Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mistä varaosia kaasariin?

Aloittaja Red Devil, 14.07.14 - klo:14:18

« edellinen - seuraava »

Red Devil

Moro! Tuntuu olevan aika heikosti varaosia tuohon gurtnerin kaasariin ja kyseessähän siis Peugeot Vivacity 2010 2T... tarvitsisin esimerkiksi uuden luistin neulan, mutta ei löydy mistään. Vinkkejä otetaan vastaan!
Mies voi vanheta, mutta ei koskaan kasvaa aikuiseksi! ;)

Red Devil

Kiitti vinkistä!  :) oletko itse tilannut tuolta, että miten toimii tuo ulkomailta tilaaminen? Ei varmaan paljon tule kustannuksia yhdelle neulalle, jonka pitäisi pystyä ihan kirjeessä lähettämään. Osaatko suositella jotain noista neuloista, jos pääsuutin on kokoa 70 ja virejä riittää?

xx851z

Lainaus käyttäjältä: Red Devil - 16.07.14 - klo:13:08
Kiitti vinkistä!  :) oletko itse tilannut tuolta, että miten toimii tuo ulkomailta tilaaminen? Ei varmaan paljon tule kustannuksia yhdelle neulalle, jonka pitäisi pystyä ihan kirjeessä lähettämään.

Minä olen tilannut tuolta vaikka mitä. Hyvä firma ja melko nopea toimitus. Maksu ainakin luottokortilla tai Paypalilla, en muista onnistuuko pankkisiirto ennakkomaksuna. Postit halvimmillaan 10€ riippumatta painosta. Kannattaa ottaa muutakin tarpeellista samalla, niin ei kirpaise niin pahasti.
Keep the shiny side up and the rubber side down!

konenikkari

Luotettavimmin varaosia saa ihan suomalaiselta  Peugeot  jälleenmyyjältä.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

xx851z

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 16.07.14 - klo:14:01
Luotettavimmin varaosia saa ihan suomalaiselta  Peugeot  jälleenmyyjältä.

Racing Planetista Kymcon OEM-osia tilanneena on ilahduttanut, että tilatessa näkyy heti aikataulu, jolloin osa on postitettavissa ja tähän asti se on ollut kaksi päivää (kate, vilkku, tarroja, nokkaketjun laahain. Tällainen saksalainen täsmällisyys aikatauluissa ja sähköpostiin tuleva DHL:n seurantakoodi ovat palvelua ja luotettavuutta, jota en ole kotimaasta saanut. Tosin en ole Fortecolta mitään tilannutkaan, ties vaikka olisi miten hyvä firma maankattavine jälleenmyyjäverkostoineen.
Keep the shiny side up and the rubber side down!

Red Devil

Tuoltapa taidankin tilata, mutta vielä on auki, mikä neula kannattaisi, että tulee varmasti oikea? Ja onko tuossa 2010 Vivacityssa edes Gurtner vai Dellorto vai mikä? Pääsuutintakin olen miettinyt, että laitoinko oikean sinne, koska Gurtnerin suutin oli erinäköinen kuin alkuperäinen. Se orkkis suutin näyttää meinaan enemmän tuolta Dellortolta. Ja 6mm kierteet siinä kuitenkin on. Eli nyt jos löytyisi joku heittämään vinkkiä kenellä on/on ollut uuden mallin Vivacity, että tulee varmasti oikea neula ja suutin. Linkki suoraan tuolta sivulta helpottaisi...  ::) ja virejä on siis mm. tehoputki, rajotin poistettu, kevyemmät rullat, kireämmät kytkinjouset ja sitä rataa. Onko koko 70 hyvä pääsuuttimelle, jos orkkis oli 54?