Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kiinalaisten "renkaat" ja pyörät

Aloittaja Partanen, 26.08.07 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

Victoria

Duro-merkkisistä renkaista vaan kysyisin että onko kestääkö ne ja miten hyvä pito niissä on?
Monark 349F vm. 1961

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Samppa

Mullakin on joskus Duroja ollut ja ovat ihan ok.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

yamaha

tilasin duro merkkisen kummin eteen ovat ihan ok kamaa

Baotian-73

Eli olisi aika vaihtaa Fudeen (BT50QT-9) uudet renkaat. Pyörässä on vakiona renkaat kooltaan 3.00 - 10. Sopivatko nuo otsikon renkaat? Mahtuuko tapapyörä enää pyörimään, tilaa lienee melko vähän? Entäpä mopon ajettavuus kyseisillä renkailla?

tommi

Jaa, pitäisi tietää ensin kuinka korkeat ne 3.00 renkaat on. Veikkaan että ovat jokseenkin samankorkuiset kuin nuo mainitut 100/90 joten siinä ei muuttuisi juuri mikään ainakaan korkeussuunnassa. Sielläkään ei välttämättä ole paljon tilaa.

Leveyden puolesta pitäisi mahtua.

Pyrres

Soita rengasliikkeeseen, ei se kysyminen mitään maksa. Nuo tuumakoot ovat ainakin itselle aivan utopiaa.
Ajovälineet:
VW Kupla -65 rakenteilla vielä pirteämmällä koneella
Solifer SM -77 projektina kuplan rinnalle hiukan rauhallisempi kruiseri
CPI XS250 -10 TL-mönkijä työmatkakulkineena ja leikkikaluna

romulus

Tervehdys, ajattelin kysyä mitämieltä olette Mitrocin renkaista.

Plom

Niistä ei ole kokemusta ,mutta Pirellit ovat osoittautuneet  hyviksi.

tommi

Lainaus käyttäjältä: romulus - 25.04.10 - klo:17:15
Tervehdys, ajattelin kysyä mitämieltä olette Mitrocin renkaista.

Ovat kuulemma Aprilian ensiasennusrenkaat joten ei varmaan sieltä huonoimmasta päästä. Itselläni on takana juurikin Mitrocin 130/70 rengas ja ihan tyytyväinen olen ollut.

karkulainen

Minä olen jostain lukenut aikalailla neutraalia mainintaa Mitrocista, jotkin valittaa että pito on huono ja kuluu nopeasti ja toinen että on ihan hyvä ja kohtuuhintainen normirengas. Minulla ei moisia renkaita ole.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

hannu8619

Mulla on Duro edessä eikä valittamista...takana vielä taitaa olla alkup joka vuotaa näköjään taas, pitää ennen kesää ostaa sinnekkin oikea rengas  >:(
Baotian bt49qt-11

hannu8619

Baotian bt49qt-11

Coastside

Jonkun pitäisi kokeilla mutta en tilaisi puutteellisten tietojen ja kuvan epämääräisyyden vuoksi. Näyttää 12 tuumaisen kuvalta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jalat

Lainaus käyttäjältä: hannu8619 - 28.04.10 - klo:12:37
Onko tämmösistä kumeista kokemuksia? Meneekö tuo tuohon kinuskin 10" vanteelle?

http://www.storm-motor.fi/shop/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=KEN-104A1023

2003 vuoden kinuskiin laitoin juuri tuollaisen viikko kaks sitten. Huomaa linkin kummin koko 3.0 eikä 3.5 joka on yleisempi aluvanteisissa. 2003 fudessa oli peltivanne ja edellinen kumi 3.0.