Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Keeway RY6 keskustelua

Aloittaja hienoskootteri, 30.06.12 - klo:16:46

« edellinen - seuraava »

ramba

Minkäs lämpöarvon tulppa sulla on kiinni..?

Mulla söi oikein urakalla tulppia kunnes siirryin 6 ja 7 lämpöarvoisista kasiin.. Talvella käytän kuitenkin seiskaa ja kesällä sitten kasia.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

jalat

Joo oli vaimo kyllä ihmeissään teholisäyksestä :D Menee mäet haipakkaa ylös ja kiihtyy ihan hullusti. Piti käydä kellottamassa suoralla, niin meni se vähän liian haipakkaa. GPS kädessä näytti menevä 62-64km/h välillä todellista nopeutta ja minä olen 80kg äijä. Siinä on jo pikkusen liikaa, joten prikkaa paikalleen.

Tuo jööti prikka on tosiaan 8cm leveydeltään. Mutta aikaisemman keewayn mukana tuli 3mm paksu prikka, joka jäi minulle ja sujautin sen nyt paikalleen. En asennuskaljan jälkeen viitsinyt enää koeajaa uusia huippuja, mutta luulisi että tuolla se putoaisi 55-59km/h välille. Se riittäisi hyvin jo. Saas nähdä joutuuko sen paksumman kuitenkin lopulta laittamaan. Mutta pakkohan tuota oli pihatiellä vähä jurnuuttaa, niin nyt se kiihtyy vieläkin paremmin kun on prikka paikallaan. Pitää varottaa vaimoa jos risteyksissä joutuu pysähtymään, että varoo kaivonkansia ja valkoisia tiemaalauksia. Märällä säällä jos niiden päällä lähtee näillä tehoilla kiihdyttämään, niin saattaa perä heittää.

Mutta kyllä kuulosti terveeltä moottori kun otti kierroksia ja muutenkin... uskon että tuo putken ja suuttimen vaihto oli ihan hyvä.

studi123

Lainaus käyttäjältä: ramba - 31.05.13 - klo:21:42
Minkäs lämpöarvon tulppa sulla on kiinni..?

Mulla söi oikein urakalla tulppia kunnes siirryin 6 ja 7 lämpöarvoisista kasiin.. Talvella käytän kuitenkin seiskaa ja kesällä sitten kasia.

Mulla on 8 tulppa kiinni.

Pitää ihmetellä lisää ku kerkee töiltään.
Muista hymyillä Täh

Mikko

Tälläinen tuli sitten tilattua, kun halvalla smartialta lähti. Piti laittaa myös tuo alkukäyräsetti tilaukseen niin ei tarvi mäkiä työntää.

Säkätin

3 päivää sitten tuli tilattua RY6 ja sitten hiffasin tän foorumin ja tuon Titanin!! :'(Nyt vähän ketuttaa...hintaero tosiaankin huomattava!Eikö todellakaan muuta eroa lohdukkeeksi,kuin tuo kuoren väri ja nimi!?

jalat

Ikävä kyllä ei muuta eroa. Jos tilasit netistä, niin siinä on 2vk vai 30 päivän palautusoikeus. Pätee suomessa kaikkiin nettiostoksiin. Eli palauttamaan vaan. Vaikka maksaisikin itse rahdin. Tänään näin  Iltalehden sivuilla smartian banneri, jossa alennuskoodi, jonka avulla Titan T2 Lähtee kotiin asti 699€:lla.

Säkätin

Juu näin sen saman vielä kaiken lisäksi ja tuntui että kiusaavat.Vehje tosin ei vielä ole tullutkaan.Tänään tosin txt,jotta postittivat puutteelliset ennakkoilmoitus paperit,jotka jo tulivatkin ja tänään laittoivat toiset menemään.Kuinka menetellä?Voiko perua,soitto liikkeeseen vai maahantuojalle.Selviäiskö vielä ilman rahtejakin..

pekpel

Soita paikkaan josta tilasit ja peruuta kauppa samantein.
Homma luultavasti hoituu kivuttomasti, jos et ole jo maksanut ostostasi...
Jos on tuuria niin eivät veloita rahteja jos ei ole mopotin vielä kuormassa muuttamassa sun talliin..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Säkätin

Jep.kiitoksia vinkeistä.Titaani homma hoidossa.Eikä tullut turhia rahtimaksujakaan.

Titan T2

Titan T2 täälläkin ja olen ajanut jo yli 1000 km, kulutus, 2,4 litraa satasella eli tosi vähän, alussa vei enemmän.

Hyvä RY6-nen, Titan teipeillä.
Titan T2 50cc

latromster

Jos nuo 2-tahdit ei vie paljoa, niin sellainenhan voisi olla nykyisen 4T kiinanskootterin seuraajaksi aivan mahdollinen vaihtoehto.

jalat

Meillä tuo on startannut niin nätisti, että epäilyttää kaikkien niiden kiinan nelarien jälkeen, että onko tuo skootteri ollenkaan :D
Joka kerta hienosti tulille ilman minkään sortin ongelmia, polkemisia tai kakomisia. Meidän taloon ei enää kiinannelaria tule, kun tämä on osoittautunut niin paljon paremmaksi. Mittariin tullut kohta 500km. Aika hyvin niitä kilsoja kertyy, kun jokainen työpäivä tulee 24km yhteensä.Viikossa tulee siis noin 120km.

Minulla muuten olisi yksi ylimääräinen käyttämätön kuriton pakoputken alkukäyrä ylimääräisenä. Ainut ongelma, että siinä on se pakoaukolle tuleva liitos hieman väärään kulmaan hitsattu. Sain "takuuna" uuden tilalle, kun tuo ei heittämällä mennyt paikalleen. Jos jollain on hitsausvehkeet, tai taitoa vääntää tuo suoraan, niin voisin tuosta ja siinä mukana tulleesta 70# suuttimesta luopua sopivaan hintaan. Uutenahan ne ovat postikuluineen 35e, Tämän voisi saada postikuluineen melkein puoleen hintaan.

tommi

Lainaus käyttäjältä: Titan T2 - 16.06.13 - klo:17:43
Titan T2 täälläkin ja olen ajanut jo yli 1000 km, kulutus, 2,4 litraa satasella eli tosi vähän, alussa vei enemmän.

Tuollakin sanotaan että kuluttaa vähän kaksitahtiseksi ja että tankillisella pääsee noin 100km? Tankin tilavuus 4.8 litraa..  :o

http://www.motot.net/wiki/Keeway_RY6

jalat

No höpö höpö. Ei se kyllä vie noin paljoa :D joku 2.5-3.5l välille kulutus menee. riippuu ajotyylistä. Pienellä menee 2-tahtiseksi.

Mikko

50km ajeltu ja hyvin tuntuu toimivan. Eturengas oli tuotaessa tyhjä -> venttiilin sielua kiristämällä selvisi tästä. Onnistuukohan tuo variaattorin prikan poisto huollossa? Ei ole pulttipyssyä ja ilman sitä ilmeisesti turha yrittää. Tietysti, jos jollain on lainata maksua vastaan konetta niin yhteyttä saa ottaa. (itä-uudenmaan alueella)