Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Speedfight 2 sähköstartti-ongelma

Aloittaja SQL, 29.05.14 - klo:00:28

« edellinen - seuraava »

pekpel

Joku apua annetaan säiekin on täällä foorumilla jossain piileksimässä..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

ko2610

Näkyipä tuolla sellainen olevan. Kävin virkistämässä.

pekpel

Eli pallo on heitetty, katotaan josko joku sais kopin..
Ei kannata hävetä omia työkaluja, ympäristöä ym.
Totuttu on ropaamaan tienpäällä jollain bussipysäkillä tai liittymässä, pari HD:täkin on päässyt jatkamaan matkaansa teipillä ja leathermannin avulla.
Asiaa helpottaa kun tietää minkäliasta vikaa on tiedossa niin työkalupakkikin silloin tulee mukaan jos jotain erikoisavaimia tai mittareita tarvitaan.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

SQL

Jaahas :D

Kyllä ihan hyvin omin avuin pärjäilen, kunhan nyt kerkeää alkaa tekemään asioita :)

konenikkari

Ok "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty"
Joten kahteen kertaan kannattaakin suunnitella :D
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

SQL

Tein niinkuin täällä oli ehdotettu, yhdistin johdolla ne kaksi releen punaista johtoa ja starttimoottori alkoi pyörimään; Relevika kyseessä. Jostain vielä releen löydän niin kaikki on kunnossa :) Kiitoksia kaikista neuvoista!

konenikkari

Todella hienoa, että ongelma ratkesi.
Ja vielä hienompaa,että annoit palautteen,ja esitit kysymyksen josta toivottavasti on hyötyä muillekin :D
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

ko2610

Ketjun alussa oli tieto, että rele naksuu, mutta loppupuolella ei enää naksunut... tuleeko releelle heräte, toimiiko jarruvalo?

SQL

Lainaus käyttäjältä: ko2610 - 05.06.14 - klo:14:20
Ketjun alussa oli tieto, että rele naksuu, mutta loppupuolella ei enää naksunut... tuleeko releelle heräte, toimiiko jarruvalo?

Rele naksui alussa mutta aikani kun sitä testailin se lopetti naksumisen kokonaan.

konenikkari

Siis mahdollista on, että on kyseessä ns.monivamma, noo´h mutta kun eheä rele on paikoillaan se selviää bö.haps tai jotain :D

SQL

Varmistanpa tännekkin nyt vielä että uusi rele on paikallaan ja sähköstartti pelittää =)