Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kysy tyhmiä (rohkeasti vaan!)

Aloittaja titan, 26.05.08 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

helkama sc-r

Avaa jäähdytysnestesäiliön korkki kun neste on viileää ja katso tuleeko kuplia kun kaasuttelee tai nouseeko nesteen pinta paisuntasäiliössä.

Coastside

Vuotava haisee pakokaasuilta. Muuten se neste ei juuri haise joten savunhajun jolle ihminen on herkkä, haistaa helposti. Semmoinen tupakantumpin haju.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

pösömiäs2

Joo avattiin eilen kansi ja sisempi tiiviste oli palanut ja ottanut vähän vahinkoa, ei kumminkaan paljon ja siks toimi jotenkuten kumminki. Vaihoin tiivisteen ja nyt kaikki OK. kiitos avusta :)

pösömiäs2

Terveppä taas. Sellaista miestiskelen kun ei tuossa mopossa oikein puristuksia ole ja viimekesänä ostettu ja entisen omistajan mukaan mopolla ajettu uudellansylinterisarjalla 300km ja nyt itse ajamut ehkö 5000km. Mopo toimii hyvin tällähetkellä hyvin ja yhdellä polkaisulla käyntiin, mutta kun jalalla kokeilee puristuksia niitä ei juurikaan ole. Onko entinen mistaja kusettanut vai voiko puristuksiin vaikuttaa esim. se kun tulpanhattu on vähän löysä (menee siis ihan loppuun asti yms. toimii, mutta vähän löysän oloinen, kun laittaa paikoilleen heiluu vähän oikealla ja vasemmalle ja ei ole napakka)

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: pösömiäs2 - 17.07.16 - klo:22:16
300km/h ja nyt itse ajamut ehkö 5000km/h.
Jumalauta kun kulkee lujaa.. ;)

pösömiäs2

Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 17.07.16 - klo:22:27
Lainaus käyttäjältä: pösömiäs2 - 17.07.16 - klo:22:16
300km/h ja nyt itse ajamut ehkö 5000km/h.
Jumalauta kun kulkee lujaa.. ;)
Ei saatana :D:D väsymyksen piikkiin!!!!!

pekpel

Mittaa ne puristukset niin ei tarvi ihmetellä
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

helkama sc-r

Poljin voi tuntua löysältä, jos ei ole puristustahti kyseessä, pumppaa poljinta useampi kerta.

pösö tkr

Lisää tehoa mopoon. Mopona on 2-tahti Peugeot TKR. Wild lion tehari http://www.moposport.fi/tehoputkisarja-wild-lion-peugeot . Mopo kulkee vain 65kmh. Saako pelkällä paremmalla teharilla lisää kulkua vai pitääkö hankkia joku 70cc sylinteri sarja?

Jonne

Hei!

Minulla on Yamaha Aerox 2012 skootteri. Nyt on alkanut ilmenemään vikana että kun lähtee ajamaan ja ajaa noin 10 metria palaa sulake ja mopo sammuu, ei käynnisty uudelleen ennen sulakkeen vaihtoa etes polkemalla. Olen katsonut että liittimmet ovat ehjät ja kunnolla kiinni. Olen myös huomannut että mopo ei käynnisty jos akku ei ole paikoillaan. Osaisiko joku antaa jotain pikku vinkiä että mistä alkaa selvittämään vikaa?

Leiskale

Mistä voisi johtua kaasarin alueelta kuuluva vihellysääni kun kaasutuksen jälkeen antaa seisoa tyhjäkäynnillä?

tapiovuorent

Ei mopon tulekaan kulkea kuin 45 km./h. Tieliikenteessä.

helkama sc-r

Viheltävä ääni johtuu yleensä vuodosta imupuolella ja sulakkeen palaminen oikosulusta, mikä voi löytyä mittaamalla tai etsimällä sulaneita johtoja virtalukolta lähtevästä + piiristä.
Virta lukolle tulee sulakkeen kautta akulta.

Skegge

Kyselin tuolla Peugeot-osiossa eilen vinkkiä variaattorihommiin. Oliskos jollain gurulla jotain kommenttia heittää?

Rific

Sain agilitystä imukaulan bakeliitin halkeamaan. En edes kiristänyt tiukkaan. Ikävä ripsahdus kuului kevyesti kiristäessä. Onko kiristykseen hyvää kikkaa, tai onko suoraa momenttiarvoa (googlella en löytänyt), kun olen muutenkin tottunut vetämään kaikki momenttiin. Saattaa olla että 6mm kierteelle perus 6-12Nm on liikaa sekin. Muttereiden alle voisi kenties laittaa o-renkaat tasaamaan painetta. Hämmästyin kyllä miten herkästi hajosi.