Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

pisin matka?

Aloittaja nelitahti, 24.05.07 - klo:20:45

« edellinen - seuraava »

Jokinen

Itsellä pisin yksittäinen rykäisy noin 160 kilometriä ympäri Kanta-Hämettä keskellä kesää. 2-tahtisuuden takia pidin 40-60 kilometrin välein tupakkatauon.
Varatulppa ja tulppa-avain aika suositeltava tykötarve 2-tahtisten kanssa pidempää matkaa tehdessä. Kerran rupesi kone pätkimään ja tulpanvaihdon jälkeen vika poistui. Ehkä pelkkä jäähdyttely olisi auttanut, mene ja tiedä

megaman

Lainaus käyttäjältä: Jokinen - 17.09.12 - klo:00:43
Varatulppa ja tulppa-avain aika suositeltava tykötarve 2-tahtisten kanssa pidempää matkaa tehdessä.

Onko noin?
Kyllä mulla varatulppa ja avain kulkee tietty mukana, mutta ei ole reilun 2000 kilsan matka-ajoissa (60 kilsaa /sivu) vielä tulppaa tarvinnu vaihdella... :)
Mutkaista tietä näkymättömiin...--->

Samppa

Tarve on tuoreöljyvoitelukäytössä vähäisempi kuin ennen vanhaan, jolloin tehtiin seosbensat itse. Kuitenkin 2-tahtisessa (siis varsinkin) varatulppa ja tulppa-avain on syytä pitää mukana.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

megaman

Joo, kyllä kun muistelen nuoruutta, kun 2T Sachs yms. voimanpesät antoi kyytiä, niin saattoi siinä tulppaan ilmestyä piikki kesken kaiken ihanan päristelyn... :)
Mutkaista tietä näkymättömiin...--->

PappaSkootteri

Varkaudesta Kotkaan... Keeway Focus ja 1-pyöräinen kärry perässä ja vuosi oli ehkä... 2007 tai 8
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

oskuk

Lainaus käyttäjältä: megaman - 02.10.12 - klo:13:16
Joo, kyllä kun muistelen nuoruutta, kun 2T Sachs yms. voimanpesät antoi kyytiä, niin saattoi siinä tulppaan ilmestyä piikki kesken kaiken ihanan päristelyn... :)

Limpsapullollinen raikasta vettä kaasariin taisikin olla jokakesäinen hoito?

ramba

Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 02.10.12 - klo:16:06
Varkaudesta Kotkaan... Keeway Focus ja 1-pyöräinen kärry perässä ja vuosi oli ehkä... 2007 tai 8

8) 8)
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

harriveikko

En minä,mutta toi naapurin poika lähti kotoo (Hämeenlinna) nyt kesällä lappiin,ihan sinne karigasniemelle.Tuli alaspäin ja poikkes osloon.Sieltä tornion kautta kotiin.Ajokkina solikan uudehko skode.Matkaa taitto liki kolme viikkoa,eli ei ajellu napa lattiassa.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

PappaSkootteri

Lainaus käyttäjältä: ramba - 03.10.12 - klo:15:09

8) 8)
se siis pisin päivämatka, samaiselle reissulle tuli matka 1800km kun piti käydä asuntomessuilla Oulussa
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

JakeS

Minulla taitaa olla 17 km. Mökiltä kauppaan. Takaisin kotilolla.
Kotarilla mennään....
Mv Agusta brutale dragster rr

ramba

Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 21.11.12 - klo:21:06
Lainaus käyttäjältä: ramba - 03.10.12 - klo:15:09

8) 8)
se siis pisin päivämatka, samaiselle reissulle tuli matka 1800km kun piti käydä asuntomessuilla Oulussa

Olisikohan sama rootteri kuin tuo mikä nyt on minulla, vuosimallia 2005? Oranssi/kelta?
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: JakeS - 22.11.12 - klo:03:24
Minulla taitaa olla 17 km. Mökiltä kauppaan. Takaisin kotilolla.
Joten vieläkään et ole saanut konetta ajamalla, normaali käyntilämpötilaan. ;D

PappaSkootteri

Lainaus käyttäjältä: ramba - 22.11.12 - klo:21:52
Olisikohan sama rootteri kuin tuo mikä nyt on minulla, vuosimallia 2005? Oranssi/kelta?
Sininen oli ja jos oikein muistan niin se meni nuorelle sällille Helsingin Herttoniemeen...
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

pekpel

Ite oon pukannu Joensuusta Espooseen kerralla.. Noin 460 km putkeen..
17 tuntia meni kivasti vesisateessa ja +3 asteen lämpötiloissa..
Ja takarengasta piti paikata 150 kilsan välein.. Muuten oisin ollu nopeemmin perillä..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Palosella

Vuonna 2011 ajettiin mopoilla (minä skootterilla) Hyvinkäältä Alavudelle eli n.270km. 8 tuntia siinä meni kun kaverin mopoa piti tankkailla ja pitihän meidän syömässäkin käydä tietysti:) mulla oli vakiomopo eli 50 kulki. Kivaa oli eikä tuntunu missään kun hyvää musiikkia kuunteli koko matkan.