Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Minkä hinnan voisi laittaa tälle Peugeotille?

Aloittaja jennaskopatyttö, 10.06.14 - klo:12:24

« edellinen - seuraava »

jennaskopatyttö

Olen myymässä vm -10 Peugeot Vivacity skootteria. Kilometrejä on n. 2300. Naarmuja vähän etukatteessa, samoin jalkapidekkeen muoviosassa kulumaa yhdestä vähävauhtisesta kaatumisesta. Vakio, toimii aika hyvin, mutta joskus huonohkoa käynnistymistä, kuitenkaan tunnin huoltotarkastuksessa ei löytynyt vikaa. Akku vaihdettu viimeksi syksyllä 2013. Säilytetty autotallissa, tytön omistama.
Osaako joku arvioida hintaa?

Coastside

Etsi myynti-ilmoituksia yleensä peugeot mopoille niin hahmottuu se hintataso. Lopulta ostaja päättää maksaako mitä. Jos pyydät ilmoituksessa liikaa, harva kiinnostuu, mutta ei se kauppoja välttämättä estä.

Jos ne naarmut on pieniä niin samanvärisellä tussilla värittää sen pohjan ja hiovalla vahalla saat siihen naarmuun sen omaa variä ja vahasta tasoitteen ja kiiltoa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tommi

Nettimoton ilmoituksia kun selailin niin pyytävät noista 650-950 euroa, riippuen kunnosta, varustelusta ja ajetuista kilometreistä. Jotain siltä väliltä siis. Sinulla on vähän ajettu yksilö mutta nuo kaatumisen jäljet voi haitata joitain ostajia. Ajoittain huono käynnistys voi myöskin viitata johonkin alkavaan, tekniseen vikaan, sekin voi säikäyttää ostajia. Laita hinnaksi vaikka 800 euroa.

konenikkari

"mutta nuo kaatumisen jäljet voi haitata joitain ostajia"
Totta, tosimoni haluaa tehdä ikiomat kaatumisjäljet  8)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

tommi

Ei ne naarmut välttämättä haittaa, varsinkaan pojankoltiaisia. Kantsii laittaa myynti-ilmoon hyvä kuva mistä näkee ne naarmut. Pääasia ettei ole katteet kuitenkaan halkeilleet mistään.

pugt200

Jonkun verran hintapyyntöön vaikuttaa tietysti paikkakunnan ja lähialueiden tarjonta. Skootteria ei kukaan viitsi hakea kovinkaan kaukaa. Minä myin omani 5 km säteelle kodistani. Ja pienillä markkinoilla ei mikään tunnu käyvän kaupaksi muuten kuin antamalla ilmaiseksi.

Ja mieluummin 795,- kuin 800,-.  ;D

ko2610

Psykologinen hinnoittelu on todellakin avain hyviin kauppoihin. 795 on ostajakandidaatin silmissä vähän päälle 700 ja 800 on paljon enemmän. Lähtötavoitteena kummassakin voi kuitenkin olla sama 750 tinkimisen jälkeen. :)

harriveikko

Joo kyllä 699 tuntuu huomattavasti huokeammata kuin 700.Näinhän se on kuten simo aikanaan 99.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

tommi

Eihän kukaan koskaan maksa pyyntihintaa joten on aivan sama pyytääkö 800 vai 795 euroa. Ainahan noista kuitenkin tingitään hinnasta. Ja useimmiten myyjä tiputtaa, ainakin muutaman kympin.