Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Poliisin ratsiassa

Aloittaja tero1969, 04.07.07 - klo:23:57

« edellinen - seuraava »

tommi

Puolikypärä päässä ja aurinkolasit silmillä olen monta kertaa maksanut kassalle eikä ole aiheuttanut mitään paniikkia. Ilmeisesti pekpel ja ramba käyttävät kokokypärää, jos saan veikata..

ramba

Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

pekpel

Mulla on avokypärä kesät talvet
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: pekpel - 19.11.11 - klo:19:31
Mutta tuo ulkoinen habituksesi "kaksi metriä pelkkää lihasta" säikäyttää kassaneidin kuin kassaneidin. :o

kokki

Lainaus käyttäjältä: InsOmnia - 19.11.11 - klo:19:49
Mutta tuo ulkoinen habituksesi "kaksi metriä pelkkää lihasta" säikäyttää kassaneidin kuin kassaneidin. :o
Avokypärä kesät talvet on parasta kuten myös pituudessa kaikki kakkosella alkavat luvut. Hyvä, että on muitaki pitkiä. Milläs se pekpel ajeleekaa?

A.S

Lainaus käyttäjältä: leze223 - 17.11.11 - klo:10:51
pari vuotta mopolla olen ajanut eikä ole kertaakaan pysäytetty. varmaan vain hyvää tuuria

Muakaan ei ole kertaakaan pysäytetty tänä aikana mitä nyt kortti on pari vuotta ollut. Poliiseita tulee kyllä aika tiuhaan vastaan ja melko useasti olen peilistä havainnut perässäkin ajelevan, vaan eivätpä ole innostuneet asioimaan mun kanssa 8) Ei siinä, hyvä vaan :)

tommi

Lainaus käyttäjältä: A.S - 20.11.11 - klo:00:54
melko useasti olen peilistä havainnut perässäkin ajelevan, vaan eivätpä ole innostuneet asioimaan mun kanssa

Ovat takuulla tsekanneet päätteeltään että moposi on vakuutuksessa ja todenneet asian olevan ok joten ovat jatkaneet matkaansa. Olen itsekin pannut merkille kuinka kytät ajavat perään, pysyttelevät siellä hetken ja painavat sitten ohi..

pekpel

Lainaus käyttäjältä: kokki - 19.11.11 - klo:22:49
Lainaus käyttäjältä: InsOmnia - 19.11.11 - klo:19:49
Avokypärä kesät talvet on parasta kuten myös pituudessa kaikki kakkosella alkavat luvut. Hyvä, että on muitaki pitkiä. Milläs se pekpel ajeleekaa?

Bellalla ajelen en HD:lla, Tietty on usein huivi naapamalla ja nyt viileemmillä kommandopipo kypärän alla..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

ramba

Lainaus käyttäjältä: A.S - 20.11.11 - klo:00:54
Muakaan ei ole kertaakaan pysäytetty tänä aikana mitä nyt kortti on pari vuotta ollut. Poliiseita tulee kyllä aika tiuhaan vastaan ja melko useasti olen peilistä havainnut perässäkin ajelevan, vaan eivätpä ole innostuneet asioimaan mun kanssa 8) Ei siinä, hyvä vaan :)

Mikä ajopeli?

tagatubos

Lainaus käyttäjältä: ramba - 19.11.11 - klo:10:24
Kannattaa aina se kypärä riisua kun menee tankkaamaan tai maksamaan.. Kokemusta on, on monta kertaa laittanut mittarit kiinni ;D

Mulle kävi näin kiirunassa illalla, kun menin tankkaamaan.
Nostin bensapistoolin ja odottelin pumpun käynnistymistä... ei mitään. Katsoin huoltoaseman tiskin suuntaan ja kassatäti vain tuijotti tiukasti takaisin. Minä siinä ovea kohti harppomaan ja mamma panikoimaan. Löi ovet säppeen ja huusi lasin takaa: "kypärä pois, kypärä pois!"

Kun pärstä oli tallentunut kameralle, ovet aukesivat ja mittarista sai bensaa...
Oli kuulemma vakiokäytäntö jo heillä.

Näemmä tilanne on jo sama meilläkin...
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

kokki

Kaikkea sitä. On tää melko karu maa. On.

Olikoha mulla mitää muuta asiana lisättävää, piti olla, mutta unohin.

Ainii, kun noilla mönkijöillä ennen ajellu niin jonku kerran poliisiauto on ajellu perässä ja häipyny sit omille teilleen. Ei oo kertaakaa puhallettu/pysäytetty mönkijän tangosta. Saas nähä miten sitten skootterin jos semmoisen saan hankituksi ens viikolla.

Uka

Poliisiauto (maija) tulo vastaan PYÖRÄTIELLÄ pe iltana noin klo 21 erään koulun kohdalla, jossa oli menossa joku disko. Pysäyttivät. Puhalsin 0.3, joten jouduin puhaltamaan uudestaan (0.3). Olen sivu neljänkymmenen joten en ollut tuossa koulutapahtumassa. Poliisi sanoi "joitain sä oot ottanut" ja toivotti hyvää matkaa. Papereita ei kyselty.

Plom

Pyörätiellähän ei saa ajaa mopoilla ellei sitä ole lisäkilvellä osoitettu. ja jos otat- et aja, vanha totuus.

mopo305

Lainaus käyttäjältä: ramba - 31.10.11 - klo:18:20
Aamulla ajelin kaupunkiin tettiin seitsemän jälkeen niin poliisit tulivat risteyksessä liikennevaloihin perään, siitä sitten lähdin kiihyttämään normaalisti vähän raskaalla kaasukädellä niin kyllähän ne valot siellä vilahtivat...
Moro,löysin minäkin moisen topikin,noista vakuutus yhtiönkilvistä,silloin muinoin kun niitä oli.Niin vuoro vuosin oli kirjaimet ylhäällä ja alhaalla ja väri vaihtui joka vuosi.Peräkkäsinä vuosina vaikka maalasi,niin noista numeroiden ja kirjainten paikasta jo huomas,että onkko edellis vuoden kilpi.Mun mopoilu alkas 1962,uudella tunturilla.
......näin teemme, rahat juomme, ja kävelemme kotiin.

ramba

Tuttu poliisi kysyi tänään "Minnes skootterin jätit?" ;D