Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kaasukäden lepuuttaja

Aloittaja keijopel, 10.05.08 - klo:10:55

« edellinen - seuraava »

-Zone-

Sähköjohdon pätkän pistin kerran koemielessä kaasukahvan ja kaasukahvan rungon väliin. Eli kiilaksi vaan väliin jotta kaasu ei palaudu. 11km meni hienosti liki viivasuoraa kakkostietä ilman käsiä seitsemän kympin matkavauhdilla. En suosittele, mutta kokeiltu on :)

PappaSkootteri

Lepuuttaa on kyl mainio, säätökin onnistuu helposti, suosittelen jos hiemankaan ajaa pitkää matkaa...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

lehtijussi

Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 15.07.14 - klo:21:53suosittelen jos hiemankaan ajaa pitkää matkaa...
Kuin myös! Alkuun tuntu että olisi vähän niinku tielläkin, mutta äkkiä siihen tottui...

Palosella

Mulla kun on tää oikea käsi vähän hankala (kyynärpää luutunut=liikerata 0°..) nin on vähän niinkun must juttu, muuten tulee olkapää kipiäksi. Tosi hyödyllinen vaikka niin pieni ja edullinen onkin!

Kone

Kalkeutumia ym. Eli kalkkis ;D Joo, pitää kokeilla. Ei ainakaan kallis oo.

Eki

Itse ostin muinoin mutta se lähti alta aikayksikön huitsin nevadaan, ei itsellä mitään virkaa koko lepuuttajalla! Eki
Vuodesta 1997 alkaen 29:s scootteri.

Partanen

Tämän kaltainen lepuuttaja on mulla ollut käytössä jo jonkin aikaa: http://www.webbikeworld.com/t2/go-cruise-throttle-control/

En vaan yhtään muista mistä tilasin, enkä muista mihin ketjuun tuosta kirjoitin tälle palstalle. Kuitenkin, tämä on sellainen jonka avulla voi oikeasti lepuuttaa oikeaa kättä matkan varrella, matkan keskeytymättä. On muuten uskomaton vaikutus sillä, kun voi hetkeksikin irrottaa käden ohjaustangosta. Ja vaikka pitäisi käden ohjaustangossa, niin tuon avulla ei tarvitse tuppia vääntää jatkuvasti. Hetken opettelun jälkeen todella helppo käyttää, tai olla käyttämättä, tarpeen mukaan.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Palosella

Lainaus käyttäjältä: Partanen - 16.07.14 - klo:21:50
Tämän kaltainen lepuuttaja on mulla ollut käytössä jo jonkin aikaa: http://www.webbikeworld.com/t2/go-cruise-throttle-control/

En vaan yhtään muista mistä tilasin, enkä muista mihin ketjuun tuosta kirjoitin tälle palstalle. Kuitenkin, tämä on sellainen jonka avulla voi oikeasti lepuuttaa oikeaa kättä matkan varrella, matkan keskeytymättä. On muuten uskomaton vaikutus sillä, kun voi hetkeksikin irrottaa käden ohjaustangosta. Ja vaikka pitäisi käden ohjaustangossa, niin tuon avulla ei tarvitse tuppia vääntää jatkuvasti. Hetken opettelun jälkeen todella helppo käyttää, tai olla käyttämättä, tarpeen mukaan.

Tollanen vois olla itseasiassa mulle parempi kun se lätkä, joka tukee rannetta vaan. Pitää katella mistä löytää  :)

PappaSkootteri

Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

Kone

Tuo Partasen "lepuuttaja" olis semmonen mitä tarkotan. Aattelin lähtee tuhannen kilsan "miitille" elokuussa, jos vain suinkin mahollista, niin tuommonen.

Partanen

Löytyipäs se lopulta se ketju: http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=3847.msg60747#msg60747

Kun äsken tein hakuja sanoilla "go cruise", niin löytyi jos jonkinlaisia versioita aiheesta. Oli säädettävää alumiinista valmistettua malliakin. Ebay:stä löytyi myös useampaa eri mallia.

Silloin kun omaani olin hankkimassa, niin löysin itse tehdynkin version jostain. Siinä oli sopivan paksua sähköjohtoa muotoiltu vastaamaan tätä "go cruise" lukitsinta. Ja nyt kun tein hakuja, niin yksinkertaisimmillaan oli jokin tappi kiinnitetty kaasukahvaan kuminauhalla.

Mun mielestä hyvä sijoitus oli se pari kymppiä silloin aikoinaan kun yllä olevan linkin takaa löytyvän säätimen hankin. Otin kaverille samalla, niin meni yksillä toimituskuluilla.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: Partanen - 16.07.14 - klo:23:44
Silloin kun omaani olin hankkimassa, niin löysin itse tehdynkin version jostain. Siinä oli sopivan paksua sähköjohtoa muotoiltu vastaamaan tätä "go cruise" lukitsinta.
Tuota vissiin meinasit http://youtu.be/fj1wCCDZIYg

ko2610

Onhan noita variaatioita. Jossain näin tosi järeästä nippusiteestä tehdyn, jonka hinta ei ainakaan vie konkurssiin.

-Zone-

Palosella

Kiitoksia Partanen! pitääkin laittaa tilaukseen moinen. Auttaa ajamista tämän käden kanssa sitä lätkää enemmän  ;)