Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Gilera GP 800

Aloittaja Kone, 22.10.12 - klo:21:58

« edellinen - seuraava »

Kone

Lainaus käyttäjältä: lehtijussi - 21.07.14 - klo:20:58
Lainaus käyttäjältä: Kone - 21.07.14 - klo:20:43
Näky menneen kaupaksi entinen Gilera. Siitä sai joku skootterin. Kyllä sillä pois poikkeen ajelee, mutkasta tietä näkymättömiin...
Nii. Jos pienemmällä jää jälkeen niin seuraavan huoltoaseman kohdalla pääsee ohi... ::)

Ei ainakaan mopolla. Ei se paljoo syönnyt. Vajaa 6litr.

lehtijussi

Lainaus käyttäjältä: Kone - 21.07.14 - klo:23:51Ei se paljoo syönnyt. Vajaa 6litr.

Aika kultaa muistot... ;D

Lainaus käyttäjältä: Kone - 25.05.13 - klo:12:48
Bensa kelpaa. Tietysti riippuu paljon kuljettajasta, mutta siltikin. Sais siinä 5litr sadalla km, niin ois ok. Mutta yhdistetty kaupunki moottori ja maantie vie sen 6litr vähintään.

juza

Mulla se kuluttaa 5-5,5L/100km. Tankkiin olen saanut menemään 18litraa, joten sellanen reilu 300km tulee tankkaus väliksi.

fudeisti

Onko tuossa nyt oikeasti kalliit vakuutukset vai ei?

pugt200

Kokeile vakutuslaskureilla.

Kone

Ei siinä mitkään kalliit oo vakuutukset. Riippuu tietysti bonuksista. Mulla oli kyllä naisen (ei sen pumpattavan) nimissä vakuutukset. Tiedä noista vakuutuslaskureista. Parempi kyllä, kun soittaa. Tai käy kivijalassa. Kannattaa. Hinta tippuu.

HiTec

Lainaus käyttäjältä: Kone - 22.07.14 - klo:14:41
Ei siinä mitkään kalliit oo vakuutukset.

Kalleus on niin suhteellista, toiselle 50e vuodessa voi olla ratkaiseva, jollekin edes 500e ei tunnu missään eikä jaksa/viitsi/huvita vaihtaa sen vuoksi yhtiötä ::)
BMW R 1200 ST -05

pugt200

Pohjolan laskuri antoi 20 ja 60 pros bonuksilla yht 988,- vuosi. Hinnassa 100 euroa lisäalennuksia jos on Pohjolan kotivakuutusasiakas. Siis aika hinnakas skodeksi.

HiTec

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 22.07.14 - klo:17:20
Pohjolan laskuri antoi 20 ja 60 pros bonuksilla yht 988,- vuosi.

Itsellä tuo FJS600 on tuolla hintaa 4v vakuutuksissa. Eli -25% kuutioissa ja se on -75% vak.maksuissa, kelpaa ainakin mulle ;D
BMW R 1200 ST -05

pugt200

Kaskon korvauksia karsimalla ja täysillä bonuksilla pääsee toki eri hintaan. Oma pyörä hieman Gileraa tehokkaampi ja kevyempi ja vakuutus on n 550 vuodessa. Bonukset 70/70.
Sent from my Lumia 720 using Tapatalk

Kone

En muista, kun että alle 500e mutta päälle 400e oli vakuutukset vuoteen. Bonus jotain 40%. Intrussa halvemmat vakuutukset, vaikka kuutiot nousee jo huomattavasti Gilerasta. En tiiä kyllä välistä, miten ne näitä laskee. Huomattavasti halvempaa, mitä nuo laskurit antaa maksettavaksi.

pugt200

Olisi outoa, jos laskurit laskisivat reilusti yläkanttiin. Silloinhan kaupat jäisivät tekemättä turhaan jos tiskiltä saisi halvemmalla??? Ei kai vakuutusyhtiöt halua henkilökohtaisesti palvella?

Sent from my Lumia 720 using Tapatalk

Kone

Sitten se on outoa. Tietenkin ne ainakin vielä palvelevat henkilökohtaisesti, kun sisään astut. Minusta olisi aika outoa, jos ulos heittäisivät! Aina ollaan saatu halvemmalla, mitä laskurit laskee. Tuon suhteen pitää tehdä vaan vähän kävely ja puhelin töitä. Kun en ole mikään kroisos mistään ylimääräisestä maksamaan, niin satanenkin on rahaa, mulle.

pugt200

Yhtiöiden käytännöissä voi toki olla eroja mutta viimeksi auton kanssa  käytin laskuria alustavaan arvioon ja ostin puhelimella. Eurolleen sama tulos.

Kone

Minä jauhan paskaa ja valehtelen!?