Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

jincheng sudoku 50 kuristuksia?

Aloittaja chromic, 23.07.13 - klo:19:04

« edellinen - seuraava »

chromic

Tietääkö ihmiset missä kaikkialla tässä skootterissa,kuristuksia? VM. -12

EDIT:

Kun lähtee ajamaan niin 0-30kmh, kierrokset 7500-8000rpm 30-40 kierrokset tippuvat 7000-7500 ja ~50kmh kierrokset tippuvat ~6000 jonka jälkeen vauhti ei oikein nouse ilman alamäkeä/myötätuulta, kierrostinrajoitinta ei ainakaan cdi:ssä ei varmaan ole(?) koska jalalla ottaa 9000~11 000 rpm

Juissi

No jos helposta päästä lähdetään liikkeelle, niin variaattorissa voi olla sähköinen rajoitin, jonka tunnistat variaattorikopasta tulevasta johdosta.
Johto menee mutkien kautta CDI boksille. Poikki ja kulkee, jos ei niin tarviit lisäksi uuden boksin.

Toisekseen kaasarissa voi kannen alla olla rajoitinholkki, joka estää luistia nousemasta.

En jaksa uskoa että varissa olisi prikkaa, jos kuitenkin kulkee, mutta kierrokset laskee.
Prikan kanssa kierrokset nousis ja kulku loppuis, kun ei enää nouse kiekat.

Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

chromic

Kaasarin kantta olen yrittänyt saada auki tavaratilan pohjassa olevasta "aukosta" ruuvimeisselillä yrittänyt mutta ovat hemmetin tiukassa ja toinen ruuvn kannoista on alkanut pyöristymään.

EDIT:

Ja sattuisiko kukaan tietämään mikä tuo kojelaudassa oleva valoon? Kirjain P oranssilla taustala, palaa kun avaimet virtalukossa, palaa kun on päällä ja palaa kun on ajossa, missään skootterin manuaaleista ei lue mikä tuo on.

User

chromic

konenikkari

8) Vastaa ihmeessä jo siehen puhelimeen  8)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

chromic

Joo, nytten on käynyt sillälailla että skootteri oli ollut yön pihalla sateessa, ja yleensä lähtenyt ~10s sahauksen jälkeen käyntiin, mutta nyt ei lähtenyt millään, sai 15-20 min sahata starttia ja polkea ennen kuin käynnistyi, saanen huomauttaq että joka polkaisulla putkesta kuului "put" aivan kuin moottori olisi kiertänyt 1rpm, siinä sitten muutaman polkaisun jälkeen kuului putkesta yhtäkkiä jumalaton pamahdus, annoin vähän aikaa olla, jatkoin samaa rataa kunnes vihdoinkin käynnisty

chromic

Sattuisiko kukaaan tietämään missä tässä skootterissa on CDI? Itse en ole löytänyt, enkä ainakaan vielä viitsksi kaikkia katteita purkamaan. VM tosiaan -12

Daywalker-75

Kaksi paikkaa itse tiedän: Akun vieressä ja siellä penkin ja katteen välissä...
Kesää odotellessa..
"Pääsispä jo korjaamaan sitä kinkkiä"