Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia Amico 50 -98 ei anna kipinää, apua [SELVITETTY]

Aloittaja Scorpizoid, 24.06.14 - klo:12:01

« edellinen - seuraava »

Scorpizoid

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 03.07.14 - klo:17:08
Riippuu miten paljon niillä entisillä oli ajettu. Arvo kuitenkin nousee uusilla osilla.
No totta. Kyllä noilla entisillä osilla on ajeltu jo varmaan kertaalleen maapallon ympäri, että eipä tee haittaakaan vaihtaa.

helkama sc-r

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 03.07.14 - klo:17:08
Riippuu miten paljon niillä entisillä oli ajettu. Arvo kuitenkin nousee uusilla osilla.

Arvo voi laskeakin kun kertoo vaihtaneensa männän ja pytyn, joku voi ajatella että on leikannu kiinni tai mäntä hajonnu ja kampikammiossa voi olla edelleen yllätyksiä.
Ei kannattaisi ostella ainakaan kalliita osia ennen kun tietää mikä on vikana.

Coastside

Minäkin säästyisin näsäviisaalta kommentoinnilta jos älyäisin panna erään kieltolistalle.
Jokuhan voi päätellä että sillä koheltaa rekan alle kun siinä on uusia osia ja pahus, voi niin tehdäkin. :o
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

helkama sc-r

Alimmainen rivi oli tarkoitettu keskustelun aloittajalle, ei näsäilyksi.
Itse en ostaisi välttämättä mopoa em. syistä jos myynti-ilmoituksessa kerrotaan männän vaihdosta.

Scorpizoid

Lainaus käyttäjältä: helkama sc-r - 03.07.14 - klo:20:31Arvo voi laskeakin kun kertoo vaihtaneensa männän ja pytyn, joku voi ajatella että on leikannu kiinni tai mäntä hajonnu ja kampikammiossa voi olla edelleen yllätyksiä.
Ei kannattaisi ostella ainakaan kalliita osia ennen kun tietää mikä on vikana.
Melko outo ajatusmaailma, mulle nimittäin uudet osat ovat aina pelkkää plussaa. Mutta voihan ne vanhat iskeä takaisin kiinni, jos ostajaa emmityttää uudet osat ja ajattelee tuolla lailla niiden ostoon liittyviä taustatekijöitä. Tosin itse kirjoittelen varsin pitkästi aina myynti-ilmoitukset ja selvitän kaiken mahdollisen. Tätä en kuitenkaan varmaan myy, vaan saa pysyä kesäajeluskootterina.
Mutta eipä ollut kallis satsi, sylinteripaketti mäntineen ja renkaineen maksoi 24,90 €, postikuluineen kymppi lisää ::)