Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Agility yleinen keskustelu

Aloittaja Pekoni, 23.06.08 - klo:15:46

« edellinen - seuraava »

Coastside

44 Nm riittää hyvin puhtaisiin ja kuiviin kierteisiin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Rific

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 31.03.16 - klo:10:56
44 Nm riittää hyvin puhtaisiin ja kuiviin kierteisiin.

Piaggioissa se on ainakin 44Nm, luulisi siis myös tässä riittävän, koska sama periaate. 139QMA manuskassa mainittu 55Nm.

Rific

Onko porukka tilannut/ostanut ilmansuodattimet mistä? Kolmet eri RMS merkkiset suodattimet käynyt hyppysissä ja kaikki niin kieroja ettei varmasti ole tiiviitä. Muovi on niin kovaa ettei sitä suoristamaankaan mitenkään pysty. Alkuperäinen on suolaisen hintainen. Suodatin on mallia tämä: http://www.mc-scatter.com/images/webkuvat/100602390.jpg

Coastside

Osta jokin josta leikkaamalla ja silikonilla saat siihen vanhaan muoviin. Muovia voi kuumentamalla muokata.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

-Zone-

Eikös ne putsarin kuoret vedä sen tiiviisti, vaikka kieroja ovatkin. Tuskin niitä ihan suoria edes onkaan..
Muutoin kyllä samoilla linjoilla coastsiden kanssa, eli vaahtomuovisuodatin tuohon paperisuodattimen tilalle. Kuumaliimakin varmaan käy kiinnitykseen. Tollasesta tekee

Omassa on erilainen putsari. Se on kanssa yksi vaihtoehto, eli vaihtaa koko suodatinkotelon. Tähän tulee pelkkä vaahtomuovisuodatinelementti  ( tämä siis )

xx851z

Motonetistä olen ostanut. Olen saanut kyllä melko hyvin muodossaan olevia yksilöitä. Kun hieman asettelee, reunassa oleva tiiviste hoitaa loput. Varmuuden maksimoimiseksi olen sivellyt putsarikotelon sisustan tahmealla, liisterimäisellä ilmansuodatinöljyllä, joka sieppaa mahdollisesti ohi tulevia partikkeleita.

http://www.motonet.fi/fi/varaosat/1904/846510/mopot-skootterit/kymco/agility-50-2t-4t-2005-2012

Numero on 98-16276, hinta 9.90
Keep the shiny side up and the rubber side down!

purgiaali

Minulla noita motonetin rms suodattimia ollut muutama. Kyllä niissä vähän tuntuu olevan ei toivottuja muotoja, mutta hyvin on asettunut paikalleen, kun vaan tarkkaavaisesti painelee paikalleen.

Rific

Lainaus käyttäjältä: xx851z - 01.04.16 - klo:17:30
Motonetistä olen ostanut. Olen saanut kyllä melko hyvin muodossaan olevia yksilöitä. Kun hieman asettelee, reunassa oleva tiiviste hoitaa loput. Varmuuden maksimoimiseksi olen sivellyt putsarikotelon sisustan tahmealla, liisterimäisellä ilmansuodatinöljyllä, joka sieppaa mahdollisesti ohi tulevia partikkeleita.

http://www.motonet.fi/fi/varaosat/1904/846510/mopot-skootterit/kymco/agility-50-2t-4t-2005-2012

Numero on 98-16276, hinta 9.90

Motonestistä kävin parit jo aiemmin kurkkaamassa, RMS suodattimia ja molemmat erittäin vinkuroita. Ei se haittaa jos vähän, mutta jos alkaa olla bumerangin muotoa.. Taidan lämmitellä kuumailmapuhaltimella ja suoristella. Alkuperäinen on luotisuora, ja asettuu koteloon todella napakasti, toisin kuin nämä RMS:än tekeleet. Sehän riittää että jää muutamia millejä jostain kulmasta auki, imee kaiken paskan ja pölyn koneeseen, ilma kun kulkee sieltä missä pienin vastus.

purgiaali

Saksan kaupasta joskus ostin kymcoon 5,99€ hintaisen tarvikesuodattimen, mutta se vaikutti laadultaan huonommalta, kuin tuo RMS:n tekele. Alkuperäisosan hinta saksassa 15,86€ ja paikalliselta kauppiaalta kun joskus kysyin niin 28€. Se on jo vähän turhan kallis.

Rific

Kävin tänään heittämässä reippaan 40km lenkin agilityllä, täytyy kyllä sanoa että on helkkarin hyvä vehje ajaa. Jousitus on mukavan pehmeä, ja tuo takamatkustajan penkin nostaminen selkänojaksi on todella näppärä. Varsinkin kun on tuon ruodon kanssa ongelmia. Ajoasennosta tulee ryhdikäs eikä niin herkästi pyöristä selkää turhaan. Asensin takaboksin johon mahtuu kypärä ja muuta tarvittavaa roinaa. Joku jossain mainitsi että tämä on liian pieni 180cm henkilölle, ei mulle ainakaan tunnu ahtaalta vaikka olen himpun yli tuon. Täytyy myös edelleen mainita että yllättävän pirteä vakioksi, ei tällä liikennevaloissa ainakaan jalkoihin jää, kiihtyy todella mukavasti 50km/h joka sitten onkin jo maksiminopeus. "Normi" mäet kiipee hulluna ylös, matkalla oli muutama jyrkkä ja pitkä mäki, niissä huiput laski -5km/h.

purgiaali

183cm henkilö täällä, ja vähän käy ahtaaksi, kun laittaa ajohousut, joissa polvisuojat venyttää jalan mitttaa. Hyvin on tuon kyytiin mahtunut, vaikka pieneltä tuntuukin, kun välillä ajaa isompaa mp-skootteria.

Rific

Variaattorin lukitustyökalu hommattu. Etuvariaattori on hyvässä kunnossa lukuunottamatta rullia, osa kulunut lievästi kulmikkaaksi. Yllättävän hyvässä kunnossa vaikkakin kohta 7tkm ajettu, ja alkuperäiset palikat sisällä. Ebaysta tilasin uudet alkuperäiset kymcon rullat, edulliset 12e kuluineen. Variaattorin hihna oli leveydeltään 17,3mm, vaihtorajan ollessa 16,5mm. Onko porukka hankkinut varihihnoja mistä, ja mitkä merkit on kestäviksi todettu? Alkuperäinen on suolaisen hintainen hihnaksi..

purgiaali

Motonet myy varihihnaa hintaan 24,90€. En muista merkkiä, mutta ihan on hyvälaatuinen.

Rific

Lainaus käyttäjältä: purgiaali - 08.05.16 - klo:09:50
Motonet myy varihihnaa hintaan 24,90€. En muista merkkiä, mutta ihan on hyvälaatuinen.

Kiitos vinkistä, täytyypä käydä kurkkaamassa.. EDIT: 18x736mm on motonetin hihna, tuo pituus kuulostaa omituiselta. Muistaakseni alkuperäinen hihna on eri pituinen. -08 agilitystä siis kyse, tosin tuskin se pituuteen vaikuttaa kun sama kone kaikissa.

Kinkster

Virijavarasta olen itse tilannut gatesin hihnan aina. Tais olla 15e.

Sent from my UMI eMAX using Tapatalk 2