Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Piaggio Fly 4T vm.2007

Aloittaja mesemies49, 28.11.13 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

mesemies49

Onko kenellä kokemuksia kyseisestä skootterista minulle tulee sellainen kaupassa  ajettu 5000km.Onko näissä mitään tyyppivikoja ja muutenkin kestäviä,no jaa mulla Aprillia Atlantik 300,saa nähdä sit kumman jätän kun niin vähän ajelen nykyään,tai kumpi menee kaupaksi  ;)

Kone

On mulla kevarista. Ajoin sillä 7000km eikä mitään. Takuun piikkiin meni tankin koho. Bensaa ostelin ja ilmaa lisäsin renkaisiin. Aika huoletonta ajamista mulla.

PappaSkootteri

Onko se siis 125cc+ kerro uteliaille paljonko hyvitit kaupassa... ja/tai mistä se tuli vaihdossa?
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

mesemies49

No jaa tonnin hujakoilla,mutta vähän päälle meinasin saada.

Kone

Meinasit saada? :D Et sitten kumminkaan ottanut ;D

mesemies49

Otin,mutta myydessä meinasin hiukka päälle tonnin saada  ;)

mesemies49

No niin punainen paholainen on tallissa taidan jättää itselleni kun niin vähän ajoa ja myydä Aprillia 300i pois,katsellaan kumpi menee  :D

PappaSkootteri

Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

mesemies49

No voi hemskutti kun lueskelin juttuja Piaggio 125 fly,että kiinassa tehty.Kävin tarkistaa näinhän se oli satulan alla tarra jossa luki mm. made in Cina.Saapa nähdä miten pelittää,ei kovin hyvää kuvaa ole minulla moisista  vempeleistä.Luulin ostaessani Piaggiota Italialaiseksi.Sitä se on kun ei perehdy juttuihin ennen ostoa.No katsellaan miten kestää ja kiva olis kuulla kokemuksia kyseisitä vempeleistä,vai meneekö vaihtoon  ;D

Partanen

Ei sitä kiinalaisuutta tarvinne pelätä, ja onhan se huomioitu hinnassa. Italialaiset siellä on ilmeisesti olleet tuotantoa valvomassa. Vaikka eihän italialaisuuskaan -ainakaan minulle- tuo ensimmäisenä mieleen käsitettä "laatu".

Kaverilla on Fly:n sisarmalli Boulevard, hyvin on pelannut.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

Värkättiinhän peltivespoja jopa Englannissakin kasaan, ja siitä ei ainakaan sana laatu välittömästi pärähdä, josko intialaisestakaan Vespasta.

Partanen

Intialainen vespa, eli nykyisin LML eroaa siltä osin, että oli alkujaan linsenssillä valmistettu Intiassa intialaisille markkinoille. Sittemmin niitä on tuotu ja tuodaan Eurooppaan. Piaggion Kiinassa tehdyt mallit ovat kaiketi alkujaankin tarkoitettu Länsimaihin, vaikka valmistus on siirretty jossain vaiheessa halvempien työvoimakustannusten maahan. Silläpä Piaggio -ainakin toivon mukaan- on siellä vahtimassa tuotantoa.

Pitääkin katella tässä joku kerta miten kaverin Derbi Boulevard:in kumiosat ovat kestäneet aikaa.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

Tuosta voisi vetää johtopäätöksen että Suomeen tuotavissa Vespoissa laatu on Suomeen tarkoitettua. Mistä päästään ajatukseen,  jossa ystäväni väitti, että Suomessa myytävä oliiviöljy on paljon huonompaa kuin Roomassa...siis ihan sama pullo.

Partanen

Mitä on "Suomeen tarkoitettu laatu"? Suomeen tuotaneen tänä päivänä Euroopan markkinoille tarkoitettuja tuotteita. Suomi on tämän hetken parhaan tietoni mukaan osa Eurooppaa.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003