Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Ostin maxin. Malaguti Madison s250 (250cc)

Aloittaja jalat, 01.09.09 - klo:14:22

« edellinen - seuraava »

jalat

En tiedä kyseisestä startista, mutta moposkoottereissa pystyy ainakin 180' astetta asentamaan väärin startin startin runkoon nähden.

kales

Joo niin voi mutta ei se pyörimissuuntaa muuta ?
Honda GL1800/08,
Kymco Xciting500/05

kales

Burgerissa ei oiken voinut sitä päätyä väärin laittaa eikä näköjään Kymcossakaan ei saa takaisin paikalleen voihan, se kait sittenkin pyöriä väärään suuntaan jos sen päädyn pyöräyttää 180 astetta,
Kestomagneettimoottori.
Honda GL1800/08,
Kymco Xciting500/05

kaahonen

Lainaus käyttäjältä: kales - 13.09.11 - klo:09:00
Mutteri eli pulttipyssy on just sopiva siihen hommaan esimerkiksi toi aukee mutteri helposti.

Joo kyllä pulttipyssyllä auki lähtee mutta kiinni saaminen on vähän niin ja näin nimimerkillä kokemusta on! Lähinnä tuossa kiinnilaitossa on se onkelma ettei varilautasesta saa pidettyä niin kiinni että saa mutterin 60nm kireyteen. Tai siis saa mutta yhden lautasen särkeneenä tekisin jatkossa kiristyksen oikeilla työkaluilla.

Millä Jalat tai muut ootte kiriny varit kasaan?
Ei mopolla mahottomia

jalat

Einhellin 12V pulttipyssyllä, jolla voi vaikka tienposkessa vaihtaa varihihnan käyttäen skootterin akkua.
Saksan ebaysta ainakin saa tilattua. Suomessa en ole noita enää nähnyt.
http://tuumaustauko.blogspot.com/2011/08/mista-gates-powerlink-918-225-30.html

kales

Se Einhell ei oo pitkäikänen pari särkeneenä on kokem. jne ei sillä 220v pyssyllä sitä kannata rikki paukuttaa pari kertaa " kevyt päräytys " ja on momentissa on testattu.
Honda GL1800/08,
Kymco Xciting500/05

Coastside

Miten ne meni rikki? Siinä on liittimessä muistaakseni sulake ja hauenleuat hanurista. Muuten se pyörittää kilon möykkyä ja keskipakoiskytkin heittää tapin ulos siitä jotta se nappaa siihen vipuun.

Minun mielestäni erinomainen skodessa em. jalat mainitsemista syistä. Lue: ei ole parempaa näkynyt.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5777831.jpg
Samaa laatua kuin akkuporatkin ja kuulalaakereilla.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kales

Just se "paukutus" tsydeemi ei enään paukuttele avasin kuluneet paskaksi kesti 2 talvi ja kesäkiekot vaihtaa. Uusi 220v en muista merkkiä sama kun clas ohlssonilla pelannut jo useamman vuoden on ollut kovemmassakin käytössä.
Honda GL1800/08,
Kymco Xciting500/05

Coastside

Tuo minun on kestänyt nyt satakunta iskuaan.

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: kales - 13.09.11 - klo:16:58
Just se "paukutus" tsydeemi ei enään paukuttele avasin kuluneet paskaksi kesti 2 talvi ja kesäkiekot vaihtaa. Uusi 220v en muista merkkiä sama kun clas ohlssonilla pelannut jo useamman vuoden on ollut kovemmassakin käytössä.

Siis onko tämä ohlssonin malli:  http://www.clasohlson.fi/product/category.aspx?category=s%c3%a4hk%c3%b6k%c3%a4ytt%c3%b6iset+k%c3%a4sity%c3%b6kalut:mutterinv%c3%a4%c3%a4ntimet&id=88165245&_path=251882;85177593;85216369;88165245
käytökseltään kuin tavallinen paineilma mutteripyssy ? Eli hakkaa tiukatkin auki ja toisaalta pyörittää löysää mutteria nopeasti. Mulla on kans toi 12V aukipaukutin ja en ole käyttänyt sitä rengashommiin vaan säästelly vari, nokka-akseli ym missä on kyllä ehdoton. Tarttis saada pneum mutteripyssylle korvike joten olisko tää nyt sitte ostamisen arvoinen.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

jalat

Itselläkin 5 vuotta kestänyt jo ja paljolla käytöllä

kales

Joo on se pelittää kun ilma/pneumattinen pyssy on hyvä, kaikkihan tuntuu olevan makuasioita joku tykkää "moposta" toiselle sekin on liian "tehokas", oon kai tottunu liiaksi ammattivehkeisiin.
Honda GL1800/08,
Kymco Xciting500/05

kaahonen

Kertokaa nyt ihmeessä millä te pidätte kiinni siitä varista kun kiristetty? Mutteri pyörii bilteman sähköisellä pulttipyssyllä.
Ei mopolla mahottomia

Coastside

Lainaus käyttäjältä: kales - 13.09.11 - klo:19:22
Joo on se pelittää kun ilma/pneumattinen pyssy on hyvä, kaikkihan tuntuu olevan makuasioita joku tykkää "moposta" toiselle sekin on liian "tehokas", oon kai tottunu liiaksi ammattivehkeisiin.
http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=3192.0

Tuossa yksi tarina, mitä pyssyttelyllä saa aikaan. Ongelmana ei ole aukisaanti vaan kiinnitys kun kiinalaisista tiukkuuksista on päässyt. Työn tohinassa väärä vääntösuunta ja akseli sökö.

jalat

Itse pidän kiinni etuvarin tuulettimesta toisella kädellä ja toisella paukuttelen mutterin einhellillä paikalleen.