Kymcon kansainväliseltä foorumilta löytyi hieman tietoa. Siellä ei kukaan ollut tutkinut sylinteriä tarkemmin, mutta sen ajoitukset riittävät 45 mailiin tunnissa. 2013-mallista alkaen voi olla kuristusprikka hitsattuna pakoputkeen. Oman kun purkasin eilen pois, niin näin, että hukkaputken ja pakokaasukierrätysputken sisäosa ulottuu 10mm putken sisään tukkien pakoputken tehokkaasti. Jyrsinterällä nämä pois ja hukkaputki umpeen. Pakokaasunkierrätysputkeen sujautan kemiallista metallia, niin ei tarvitse sitä irrottaa. Snorkkelin olivat engelsmannit myös poistaneet, mutta pienemmällä kulutuksella pääsee, kun antaa sen olla. Alkuperäisen pakoputken 13mm ulostuloreikä riittää orkkis pikkukaasarille. Tehoputkella ja 18-20mm kaasuttimella menee sitten jo 80 km/t, mutta melu ja kulutus on toista luokkaa. Imukaula voi vaatia suurentamista. En viitsi irrottaa, katsotaan sen laatua myöhemmin.