Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kaikki kurit pois, mutta kulkee 45kmh

Aloittaja image, 14.09.12 - klo:18:42

« edellinen - seuraava »

image

Heipähei, otin siis matrixista variaattorin prikan pois ja mittari näytti sen jälkeen n.50kmh, sitten tyhjensin paisarin ja sain kulkemaan vain 40, ja sitten otin hukkaputken ja nyt kulkee 45, olen kokeillut eri suuttimilla ja neulan asennoilla mutta ei auta, mopo kiihtyy alussa hiukan huonosti mutta 20kmh jälkeen kiihtyy kuin helvetti sekä alle puolkaasulla se kulkee tuon 45, sen jälkeen kaasua vääntäessä ottaa kierroksia mutta ei kulje sen enempää. Eli mikähän voisi olla vikana? Voisiko rullat olla liian kevyet tai hihna luistaa? (Hihna uusi edellisen omistajan mukaan)

konenikkari

Toivottavasti säilytit alkuperäis kamat.
Mikä on matrix?
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

image

Onhan ne toki tallessa mutta aika vituillaan...
Skootteri, keeway merkkinen. :D

leze223

Isompaa suutinta kiinni. Kokeile vaikka aluksi 10 kokoa isompi.
Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

image

Kokeilin 5numeroa isommalla suuttimella, ja antoi liian ison suuttimen oireita, särinää ja semmoista huonokäyntisyyttä... Eihän se tietysti mistään ole pois vaikka kokeilis

konenikkari

Mikä on keevay matrixin vuosimalli.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

konenikkari

Taitaa olla kierrosrajoitettu cdi ko. kapineessa.

image

Ei ole, miksi se muuten ottaisi kierroksia mutta ei nopeus ei muutu?

konenikkari

Ok siis ei ole  :-[
Siis ottaa kierroksia jos ei ole kuormaa?!

image

Siis, ottaa kierroksia jopa kuorman kanssa mutta 45vauhdin jälkeen ei tule nopeutta lisää vaikka kierrokset lisääntyisi

pekpel

Siis variaattori jumii ja on täynnä paskaa tai hihna kulunu melkein loppuun..
Kerropas mitä variaattorille oot tehny ?
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

image

Uusi hihna pitäs olla, entisen omistajan mukaan ainakin ja ostin tämän n.2viikkoa sitten, ja siis entinen omistaja ottanut prikan pois joten en oo ite tehny varille mitään.

pekpel

Koskapa skopan kulku on kaikkien osien yhteistoimintaa,, niin:
- millaiset rullat on paikalla
- entäs vastapainejousi
- koskas on rullakuppi viimeks putsattu

Ihan varin jumilta vaikuttais näin äkkiseltään.. Eikä tääkään ole ihan varmaa, koska alkutietoja on niin vähän..
Katopa se vari läpi  kunnolla ja laita sitten lisää tietoa..
Varsinkin rullakupin ja rullien kunnosta olen kiinnosutnut..
Ja kuvathan korvaavat tuhattta sanaa joten , Kiitti.. kuvista etukäteen..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

image

Kiitos muuten noista vaihtoehdoista ja muutenkin, pistelen tässä viikonlopun aikana tietoja ja kuvia.