Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Elystarin cdi-boksi

Aloittaja hondafjs, 23.01.13 - klo:17:46

« edellinen - seuraava »

hondafjs

Moponi on Elystar 50 tsdi vm. 2003. Ilmeisesti cdi-boksi on mennyt rikki ja pitäisi hankkia uusi. Master-avainta ei ole tallella, joten ilman käynnistyksen estoa olisi paras.

Netistä löytyvät boksit ovat pääosin kaasarimalleille. Tietääkö kukaan, mikä sopisi heittämällä tsdi-moottorin boksiksi?

r2

Jetforcen ECu (eli se on se CDI -boxi näissä ruiskuissa). Muista että tässä on sitten käynnistyksenesto ja pitää olla ECU+avain+käynnistyksenestomötikkä samaa sarjaa. Tai ei avainta mutta avaimen sisältä chippi.
Kolaroitu Jetforce olis varmaan paras ostos ja halvin.
Suzuki gt 380-Honda Four 750-Baotian Chica Fresh-Peugeot Elystar TSDI-Aprilia Atlantic 250-Honda SW-T400-Suzuki V-Strom 650... ja nyt olen Peugeot Vivacityn mekaanikko

Coastside

http://elystar.ardane.com/nonchipkey-en.htm

Tuossa on ohje rakentaa tavissytkä  kaasarimalliin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

r2

Heitäppä nimimerkille arkia yv:tä, voisi löytyä tarvittavia osia. Siis ruiskuun.

- r2

Suzuki gt 380-Honda Four 750-Baotian Chica Fresh-Peugeot Elystar TSDI-Aprilia Atlantic 250-Honda SW-T400-Suzuki V-Strom 650... ja nyt olen Peugeot Vivacityn mekaanikko

konenikkari

En löytänyt haulla arkiaa, tarkentaisitko.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

r2