Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia sr 2010 ryypyn toiminta?

Aloittaja piiparinen, 07.10.14 - klo:19:17

« edellinen - seuraava »

pekpel

Mun Bellassa oli vielä tehovastus sarjassa ryypyn kanssa hidastamassa ryypyn poismenoa päältä.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

konenikkari

Totta, näin on monessa muussakin laitteessa, joka on syytä ottaa huomion alle, kts pekpel  :)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

piiparinen

Osaksi ryyppytieteellistä tutkimustasi haluan luovuttaa seuraavan kokemukseni:
Moposkotussa jossa oli totaali n. 80W magnetto ja jossa aina paloi aina kaksi 35W ajovalolamppua, ryyppy ei koskaan mennyt täysin pois päältä  ::)
Mitäs sieheen sanot ?  ;)

Kuvittelin aikaisemmin,että täältä saa asiallisia neuvoja vanhojen kyttääjien vittuilun sijaan.Erehdyin.

konenikkari

Ikävää jos koet asian noin.
Oman kommettisi koen henkilökohtaisena loukkauksena.
Mutta, totta olen vanha ja useinkin "kyttään" mitäs täällä kirjoitellaan  8)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

megaman

Vaihdoin NRG:hen manuaaliryypyn heti ekana kesänä. Ketutti ajaa automaattiryypyllä kone rökeltäen ekat 3-400 metriä sininen savupilvi perässä ja vauhtia huimat 25-30 km/h. Liity nyt siinä sitten joustavasti liikenteen virtaan ketään ärsyttämättä... >:(

Manuaaliryyppy muutti elämäni... :P

http://www.emc24.fi/product_info.php?products_id=416
Mutkaista tietä näkymättömiin...--->

piiparinen

Mukava lukea oikeaa käytännön tietoa....

Samppa

Lainaus käyttäjältä: megaman - 17.10.14 - klo:16:56
Vaihdoin NRG:hen manuaaliryypyn heti ekana kesänä.
Veditkö ryypyn käytön vaijerilla vai ylettyykö sulla käsi ryyppyyn? Jos vedit vaijerilla, niin mihin sijoitit ryypynkäyttövivun?
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

megaman

^ Ei ole vaijeria. Kesäkeleillä ryyppyä ei muutenkaan juurikaan tarvitse. Paitsi märällä kelillä tuntuu tarvitsevan, jos ei ole ajettu hetkeen.

Mutta siis kylmemmällä kelillä pitää painaa vasurilla ryyppyvipua...ihan pitää nöyrtyä ja kyykistyä, sitten oikealla jarrua ja starttia ja hyvästi lähtee. :)
Mutkaista tietä näkymättömiin...--->