Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot vivacity (yleinen keskustelu)

Aloittaja scooter, 15.08.07 - klo:18:05

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Tuonne yhteyttä,
https://www.elfvingforteco.fi/etusivu
mitään järkevää tiedostoa ei netistä löydy.
Pistä gookkeliin haku, new vivacity 50cc 2 stroke technical training
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

miikkael76

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 24.07.17 - klo:19:03
Tuonne yhteyttä,
Pistä gookkeliin haku, new vivacity 50cc 2sroke tecnical training

Tästä on pakko kiittää. Kiitos. Lähetin tuonne elfvingfortecoon tjsp. viestin ja kyselin opuksia, saa nähdä mitä vastataan.

Mutta tuolla new vivacity 50cc 2sroke tecnical training- haulla pääseekin jo hyvin eteenpäin.

viisnelonen

Tuonne yhteyttä,

Kertokaa sitte tännekin miten onnistui yhteyden otto tuonne asiakaspalveluun. Itse olen kahdesti laittanut tiedustelun Pösön huoltopaikoista joissa on laitteet ecu:n vikamuistin lukemiseksi ja mahdollisten ohjelmapäivitysten tekemiseksi.. en ole saanut minkäänlaista vastausta ja aikaa on mennyt ainakin 5-6 viikkoa.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

miikkael76

Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 26.07.17 - klo:02:05
Tuonne yhteyttä,

Kertokaa sitte tännekin miten onnistui yhteyden otto tuonne asiakaspalveluun. Itse olen kahdesti laittanut tiedustelun Pösön huoltopaikoista joissa on laitteet ecu:n vikamuistin lukemiseksi ja mahdollisten ohjelmapäivitysten tekemiseksi.. en ole saanut minkäänlaista vastausta ja aikaa on mennyt ainakin 5-6 viikkoa.

Anteeksi tämä myöhäinen tilannekatsaus.

Elikkäs pistin sähköpostin tuonne elfvingfortecolle. Vastattiin melkein välittömästi, sanoivat että meillä on täällä ohjekirja, anna postiosoite niin laitetaan tulemaan. Pari päivää niin postilaatikosta tipahti manuaali.

viisnelonen

Joo, puhelimella sain yhteyden sinne sitten..

konenikkari

Kertoivatko missä firmoissa on  "laitteet ecu:n vikamuistin lukemiseksi ja mahdollisten ohjelmapäivitysten tekemiseksi"
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 18.10.17 - klo:08:50
Kertoivatko missä firmoissa on  "laitteet ecu:n vikamuistin lukemiseksi ja mahdollisten ohjelmapäivitysten tekemiseksi"

Kyllä asia selvisi. Maahantuojalla on kaksi laitetta, toinen omaan käyttöön ja toinen vuokrattavaksi lähinnä merkkikorjaamoille ts korjaamoilla ei ole pösön vikakoodien lukuun sopivaa omaa laitetta.
Vuokra on jotain mikä ei mulle tullut aivan varmaksi mutta ilmeisesti muutaman kympin kerta (tai per vrk) ja lisäksi matkahuoltokulut kumpaankin suuntaan.. päälle vielä korjaamon tuntiveloitus.
Kolmesta korjaamosta (Oulu, Tampere ja Rauma) asiaa kysyin ja kaikissa kerrottiin että lukulaite (siis Pösön) on niin kallis että omaa ei kannata ostaa kun tarve on niin vähäinen.
Ja Huom: Tehtaan huolto-ohjelmaan kuuluu , määräaikaishuoltoihin , sekä ruiskun- että mahdollisten abs-jarrujen vikakoodien luku !
Eli järjestään laiminlyövät huolloissa tämän vikakoodien luennan.

konenikkari

Oletko sinä skootterisi ostaessa, saanut sen mukana, suomenkielisen käyttöohjekirjan ja huoltokupongin jossa mainitaan tuo, vikakoodien luenta.
Partanen tuossa aiemmin mainitsi, ettei vespan vastaavissa huoltoohjelmissa, moista kohtaa ole.
Jos koet ko. asian ongelmaksi, muista mainita asiasta seuraavaa määräaikaishuoltoa tilatessasi, eiköhän sekin järjesty.
Meillä täällä lattiatasolla asiaa ei ole koettu ongelmaksi, huolestuttavan vähän on ollut vikoja ko. laitteissa,  ;) näin korjaajan kannalta  ;)

viisnelonen

Kyllä. 
"Ohjausyksiköiden vikakoodien luku (ABS/ruiskutus)"
Merkitty tehtäväksi joka huollossa. Ja täsmälleen samallalailla kirjoitettu englannin- ja ruotsinkieliseen huoltomanuaaliin (= omistajan huoltomuistio)

"Meillä täällä lattiatasolla asiaa ei ole koettu ongelmaksi, huolestuttavan vähän on ollut vikoja ko. laitteissa,"    juuri  näin perustelevat ko homman laiminlyöntiä.. ja eihän se ole kiva lisätä laskuun liki 100e turhasta vikakoodien luvusta.
Koodit on luettu ja tyhjää oli kuten toisaalla kirjoitin.

kääkkä

Pirteästi kulkee pienkonebensalla havaintoni mukaan kun tänään pörräsin kauden ekat sadat metrit.