Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Downtown 300i

Aloittaja mopoilija, 01.08.10 - klo:20:39

« edellinen - seuraava »

Lapo

Lainaus käyttäjältä: perttikalevi - 28.02.13 - klo:21:02
Lahestakin olisi halukas DT tulossa tapahtumiin jos vain löydetään sopivat paikat ajat tapaamisille.
No Lahtihan on kivenheiton päässä. Ei ongelmia. Onko ehdotuksia miten junaillaan eteenpäin. Hyvissä ajoin kun tehdään suunitelma niin saadaan porukkaa kasaan, sillein sopivasti.

Lapo

Lainaus käyttäjältä: Lapo - 01.03.13 - klo:18:22
Lainaus käyttäjältä: perttikalevi - 28.02.13 - klo:21:02
Lahestakin olisi halukas DT tulossa tapahtumiin jos vain löydetään sopivat paikat ajat tapaamisille.
No Lahtihan on kivenheiton päässä. Ei ongelmia. Onko ehdotuksia miten junaillaan eteenpäin. Hyvissä ajoin kun tehdään suunitelma niin saadaan porukkaa kasaan, sillein sopivasti.
Eli muutama perus juttu... Olisko matka Suomessa vai ehkäpä Virossa, yksi vai kaksi yötä,mikä on hyvä määrä km päivälle, ja majoitus jne. Viroon on mukava mennä hyvä tie esim. Pärnuun halvat majoitukset. Eikä kovin pitkiä legejä. Meinaa jää aikaa muuhunkin kun ajamiseen...siis skootterilla. Tuollaisiin kun saadaan vastauksia niin loppu on jo helppoa.

Kymcomies

Minulle passaisi hiukan vaatimatomampikin alku... Vaikka tyyppiä sunnuntai xx.xx.2013, kello xx.xx,  kahvila x. Uskoakseni tuollainenkin viritelmä on aikamoinen voimankoetus  ;)

Lapo

No mikäs siinä sopiihan tuollainenkin. Ei se Viro nyt niin kova koitos ole, mutta ehkä liian iso pala kerralla haukattavaksi. Muutaman kerran siellä pyörällä olleena paikka on ihan jees kaksipyöräiselle :D

perttikalevi

Samaamieltä Kymcomiehen kanssa, joku päivä, ehkä toukokuuta,  jossakin kaikille sopivan matkan päässä olevalla kahvipaikalla tavataan ja pohditaan mitä seuraavaksi, jne.

Lapo

Toukokuu on ihan jees. Miten paljon täällä on ns. aktiivisiä jäseniä olemassa...tietääkö kukaan

lehtijussi

Kun vuosi sitten tein kaupat uudesta Xcitingistä, jouduin odottelemaan sitä lähes puoli vuotta. Syykin selvisi pitkään toimitusaikaan... Dt.tä uitettiin maahan niin kiivaasti, ettei yhtään Xcitinkiä mahtunut mukaan... :P

Suomessa on runsas Dt-kanta, joten mahdollisuuksia teillä olisi näyttävään miittinkiin. Eri asia on, miten Dt kuskit tavoittas, täällä foorumissa niitä ei kaiketi kovin montaa pyöri.

Jos Dt-tapahtuma toteutuu jossain muodossa, niin pistäkää ainakin kuvia esille - ja paljon. ;) Saa näin ulkopuolisenakin edes niistä kuvista fiiliksiä. ;D

Lapo

Ok näin olen minäkin kuullut dt tuontien suhteen. Minun mielestäni kaikki Kymcot mallista riippumatta kuuluvat samaan kastiin. Jos meitä olisi enemmän...siis huomattavasti...tilanne voisi olla toisenlainen. Mikäs sen parempaa kun vertailla malleja keskenään. Makujahan on niin monia kun on miehiä, naisista puhumattakaan.

lehtijussi

Tarviipa sitten seurailla tätä, että koska ja missäpäin miittinki tulis olemaan. :)
Ny näyttäis "porukka" majailevan Helsinki - Lahti akselilla.
Tulee ehkä vähän liikaa matkaa itelle, ihan pelkästään kahville ei ainakaan viitsi satoja kilometrejä ajella.

perttikalevi

Just, ei mitään karsinointia mallin suhteen. Sen verran voisi kai rajoittaa, että mukaan vain kevariluokan pelillä tai isommalla. Tämä vain sen vuoksi, että siirtymiset paikasta toiseen tapahtuisivat samalla vauhdilla.
Joten porukkaa pohtimaan asiaa.
Hämeenlinna voisi olla vaihtoehto ekaksi kokoontumispaikaksi.

Partanen

Voisi kai matka-ajoon soveltuvien skootterien kokoontuminen olla hyvä juttu. Häpeäkseni myönnän, etten ole juuri seuraillut jos semmoisia on jo järjestettykin. Meillähän on tällä palstalla oma osiokin kokoontumisille täällä: http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?board=30.0 Pitääkin aloittaa senkin alueen aktiivisempi seuraaminen. Ei meitä skootteri-ihmisiä liikaa ole, joten yhteen hiileen puhallus olisi hyvä juttu, ajoneuvon merkistä tai mallista riippumatta.  ;)
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

tagatubos

Kun täällä hämeenpuolella ollaan järjestämässä ajeluita näille isommille skoottereille, niin poltatteko mun prätkän, jos mä tulen sillä joskus miittiin morjenstamaan? ;D
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

r2

Olen tässä harkinnut kulkupelin uusimista joten mulla olis vähän kysttävää tuosta Downtownista:
- minkä mittaisia te DT -kuskit olette, eli onko jalkatilaa riittävästi? Voiko jalat oikaista?
- paljonko kamaa mahtuu kulkemaan mukana ns. "oikeasti" (maitopurkki ja makkaralenkki vai viikonlopun ruokatarpeet perheelle)?
- tiedän että hyviä puolia DT:ssä on paljon, mutta mikä on huonoin juttu kulkupelissäsi?
- onko tuohon saatavilla ns. "tankkilaukkua"?, voisi istua ihan hyvin ja jopa pysyä paikallaan jos sellainen on olemassa.

Peli tulisi työmatka-ajoon ja tietysti vkl -reissuihin.
Tiedän että koeajo kertoisi varmaan kaikki nuo ylläolevat, Jyväskylässä ei DT:tä kuitenkaan ole myynnissä enkä Tampereelle viitsisi ainakaan vielä ajella ihmettelemään ilman koeajomahdollisuutta.
Suzuki gt 380-Honda Four 750-Baotian Chica Fresh-Peugeot Elystar TSDI-Aprilia Atlantic 250-Honda SW-T400-Suzuki V-Strom 650... ja nyt olen Peugeot Vivacityn mekaanikko

lehtijussi

Mulle se tuntui ahtaalta ja oon 178 senttimetriä. ;D Käy vaan kokeilemassa, vehje on sen verta hieno, ettei toisten tunteilujen takia kannata unohtaa.
Soita maahantuojalle ja kysy lähin dt, varmaan löytyy lähempää ku tampere.

perttikalevi

Olen 176 lyhyt, tilaa ainakin minun jaloille on, mutta harrikka-asentoon jalkoja ei saa.
Tavaratilaa on kahden umpikypärän verra satulan alla ja pieni hanskalokero kojelaudassa, joten pienen perheen viikonlopun eväät kulkee mukana
Huonoja ominaisuuksia ei nyt tule mieleen mitään, ellei nyt sitä jalkojen oikomis tilan puutetta oteta lukuun.
Tankkilaukku juttua en oikein ymmärrä, mitä tarkoitat sillä? Jos tarkoitat sellaista laukkua joka todellakin on tarkoitettu moottoripyörän tankin päälle, niin sellaista ei siihen saa.