Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Pakoputket ja käyntiäänet kiinanskoottereissa

Aloittaja Partanen, 08.07.07 - klo:17:36

« edellinen - seuraava »

tagatubos

Lainaus käyttäjältä: leze223 - 03.01.12 - klo:17:49
Taitaa mennä 2t zonerikin tähän topipikkiin?
Eli purkiessa mopoa huomasin että pakoputki helisee ihan kauheasti. Olisiko katti lähtenyt irti?  jännä juttu on se, että mopo on vasta 5000km ajettu.

Saattaisi näin ensi "kuulemalla" käyneen näin. En pitäisi sitä minään ongelmana.... katti kuukkeliin ja narua tiukalle, samalla tulpan väriä tarkkaillen.
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

ckolli

Lainaus käyttäjältä: tagatubos - 03.01.12 - klo:17:45
ckolli
Nyt täytyy sanoa, että tämä on näitä harvoja kertoja, joissa on punnittu tilanne loppuun, ennen tilanteeseen harkiten puuttumista.
Varmasti lisämausteensa ärsyykkeeseen lisätä painoa ääniterrorisointiin on tuonut se, että olet koittanut tuoda yhteisöön jotain hyvää, jonka hedelmistä olisi saaneet kaikki nauttia.
Toivottavasti kunnan isillä riittää laajaa näkemystä ja vihreää valoa, koska kysymys on ja toivottavasti vain oli, vain muutamasta alueen viher-toukasta, jotka eivät ole vielä puperteetin kynnyksellä oppineet ymmärtämään yhteisen hyvän  merkitystä.

Jollain tapaa olisi saatava tämä kunnioitus sääntöjä kohtaan myös siviilipuolen opetukseen, jotta yhteisen hyvän ja liikennekulttuuriin eteen voitaisiin ja jopa voimallisesti sanoen, kannattaisi jotain rakentaa.

Olen itse vakaa moottoriurheilun kannattaja, sekä ex.-kilpailija.

Kiitos

Kunnanjohtaja on edelleen myötämielinen, vaikka maanantai aamuna joutuikin töihin tullessaan näkemään kepa- ja siideritölkit nuuskamälleistä puhumattakaan, ja ikävä kyllä kaksi piikkiäkin löytyi. Se on paska juttu.

Paskoja juttuja. Pitäs saada sellanen Nuori jota muut Nuoret kunnioittavat vetää alulle toiminta, sillä tämmönen Wanha 4 lapsen Faija ei ole oikee hemmo ajaa asiaa. Se pitää tulla Nuorilta Nuorille heidän omana ideanaan. 

KUNNIOITUS
Se on oikea sana kun toisen omaa ja toisten Rauhaa kunnioitetaan.
2 kpl 50cc skodua. Baotian Milan Sport -07, Zoner -08- 2kpl 110cc Crossia...

ckolli

Lainaus käyttäjältä: leze223 - 03.01.12 - klo:17:49
Taitaa mennä 2t zonerikin tähän topipikkiin?
Eli purkiessa mopoa huomasin että pakoputki helisee ihan kauheasti. Olisiko katti lähtenyt irti?  jännä juttu on se, että mopo on vasta 5000km ajettu.

Heliseekö ajaessa?
Kandee kyllä tsekkaa ennenkuin jotain palaa eli laihaks vetää jos kattivehje on.

Coastside

Katti on kartion muotoinen peltitötterö eika kalise, vaan siellä on jokin tappi tai pultti, joka joko kuuluu rakenteeseen tai on jonkun sinne panema. Minulla oli zonerissa sama kalina.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tagatubos

Lainaus käyttäjältä: ckolli - 03.01.12 - klo:18:13

Kiitos

Kunnanjohtaja on edelleen myötämielinen, vaikka maanantai aamuna joutuikin töihin tullessaan näkemään kepa- ja siideritölkit nuuskamälleistä puhumattakaan, ja ikävä kyllä kaksi piikkiäkin löytyi. Se on paska juttu.

Paskoja juttuja. Pitäs saada sellanen Nuori jota muut Nuoret kunnioittavat vetää alulle toiminta, sillä tämmönen Wanha 4 lapsen Faija ei ole oikee hemmo ajaa asiaa. Se pitää tulla Nuorilta Nuorille heidän omana ideanaan. 

KUNNIOITUS
Se on oikea sana kun toisen omaa ja toisten Rauhaa kunnioitetaan.

Ei mitään,
olen hyvin onnellinen siitä, että vielä löytyy ihmisiä, jotka jaksavat pakertaa.

Toivon kunnanjohtajan vakaasti näkevän tilanteen siten, että tämä on tilanne, josta voidaan jotain vielä rakentaa.

Kunnioitus toimii laji-rajojen yli... toivottava alueen piiristä löytyy laji, josta saisi hyvän esimerkin.
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

ckolli

Tagatubos

Harvoin näin teen, mut kunnioitus ja kumarrus arvomaailmallesi ja elämännäkemyksellesi.
Lasken miekkani ja kumarran kunnioituksesta, ymmärrät.
Tiedät, kun niskansa paljastaa odottaa sivallusta, tai KUNNIOITUSTA.

Rakennetaan ja kehitetään eikä nyt jämähdetä tähän keskusteluun, sillä tulevaisuus ja haasteet on taas edessä, nuortemme tulevaisuus heidän käsissään.

ckolli

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 03.01.12 - klo:19:04
Katti on kartion muotoinen peltitötterö eika kalise, vaan siellä on jokin tappi tai pultti, joka joko kuuluu rakenteeseen tai on jonkun sinne panema. Minulla oli zonerissa sama kalina.

Mistä lähtien Zonereissa on ollut katti??
Mulla oli 2008vm 4T Zoner eikä kattia.

leze223

Tämä mun zoneri on pikkasen erinlainen, kun tässä on vakiona jo ollut kiinni 2t moottori.
Tämä mopo on rakennettu tehtaalta lähtien solifer xtr:än runkoon. Vain etukate on erinlainen.
Voihan se olla joku muu kalisemassa kun katti.
Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

ramba

Kyllä se katti vaan kolisee ainakin näissä cpi:n ja keewayn skoottereissa jo vakiona. Itsellä lähti katti irti ja tukkesi koko putken, sai monta tuntia tehdä hommia että sai revittyä sen palasina pois putkesta. Tuon poistettua loppui kalina..

Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

leze223

Noh, vaarille putki käy vkloppuna ja turhat osat lähtee pois.
Ei kuitenkaan kureja pois.
Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

konenikkari

Samannäköisen osan joka minun silmissäni muistutti, alunperin lieriötä, toimitin pakoputken katkaisun jälkeen roskikseen.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

ckolli

Lainaus käyttäjältä: leze223 - 04.01.12 - klo:16:06
Noh, vaarille putki käy vkloppuna ja turhat osat lähtee pois.
Ei kuitenkaan kureja pois.

Jotenki oudon näkönen mun silmiin tuo. Ei ku katti irti, tai lyö rautakangella läpi, mut tarkkaile tosiaan tulpan väriä. Jos kiihtyvyys parani ym niin tarkkaile tulpan väriä jonkin aikaa ettei käy laihalla. Vaalean kahvin ruskea on oikea väri.