Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia sr 50 ditech -02 ei käynnisty

Aloittaja leevi-, 16.08.12 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

leevi-

elikkäs eka oli vikana et tuorevoitelu ei toiminut, poistin käytöstä ja tein ite seokset, ajelin joku 60km ja si luin netist et ruiskuihin ei saa itse tehdä seoksia vaan pitää olla tuorevoitelu.korjasin tuorevoitelun mut ei vain lähde käyntiin ! kampiakseli pyörii, mäntä liikkuu, kone saa bensaa ja öljyä , antaa kipinää normaalipaineessa (eli ku koitti starttaa ni piti sitä tulpahatus ja katto antaaks kipinää,anto ) . sit yritettii saada käyntii antamal lisäilmaa suoraan ilmanputsarin aukosta koneelle päi. onko kellään samalaisia vikoja ? tietääkö kukaan mikä voisi olla vikana ? ja tulppa on juuri vaihdettu ja uusittu parii otteeseen.

ennen nykyistä ongelmaa teki semmost et käynnisty mut ku anto kaasua vähänki ni heti sammu . si yritin käynnistää ni sahas vaa ei ees yrittäny käynnistyy, si yhel kerral naksahti/poksahti joku takapäässä (en tiedä mikä ) ja si jatko vaa pelkkää sahausta . ei edes yritä käynnistyä.

leze223

Laita bensaa suoraan tulpanreiästä sisään ja kerro hörähtikö.
Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

Coastside

Tuota, toi ruiskulaite on liian vaativa sinun taidoillasi korjata. Se on periaatteessa aika simppeli niitä ymmärtävälle, mutta liian vaikea aloittelijalle. Ymmärrän kyllä halusi yrittää sen kanssa. Se vain voi kostautua pahemmilla vioilla.

Äläkä avaa uutta ketjua aina uuden pulman vuoksi kun se on selvempää kirjoittaa siihen samaan millä aloitit.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Samppa

Kauanko olet nyt ehtinyt ajaa yhtä aikaa toimivan tuorevoiteluöljypumpun ja seosbensojen kanssa, ennen kuin ongelmat alkoivat?
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

leevi-

ajoin 60km seoksil ja si sil simahti ,si laitoin tuorevoitelun takas ja en oo ny sil päässy ajaa yhtää ku ei läynnisty.

ja puristuspaaine oli vain 3 baaria. eiks sen pitäs olla jtn 13 bar ?

leze223

Leiponut. Pytty auki ja porautukseen/hoonaukseen. Sitten uusi mäntä paikalleen.

99roxi

ruiskusuutin tukossa johtuen itse seostetusta bensasta ja liiallisesta öljyn määrästä.

Peros

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 17.08.12 - klo:10:08
Kauanko olet nyt ehtinyt ajaa yhtä aikaa toimivan tuorevoiteluöljypumpun ja seosbensojen kanssa, ennen kuin ongelmat alkoivat?

mitäs meinasit tällä? mulla piti ilmata öljypumpulle asti letkut ja nyt olen varmuuden vuoksi ajanut myös seosbensalla kun tarkkailen että  laskeeko tuoreöljyn pinta...

leevi-

kone ei ollu leikannu kii mut männän renkaat oli . Joten ny ku sylinterin sisä halkaisija on 41.3mm ni paljo männän halkaisijan pitäisi olla ? kävisikö tuohon tuo 41.25mm mäntä ? ku oma leiponu mäntä ni se halkaisija oli se jtn 41.2 siit iha päästä ja puolest välist tai vähä sen ala puolelt kait jtn 41.50.
nii et paljonko siinä sylinterin sisäpinnan ja männän välissä pitäisi olla väliä.?
ja paljon on normaalit puristuspaineet?

leevi-

kastuu tulppa. saa bensaa, läpät tarkistettu pariki kertaa ja ne on ok. eilen melkee käynnisty muttei sit kuitenkaan,
bensavalo palaa koska tankissa ei hirveesti bensaa mutta kuitenkin riittävästi et pitäis lähtee käyntiin !
oon iha neuvoton, skobaa korjattu jo kuukauden, vaihettu sylinteri ja mäntä ja tiivisteet ja koitettu käynnistää erillisel kompural ja vaikka mil keinoil. mut silti ei käynnisty.. voiko vika olla sähköissä? (puola, ecu, tms)
saa kyllä hyvin kipinää !

leze223

Laita nyt aluksi uudet bensat tankkiin ja katsotaan sitten.

hallineekeri

no mites tämän mopon kanssa kävi? lähtikö käymään?
mazda 6 sport wagon 2,3gt

NusNus

Kuulostaa kurjalta :/.

Vaihdoin juuri tänään Ditech -04 suodattimen + öljyletkut tankista moottorille. Ilmaus oli todella helppo tehdä kiitos sähköisen ilmauksen.