Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

pisin matka?

Aloittaja nelitahti, 24.05.07 - klo:20:45

« edellinen - seuraava »

khaosaming

Tampereelta Ylivieskaan Seinäjoen ja Kaustisen kautta. Matkaa tuli taitettua noin 520 kilometriä. Aikaa meni 13 tuntia. Ajoneuvona Honda Zoomer 50. Isommalla pyörällä olen suorittanut pidempiä päivämatkoja montakin (pisin 840 kilometriä Norjassa).

Zoomer Lakeuden ristillä Seinäjoella:

Four wheels move the body, two wheels move the soul.

pugt200

Jos terveys kestää, niin pitää lähteä Lahteen heinäkuun eka ja yrittää 1500 km per 48 h ja siis mopolla. Tällä hetkellä lievä kalusto-ongelma, mutta sen pitäisi tulla kuntoon siihen mennessä. Lähteekö joku mukaan? Ajomatkat 500 - 2000 km.

pena

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 15.06.13 - klo:11:45
Jos terveys kestää, niin pitää lähteä Lahteen heinäkuun eka ja yrittää 1500 km per 48 h ja siis mopolla. Tällä hetkellä lievä kalust-ongelma, mutta sen pitäisi tulla kuntoon siihen mennessä. Lähteekö joku mukaan? Ajomatkat 500 - 2000 km.
ajattelin että pappaskootterin reissu 1700km tukholmasta hasseltiin 4-5pv on jo kova suoritus,ja takas sama,mutta varmaan 1500 2päivässä on huippu ,mutta sit pääsee lepäämään. :D

khaosaming

Lainaus käyttäjältä: pena - 15.06.13 - klo:12:27
...1700km Tukholmasta Hasseltiin 4-5pv on jo kova suoritus...
-------------
Meillä tuli Pohjois-Kalotin reissulla Lapissa ja Norjassa (Nordkapp, Pykeija, Alta) kilometrejä 4500 kahdeksassa päivässä, mutta se oli Kawasakeilla.

pugt200

Vuorokauden virallinen rautaperse, 1600 km, on itse asiassa skootterilla ihan helppo homma. Ajelin sellaisen GTS:llä ja kaveri MP3:lla. Minä en merkkauttanut reissua mutta kaverin suoritus löytyy aikakirjoista. Aikaa jäikin vielä, vaikka jossain vaiheessa näytti huonolta. Oma mittasuoritus on 1000 km / 28 h mopolla vuodelta 2011. Se otti koville jostain syystä ja oli todella lähellä etten ajanut viime metreillä tieltä ulos väsymyksen takia. Olisin voinut ottaa parin tunnin unet yöllä mutta jätin adrenaliineissani väliin. Maksimiaika kun on tonnille 31 h.

khaosaming

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 16.06.13 - klo:10:18
...1000 km / 28 h mopolla vuodelta 2011... [...] ...otti koville jostain syystä ja oli todella lähellä etten ajanut viime metreillä tieltä ulos väsymyksen takia.
---------------
Minulla 13 tuntia oli jo äärirajoilla. En olisi voinut enää jatkaa paljonkaan kauemmin. Fiilikset kyllä vaihtelevat. Palatessa oli paljon helpompaa.

Niksunaksu

Pääsen maksimissaan täydellä 8 litran tankilla 90 kilsaa..

speed 3

yhden päivän aikana yli 100 km :D
ex-speedfight3 vm-10

purgiaali

Tankkauslogeista eilen laskeskelin.

Kymcon tankki on 5 litraa. Jos ajaa täysillä, eli noin 65 km/h, niin kulutus on 2,5 l/100km. Tankillisella pääsee 200 km ja aikaa kuluu 3 h.
Ajamalla rauhallisesti noin 40 km/h kulutus on 1,8 l/100km. Tankillisella pääsee 277 km ja aikaa siihen kuluu 7 h. 8)

Ajelin eilen n. 300 km ja silmät oli melko tukossa tuon jälkeen. Hei hei heinäkuu.

speed 3

yhden päivän aikana yli 100 km :)
ex-speedfight3 vm-10

PappaSkootteri

2000km ja viisi vuorokautta. Pelinä Vespa LX 50 2T ja perässä 1-pyöräinen kärry ja koirani Otto sitkeästi etukopassa.
Matka alkoi Vantaalta ja päättyi Beligian Hasselttiin vespawolddays2013 tapahtumaan. Matkalla muutamia lauttayhteyksiä Suomen ja Ruottin sekä Tanskan ja Saksan välillä mutta ajettuja kilometrejä tuli tuo 2000
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

ramba

Hattua nostaisin jos olisi päässä :o
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

Lahtiari

Hieno homma! Kuinka pitkiä päivämatkoja tuli ajettua ja miten usein pidit taukoja? Ja tuliko tehtyä jotain huoltotoimenpiteitä matkan varrella? Olen itse miettinyt, että olisi kiva joskus ajaa Baltian kautta Välimeren rantaan ja käyttää yksi kesäloma tuohon reissuun.

pugt200

Uudet lukemat 1508 km ja 47 h 8 min.

juuzzo

Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 02.07.13 - klo:22:16
2000km ja viisi vuorokautta. Pelinä Vespa LX 50 2T ja perässä 1-pyöräinen kärry ja koirani Otto sitkeästi etukopassa.
Matka alkoi Vantaalta ja päättyi Beligian Hasselttiin vespawolddays2013 tapahtumaan. Matkalla muutamia lauttayhteyksiä Suomen ja Ruottin sekä Tanskan ja Saksan välillä mutta ajettuja kilometrejä tuli tuo 2000
Hei onko tuosta kärrystä ja miksei koko karavaanista kuvaa ? Hieno suoritus  :)