Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aerox naked 2013 kuristukset

Aloittaja salu71, 24.03.14 - klo:19:34

« edellinen - seuraava »

salu71

Mitä kaikkia kuristuksia vm.2013 aerox nakedissa on prikan lisäksi ??? ja paljonko pitäis kulkea jos prikan ottaa pelkästään pois ???

Palosella

2 vai nelitahti? ota prikka pois, sillä selviää paljonko kulkee :D

salu71

2T vehje kyseessä ja otin prikan pois ja menee 55-60km

Palosella

Jepjep, se on vähän merkkikohtaista, paljonko menee jos ottaa prikan pois. Itse en osaa kuitenkaan oikein auttaa kun en ole roxia koskaan omistanut. .

A_sentaja

Taitaa olla rajoitettu cdi tuossa, Roxin sähköt muuttui muutama vuosi takaperin. Putkikin tuossa nakedissa on ihmeen ahdas,ainakin kuvista katsoen...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

salu71

Kiitos tiedosta. saako jostain tilattua sellaisen rajottamattoman cdi boxin ?? ja tarvii tehdä varmaan putkelle pieni käsittely. joku kyllä väitti että putken ja suuttimen vaihdon sekä prikan poiston jälkeen kyseinen vehje kulkis 85-95 km .

A_sentaja

Väitteessä on totuuden siemen,mutta tosiasiassa ei mene kuin 80km pintaan.. Varista loppuu siinä vaiheessa välit..... ;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

salu71

Sitä vähän ajattelinkin että taitaa olla pelkkää puhetta. kannattaako tuolle alkuperäiselle putkelle tehdä mitään muutoksia ?? ja onko siitä edes mitään hyötyä jos tekee niitä tekee ???

Wetski

Jos 2013 vuoden mallista hukkaputki löytyy niin sitähän voi aina kokeilla tukkia. Ellei nyt aivan totaalisesti ole aeroxin tekniikka muuttunut niin hukkaputken tukkimisen pitäisi piristää edes jonkin verran.

-Zone-

Alkuperäinen putki kannattaa yleensä jättää rauhaan + pistää korjuun ja hommata ennemmin toinen piippu. Tämä siitä syystä, että mopon saa täysin vakioksi jos joskus tarve tulee. Tehoputkeen voi näön vuoksi hitsata myös alkuperäisen näköisen hukkaputken. Se siis vain hitsataan putkeen kiinni, mutta ei tehdä reikää jotta se ei oikeasti toimi.

mopo305

......näin teemme, rahat juomme, ja kävelemme kotiin.

-Zone-

Joo ne on kummia nää murteet eri paikoissa :P korjuun, talteen, jemmaan, varastoon, säilöön..

konenikkari

Sana korjuu liittyy sadonkorjuuseen eli talteen pistämiseen tulevaa käyttöä varten.
Minäkin olen pistänyt lukemattoman määrän tavaroita, tulevaa käyttöä varten korjuun.
Nyt pitäis vaan löytää se paikka nimeltä, korju  ::)
Siellä on lähes yhtä paljon tavaraa kuin paikassa nimeltään, hukka  ::)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

mopo305

Kaveri joskus sanoo, että "korjuussa"=asia on kunnossa="reilassa". No joo sitte asiaan. sori
......näin teemme, rahat juomme, ja kävelemme kotiin.

konenikkari

Idea/asia on siis meillä kaikilla tallessa  ;)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.