Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mielipiteitä Honda vai Piaggio?

Aloittaja mesemies49, 10.05.13 - klo:18:28

« edellinen - seuraava »

mesemies49

Olis tarjolla Honda Lead110 100cm"vm.2009,tai Piaggio Fly 125cm"vm.2009.Onko tyyppivikoja tai kestävyys eroja kumpikin 4-T ja suunilleen samanverran ajettuja eli alle 10th.

tex-

hondasta kokemusta nyt 7000km. tarkastettu öljyt ja tankattu. mitään muuta ei ole tarvinnut tehdä. kulutus 2.7l/100km. kulkee tasaisella 80km/t ei yhtään kovempaa.
Honda PCX -25
ex Honda PCX -17
ex Honda Lead

Kone

En osaa sanoa, kun Piaggiosta, joka  mulla joskus oli. Mulla ainakin oli luotettava peli. Uutena tosin sen ostin ja ajoin sillä about 7000km eikä valittamista. Juuri tuolla Fly:lla

Tehoissa taitaa olla pienta eroa Flyssa ulkomuistista 7.9kw ja Leadissa alle 6kw. Sitten tiedä onko käytönnössä juuri eroa. Hondasta en osaa sanoa, mutta tuskin sekään mikä huono ole. Varmaan aika marginaalisia nuo erot? Tietysti hinta vaikuttas ainakin minun valintaan jonkun verran. Aja, käy kokeilemassa, kumpi enempi miellyttää.

Kone

Lainaus käyttäjältä: tex- - 10.05.13 - klo:19:02
hondasta kokemusta nyt 7000km. tarkastettu öljyt ja tankattu. mitään muuta ei ole tarvinnut tehdä. kulutus 2.7l/100km. kulkee tasaisella 80km/t ei yhtään kovempaa.

Heh 7000km just saman verran. :) Juups. Pikkusen kovempaa menee Fly satasta vähän yli.

jk_single

Sellainen hyvä juttu on Piaggiossa että kun jalkoihin jääminen kyllästyttää niin voi vaihtaa siihen Liberty 200:n sylinteri joka sopii heittämällä. Sylinterisarja ei maksa paljon, taitaa olla puolet Malossin hinnasta (joka on vaan noin 180cc).

Ainakin kiihtyvyys parenee ja ehkä huippunopeus jos vaihtaisi välityksiä (Vespa LX:n rattaat sopinee?)

http://modernvespa.com/forum/topic105949
Vespa P200E, Piaggio Beverly 500, Vespa S