Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Titan

Aloittaja Mtt.h, 16.02.08 - klo:13:22

« edellinen - seuraava »

openflow

Kaikissa kiinanihemissä on aika hepponen kipinä; se on ominaisuus..

cdi boksit ~20-30â,¬.

Lainaakussa kyllä on virtaa mutta kun laittaa akun kii, virrat päälle niin näyttäis siltä kuin akku olis melkeen tyhjä, eli valot himmeät, startti ei pyöri. eikä johtojen ränklääminen vaikuta mitenkään...

Maadoitus ongelmalta kuullostaa omastakin mielestä...

Kiinanihemissä varin kopassa kiinni oleva maadoitus piuha on erittäin herkkä ruostumaan; se kannattaa aluksi putsata hiekkapaperilla...

titanroki

joo kaasari oli rikki, takuuseen sain uuden  ;o cdi oli ehjä. kaasari on kiinni eikä lähde käntiin ja virrat edlleen temppuilee..... mikä varinkopassa kiinni oleva piuha? ei kai mulla oo siinä mitään piuhoja : O

kekra

Tarkoitti varmaankin magneeton kopassa olevaa maadoitusta. Mulla itselläni on mennyt siitä kierteet ja ruuvi on aika löyhässä kiinni ja saa kuitenkin ihan hyvin maata joten tuskinpa siitä on kyse.

Onko varma että akussa on todellakin virtaa? Pelkkä mittaus ei välttämättä kerro mitään. Mullakin on vanha akku sökö, ei jaksa pyörittää konetta mutta yleismittarilla kun mittaa niin näyttää täysiä virtoja (12.5v)

Milloinka olet muuten putsannut ilmansuodattimen? Tuo että ei ota kierroksia ja käy hikisesti tyhjäkäyntiä viittaisi että putsari on totaalisen tukossa. Ainakin se metallinen pyöreä sihti mikä on siellä ilmanputsarin etuputken päässä. Se tukkeutuu säännöllisin väliajoin huohotinletkusta tulevasta öljytöhnästä. Se Kannattaa ensiksi puhdistaa.

titanroki

missä siinä mangeetin kopassa on joku maadotus homma ;o ?

2 eri akulla kokeiltu, molemmissa mittari näyttää että on virtaa... powerfilter on ollu kiinni, se on puhistettu.. orkkis ilmanpuhistimellaki kokeiltu...

Panther ukko

Moi.Mitä virkaa loppujenlopuksi on pantterin pakoputkessa olevalla jousitetulla putkella?Toinen pää menee ilmanputsariin elikkäs onko se joku kierrätyshärdelli?Jos vetäis laikalla sen irti niin auttaako se menoon?

titanroki

eikö se jotenki nuita päästöjä vähennä

titanroki

nyt sain kuntoon vaihtamalla tulpanjohot, puolan ja cdi boksin. sain takuuseen :P.. mutta virrat päin v***ua. mutta löytyhän se vika siihenki. mangeetto antaa 18volttia 12voltin sijaan :::SSSS minkälainen on mangeetossa semmonen osa kuin staattorin levy tms?? : OOOO

titanroki

mikähän helvetti tuossa rockyyyyssa on vikana : O ei ota kierroksii, alkaa kaasurin paukkuu ku laittaa kaasuua : OOO

Coastside

Katso aluksi että ilmanputsari on ehjä ja kiinni. Kiinanmoottori on siitä hyvin tarkka.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

titan

skode on titan rocky vika bensamittarissa..jo 2xvaihettu koho(takuuseen) eikä pelaa vieläkään
vaan näyttää aina samaa..laskee neula nollaan kun virrat pois..kun virrat päälle niin
neula nousee toiseksi ylimpään viivaan jossa pysyy koko ajan vaikka ajat tankin kuiviin..tankkasin tänään 3,7l tankki on 4l eli eipä paljoa ollut..pitääkö tyytyä kohtaloon ettei tätä vikaa vaan saada korjattua..on vissiin niin raketti tiedettä
ettei saada kuntoon vai?takuuta kyllä 2vuotta...tympii vaan tuon vian kans tapella ja kytätä matkamittaria milloin on 150km ajanut tankkauksen jälkeen
että tietää taas tankille mennä...ois se paljon helpompaa kun näkis mittarista bensan tason...muuten ei ongelmia ja ajettu rocyllä 1100km...

kekra

Ei muuta kuin takaisin huoltoon, turha tuon kanssa on itse alkaa tappelemaan. On muuten tosi inhottava vika kun joutuu jatkuvasti laskemaan kilometrejä milloin pitää mennä tankille. Itse en ainakaan tuon kanssa pystyisi elämään.

Sano niille huoltomiehille että testaavat systeemin ennenkuin luovuttavat mopon. Täyttävät tankin ja valuttavat bensat pois ja katsovat että mittari myöskin laskee samaan tahtiin.

karkulainen

Sehän on takuunalainen korjauskohde, joko sanot asiasta että korjaavat sen kunnolla tai sitten pitää vain katsoa mittarinlukemia. ;D Jos haluat, voit ostaa hienon jälkiasennus bensamittarin. Vaatii hetken miettimistä, mutta kun saa kohdilleen, näyttää tarkasti.

Eipä kenenkään mittari taida olla täydellinen. Tänään (lue; eilen) tankkasin huiman litran verran ja mittari nousi tyhjä -> täysi = litralla saa tankin täyteen. :D
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

titanroki

on ehjä ja kiinni

Linx

Kyselisin että millä nopeudella teidän Titanit kulkee ihan vakiona ilman virityksiä? Sellaisena kuin kaupasta saitte. Oma usein n.50 km/h muttei aina ;)

Ja paljonkun en noista mopoista vielä tiedä niin sitä vaan että esim. kaverin skobassa valoissa on kaksi lamppua. Kun siihen laittaa pitkät valot vaan kirkastuvat. Itsellä vain toinen puoli valoista loistaa, kun laittaa pitkät valot, sitten taas toinen  ;D

Linx

Ja taas kysymässä ;) Tankki on 4 L ja olen ajanut n. 130 km tai parikymmentä enemmän ( ei muista ), tankannut olen 3 kertaa. Millään kerralla tankki ei kyllä ole tullut täyteen kun en saa ohjemonisteesta selkoa kuinka korkealle bensa saa ulottua. Lisäksi olen tankannut aina mittarin ollessa punaisen värialueen alussa. Kaverin crossissa on ehkä isompi tankki mutta hän on tankannut vain kerran ja ajanut yli 600 km. Onko ihan normaalia tankata niin usein kuin minä? Tai sitten vaan tankkaan niin vähän kerralla, empä tiedä  ::) olis kiva saada joku hyvä ohjekirja