Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mittarin lukema / kuinka paljon ajatte vuoteen?

Aloittaja nelitahti, 30.08.07 - klo:21:27

« edellinen - seuraava »

Juha

Muutamaa kilometriä vaille 11tkm  ::)
Kevään aikana tullut ~2500km enimmillään 150km päivässä.

Symisti

Nyt aamulla kun tulin skodella toihin niin napsahti mittariin lukema 3000km.
;D

FrozenCorpse

"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

nelitahti

Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

purgiaali

jaha taas pitäs öljyt vaihtaa kun näyttää 2500 mittari. ostin skoden käytettynä ja 300km ajettuna 12.5.08

jalat

Lainaus käyttäjältä: purgiaali - 13.06.08 - klo:18:30
jaha taas pitäs öljyt vaihtaa kun näyttää 2500 mittari. ostin skoden käytettynä ja 300km ajettuna 12.5.08

ohhoh :D sälli on ajanut yli 100km per päivä noin niinkun keskiarvona.

Irkku

667km tuli täyteen tänään kun tulin ajelemasta kovassa vastatuulessa sai skode oikeen puskea mutta kivasti se meni ja oli mukava ajella kun oli hiljainen liikenne muuten.
Yksi aivan tajuttoman nopea motoristi meni paukahti ohi mutkaisella tiellä ja meni aika pahaan mutkaan ihan keskellä tietä ja vauhtia aivan mielettömästi, ei oikein voi kun miettiä että onko siellä kypärän sisällä oikein mitään järjen toimintaa  ???

Saatiin viikko sitten kyläily kutsu ja meinataan mennä joku ehtoo sinne mopoilla kun on matkaa joku 13km suuntaansa.

Hemmo

1650 km tuli täyteen tänää tankkausreissulla (v-power) . ;D

purgiaali

Lainaus käyttäjältä: jalat - 13.06.08 - klo:22:13
ohhoh :D sälli on ajanut yli 100km per päivä noin niinkun keskiarvona.

Oon ajellu 30km per suunta työmatkaa ja emännän kanssa on etitty geokätköjä viikonloppuisin. Niin ja onhan se kelikin suosinut. Hyvin on kiinasolikka hoitanu kakkosauton virkaa

funke

Palexd

Eilen napsahti 16000 täyteen, tai no, loppuillasta oli jo likemmäs 16100. Itse olen siitä ajanut n. 2400. Ei ollut muuten herkkua ajaa 40 km päähän kotoa kun puolessa välissä rupes rakeita satamaan niin että tie oli melkein ku jäässä, siinä sitten kiva liukastella ja ei ajotakkiakaan ollut mukana nii läpimärkä ja palelin.. Sitte sai vielä toiset 40 km ajaa kotiin :S
MYYDÃ,,Ã,,N TAI VAIHDETAAN HYVÃ,, MBK NITRO MOPOSKOOTTERI, http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=661.msg8308#msg8308

Area 51

18865km mittarissa itte oon ajanu vaan 177km sain sen maanataina ja nytte menossa huoltoon :P

FrozenCorpse

"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Pätmän

Kymco

Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400