikin. Suoritettu sisäänajo 700km noin 35-40km/h nopeudella, petti joku osa moottorista (ajettu aiemmin jo 18.000km, niin pistän osina myyntiin. Uusi pentixratas, uusi imukurkku 19mm ja kaasari 19mm, kurkku jyrsitty siististi oikeisiin mittoihin, suutin kaasarissa 90. Kaikenlaista osaa voi kysellä edullisesti, katteiden väri shamppanja, satula uudenveroinen myös jne sekä vähän ajettu powerlink 778/18.1/28 hihna, toinen ajamaton 6mm pitempi kevlarhihna, uusia käyttämättömiä rullia 5.5g/4.5g ja kokeiltu multivari. Tiedustelut: erkki.mynttinen@phnet.fi 0400554554 jne jne! Eki (ostin Piaccio Typhonin, niin jäi koko baotian myytäväksi varaosina, toki myyn sen kokonaisenakin, on liki uudenveroinen katteiltaan ja kaikilta osiltaan, ihan oikeasti (laitan kuvaa)!Tässä päällepäin samassa iskussa kuin nytkin.Tässä kyseinen pakoputki, pehmeän mukavat äänet, antaa aavistuksen vakioon lisää vauhtia ja isompisylinteriseen tietty enempi.

Eki

Pistetäämpäs hieman hintaspyyntöjä: Pakoputki 60.00â,¬, Kaasari 19mm 20.00â,¬, imukurkulla sekä pakeliittilevyllä (19mm) yhteishinta 30.00â,¬, 82cc varmasti virheetön ja uudenveroinen (ainoastaan ajettu n. 700km sisään) hp: 100.00â,¬, muista osista voi tiedustella, on paljon uutta osaa ja täysin ehjiä katteita, ei halkeamia eikä murtumia. Mittaristo, vakiokaasari jne jne! Eki

karkulainen

Ja tuossa on siis isovenakansi? Houkuttelee, houkuttelee, mutta uuden alapääntiivisten metsästäminen ei.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Eki

Lainaus käyttäjältä: karkulainen - 17.07.09 - klo:23:48
Ja tuossa on siis isovenakansi? Houkuttelee, houkuttelee, mutta uuden alapääntiivisten metsästäminen ei.
Kansi on isoilla venttiileillä, tiivistesarja jossa tuo 82cc alatiiviste, löytyy virijavara ay:stä. Asentaminen on todella helppoa, koska kaikki ovat paikoillaan, elikä oikeen asennettu ylin viistottu männänrengas, toiseksi ylimpänä ei viistottu rengas ja alimpana öljyrengas, molemminpuolisin ohuin tiivisterenkain. Männäntapin sokat ok, sylinterin reiän halkaisija 50mm, vakio 39mm. kaikki osat ensiluokkaisessa kunnossa, todellakin ainoastaan sylinterille kerkesin suorittamaan 700km.n sisäänajon, jona aikana vaihdoin jopa kaksi kertaa uudet öljyt, ensin 300km:ssä ja juuri tuossa 700km:ssä. Ps. ketäpä sitten ostaneekin tuon sarjan, niin tärkeää on että alkuperäistä sylinteriä poisotettaessa pitää huolen että oikeanpuolimaisiin pinnapultteihin jää ohjuriholkit sylinterille sekä myös samoihin pinnapultteihin kannelle, mikäli tarvitsee ohjuriholkeja, niin ainakin virijavara myy edullisesti niitä, kuten tiivisteitäkin! Voin taata että kyllä kiihtyy, vetää sekä kulkee noin 80-90km/h tasaisellakin, otin 80km/h alueella kevyesti ohiajavia rekkoja kiinni.  ;)

karkulainen

Minä ainakin mietin asiaa kunnolla, mutta asia edistyisi minun osalta vasta muuton jälkeen (ensikuun alussa).
Onkohan se kumminkin liian tehokas (vai voiko edes olla? :D) kun minun tavoitteena on hakea roimasti vääntöä.

Eki

Lainaus käyttäjältä: karkulainen - 18.07.09 - klo:00:11
Minä ainakin mietin asiaa kunnolla, mutta asia edistyisi minun osalta vasta muuton jälkeen (ensikuun alussa).
Onkohan se kumminkin liian tehokas (vai voiko edes olla? :D) kun minun tavoitteena on hakea roimasti vääntöä.
Itsellä oli tätä ennen 72cc mutta vakiokannella sekä pikkuventiileillä, ei oikeen parantunut vakiosta paljoakaan, mutta tällä mennään jo kaks päälläkin mikä mäki vaan maanteillä ja vauhdilla. Laitan itsestäni suosituksia eräältä huutokauppasivuilta, niin halukkaat näkevät, että mitä lupaan, niin pitää taatusti paikkansa!Tässä faktaa!

karkulainen

Ihan mielenkiinnosta, paljonko huiput nousi? Minulla kiertää ihan loppuun asti jo, eli lisäisikö ko. sarja huippuja minulla? Mitä suutinta käytit ja oliko samalla mitään muuta, siinähän oli jo männänrenkaat kiinni jne?
Niin, paljonkos sille tulisi postikuluja kaikkineensa?

Eki

Lainaus käyttäjältä: karkulainen - 18.07.09 - klo:01:04
Ihan mielenkiinnosta, paljonko huiput nousi? Minulla kiertää ihan loppuun asti jo, eli lisäisikö ko. sarja huippuja minulla? Mitä suutinta käytit ja oliko samalla mitään muuta, siinähän oli jo männänrenkaat kiinni jne?
Niin, paljonkos sille tulisi postikuluja kaikkineensa?
Ottaen huomioon rebelin liika mittarinäytön +4km/h, niin nopeus oli huipussaan oikeata nopeutta 82-85km/h tasamaalla, suutin on 90 ja se on virijavara isäntien mukaan just ok. Koko sylinteri kaikkinensa oli tuon 700km käytössä, elikä kerkesin suorittaa sisäänajon, 19mm kaasarin ja 19mm imukurkun mukaan ei muuta, no tuo rosteriputki, mutta eikai se juuri nelitahtisessa tuo hyötyjä kuin äänellisesti, kun on suoravirtausputki. Posti/mielummin rahtikulut on ne mitkä mahdollinen omistaja joutuu lunastaessaan maksamaan, elikä oikeat rahdit, veikkaan että hieman alle kympin!

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 18.07.09 - klo:08:09
Tärisikö se kone paljonkin tuolla isolla pytyllä?
Ei mielestäni yhtään enempää kuin vakiollakaan, voimaa tietysti vaan tulee todella paljon lisää!

Eki

Vielä maininta, että osaa löytyy kohtuuhintaan, niin käynnistyslaitteistosta pitkään variaattorin koppaan asti ja kaikkea siltä väliltä. Postikuluissa ei rokoteta yhtään ylimääräisiä, eikä tunneta postiennakkomaksuja, kun esim. Scatterilla hyvinkin pienen osan tilaaminen maksaa postitse oikeastaan jo "ryöväämisen" paljon. ???

tommi

Myytkö pelkän kannen? Mulla itselläni on jo 82cc pytty, mutta vakiokannella. Huippuja 65-70km/h tasasella. Hyvin kyllä kulkee sinulla jos ottaa yli 80km/h. Mahtaakohan nuo isommat venat vaikuttaa noin paljon?

Mitäs pyydät kannesta?

Ihan mielenkiinnosta, paljonko huiput nousi? Minulla kiertää ihan loppuun asti jo, eli lisäisikö ko. sarja huippuja minulla?

Jos et muuta kokoonpanoasi niin isompi pytty ei tietenkään lisää sinun tapauksessasi huippuja lainkaan. Isompi pytty ottaa vaan ne samat kierrokset nopeammin --> kiihtyy paremmin.

Eki

Lainaus käyttäjältä: tommi - 18.07.09 - klo:12:55
Myytkö pelkän kannen? Mulla itselläni on jo 82cc pytty, mutta vakiokannella. Huippuja 65-70km/h tasasella. Hyvin kyllä kulkee sinulla jos ottaa yli 80km/h. Mahtaakohan nuo isommat venat vaikuttaa noin paljon?

Mitäs pyydät kannesta?

Ihan mielenkiinnosta, paljonko huiput nousi? Minulla kiertää ihan loppuun asti jo, eli lisäisikö ko. sarja huippuja minulla?

Jos et muuta kokoonpanoasi niin isompi pytty ei tietenkään lisää sinun tapauksessasi huippuja lainkaan. Isompi pytty ottaa vaan ne samat kierrokset nopeammin --> kiihtyy paremmin.
Sorry, ei pelkkää kantta, koska on taas vielä vaikeampi saada sitten loput myytyä pytystä!

Coastside

Tuohon nopeusjuttuun pitäisi puuttua vaatimalla jokin todiste että vakikoneen saa isolla pytyllä kulkemaan 85 kmh.
Kaikki normipytyn huipuista yli tuleva tulee kierroslisästä, joka on f1 luokkaa noissa nopeuksissa.

Videokuva mittarista ja tiesta on hyvä todiste.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tommi

Kuulostaa kyllä aika hurjalta tuo 82-85km/h tasasella kun minä en ole saanut omaa mopoani kulkemaan edes alamäkeen ja myötäiseen kuin 75km/h. Kone parkuu siinäkin jo kuin viimeistä päivää..

Mittari valehtelee ainakin mulla sen enempi mitä kovempi vauhti on. Olen ajanut mittariin 90km/h ja sigma näytti silloin 75km/h. Mittariin pitäisi saada vähintään ~100km/h ennenkuin oikea vauhti olisi ~85km/h.