Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Poliisin ratsiassa

Aloittaja tero1969, 04.07.07 - klo:23:57

« edellinen - seuraava »

harriveikko

Niin ei tässä maassa tarvi henkkareita kantaa mukanaan.
Tossa meidän kohdalla eilen pysäyttivät kolme skootterityttöä ja jotain oli,kun yksi niistä pääsi istumaan maijan sisään.Kaikki kolme kuitenkin porukalla jonkin ajan päästä jatkoivat matkaa.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

tapiovuorent

Rekkari .Älä nyt sitä mene pois ottamaan. Rekisterikilpi pitää ajoneuvossa olla , jos ymmärrät , mitä tarkoitin. Paperit onkin sitten ihan eri juttu !!

lehtijussi

Kesällä pysäytettiin ensimmäisen kerran, paperit ei kiinnostanu.

Nuukailija

Eipä nuo ole meikäläisestä kiinnostuneita olleet skootterilla ajaessani, tosin ajo onkin maaseututeiden laitaa laillisilla nopeuksilla, joten eiköhän niillä ole tärkeämpääkin tekemistä ylikansoitettujen alueiden ongelmien kanssa painiessa.

Mulla kun on työmuistissa jo vikaa, niin toisinaan ajon jälkeen huomaan, että ole muistanut kypärän hihnaa laittaa kiinni, se jos joku toinen asia keskeyttää toimenpiteen, niin edellisestä toimenpiteestä ei ole mitään muistikuvaa, joten aika helposti kaikenlaista unohtuu.

PappaSkootteri

Jos siististi ajaa ja peli on päälisinpuolin kunnossa niin tuskin koskaan kysyvät ajokorttia... alla linkki mieheen joka ajanut 45v ilman korttia skootterillaan  :o
http://www.thelocal.it/20151113/vespa-grandpa-drives-without-licence-for-45-years
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

joni_k

oon miettiny että ite kun olen vm -84 ja en mopoon korttia tarvii. niin mitäs jos ei ole passia eikä henkilöautokorttia? onko sellasia velvollisuus kantaa matkassaan..? itellä ei alaikäisenä ollu kumpaakaan. kelakorttikin oli äitillä.

FrozenCorpse

Kerran on pysäytetty puhallusratsiaan tiellä. Se oli jännää se ;)
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "