Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Downtown 300i

Aloittaja mopoilija, 01.08.10 - klo:20:39

« edellinen - seuraava »

RocknRoll

Lainaus käyttäjältä: kajde - 29.11.10 - klo:17:16
Mä tein viime viikolla kaupat Downtownista. Pyörä vaikuttaa järkevältä kompromissilta sekä maantielle että kaupunkiin. Samaan pakettiin on saatu kakspuolikkaan ketteryys ja neljäsatasen tehot.

Nyt vaan odottaa pisin talvi ikinä :)

Kauppoja ei viälä ole tehty mutta tehdään, pisin talvi tästä tulee :)

EDIT:

Xciting R 500 tuli tilattua, koeajamaan en päässy tietenkään mutta istumaan molempien päällä, ajoasento ratkaisi tämän homman 500 eduksi, nyt sitten odotellaan sitä kevättä  :o

Kymco

:-X
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

kylisa

Pe 29.4. hain omani Dt:n ja hienolta tuntuu cruisailla. Downdown houkuttelee hitaaseen ajeluun ja nautiskeluun.

mopoilija

Paljonko teillä on vakuutusmaksut nuissa DT:ssä.Mulla on kausivakuutus n.400€.
Kokeilin tuota ifin laskuria niin antoi nettialennuksineen 661€.
Asiasta toiseen vaihtuu näinäpäivinä kymppitonni mittariin.

Kymcomies

Dt täälläkin, kokemusta on  nyt 2000 kilometrin edestä ja olen ollut tyytyväinen.

Kymco

Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

Kymco

Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

kaahonen

Lainaus käyttäjältä: Kymco - 10.12.11 - klo:18:07
Päivitetään tätäkin välillä.
Ajot olleet seis jo jonkin aikaa, kun ei kiinnosta kurassa tärvellä ystävää ;)
Tälle kaudelle DeeTeehen tuli 20 700km. Hienosti on pelannut ja itehän toi on tullut huollettua uudesta asti (helppo).
Perusteellista talvihuoltoa tässä pikkuhiljaa tullee tehtyä.
Olen kyllä tosi tyytyväinen tähän skootteriin :)

Minkälaisia huoltoja olet joutunut noilla km tekemään?
Ei mopolla mahottomia

kaahonen

No nii, pitkästä aikaa taas täällä. On alkanut kovasti kiinnostamaan tämä Kymcon DT. Ja pikkuhiljaa tutustua tarkemmin ko mopoon. Jos joku joka omistaa ko laittenja on jostain syystä halukas myymään niin laittaa saa privalla tietoja. Voikun ois jo huhtikuu :-P

Hyviä aiheeseen liittyviä linkkejä ja tietysti kokemuksia lisää kaivataan.
Ei mopolla mahottomia

jalat

Eikös Malagutissa enää potku riitä? :)
Se on jännä juttu miten aluksi se ensimmäinen 250cc skootteri tuntuu siltä että sillä voisi ajella loppuelämän. Sitten menee puolivuotta vuosi ja tekee mieli vaihtaa jo tehokkaampaan. Itse olen samaisen Malagutin jälkeen jo kokenut Honda VT600 shadowin, jonway 250cc kiinanskootterin sekä nyt Honda CX500 veteraanipyörän :) Tai no viimeisimmällä ajettu vasta noin 20km se myyjältä kotipihaan.

kaahonen

Lainaus käyttäjältä: jalat - 04.01.12 - klo:14:39
Se on jännä juttu miten aluksi se ensimmäinen 250cc skootteri tuntuu siltä että sillä voisi ajella loppuelämän. Sitten menee puolivuotta vuosi ja tekee mieli vaihtaa jo tehokkaampaan. Itse olen samaisen Malagutin jälkeen jo kokenut Honda VT600 shadowin, jonway 250cc kiinanskootterin sekä nyt Honda CX500 veteraanipyörän :) Tai no viimeisimmällä ajettu vasta noin 20km se myyjältä kotipihaan.

Kyllä riittää ;-)  tosin eihän sitä tiedä mitkä on mietteet keväällä. Dt:tä olen jo pitempään kuolannut, ennen malagutia. Rahoitus ei oikein viime keväänä riittänyt Dt:n. Nyt saattas onnistua. Miten Hondan kanssa elo maistuu?
Ei mopolla mahottomia

Kymco

Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

jalat

Lainaus käyttäjältä: kaahonen - 04.01.12 - klo:16:35
Lainaus käyttäjältä: jalat - 04.01.12 - klo:14:39

Kyllä riittää ;-)  tosin eihän sitä tiedä mitkä on mietteet keväällä. Dt:tä olen jo pitempään kuolannut, ennen malagutia. Rahoitus ei oikein viime keväänä riittänyt Dt:n. Nyt saattas onnistua. Miten Hondan kanssa elo maistuu?

Hondan kanssa elo oikeastaan vasta alkaa tuossa keväällä. Kun ostin sen ja ajoin kotipihaan, niin laitoin sen samantien seisontaan. Tiesin etten ryhdy syksyllä enää ajamaan sillä ja varsinkaan kun ei tiennyt tarkalleen miten paljon sitä on huollettu. Aika paljon käynyt itse sitä tässä läpi ajan kuluksi. On sitten ensi keväänä viimisenpäälle iskussa :)

Nyt se on tallissa unilla ja signatuurissa olevasta blogi linkistä voi käydä lukemassa mitä kaikkea on tullut huollettua näin syksyn ja talven aikana.
Innolla odotan kevättä.

kaahonen

Miten pitkiä te Dt miehet/naiset olette? Lähinnä kiinnostaa mahtuuko 180 senttinen kuski tähän peliin hyvin?

Sent from my GT-P7300 using Tapatalk
Ei mopolla mahottomia

mesemies49

Osta vaan kerralla Kymso 500 nii sovit istuu kunnolla ja jaksaa kuljettaa ;D,väännöt ihan eriluokkaa,jos vielä meinaa jonku kyytiin ottaa.Nettimotossa http://www.nettimoto.com/kymco/xciting/1202359  Kannattaa kysyä ,tai jos haluu uuden niin eihän se ole kuin 2000€ enemmän,kun joutuu kuiteskin vaihtaa vuoden perästä
kun haluu tehokkaammman. ;)