Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Keeway

Aloittaja Make, 22.05.07 - klo:21:31

« edellinen - seuraava »

Melinda

Lainaus käyttäjältä: jmmv - 31.05.12 - klo:14:40
Moi kaikille ;D Eka kerran kirjauduin palstalle. Juuri ilmoitin 15-vuotiaan tyttäreni autokouluun mopokorttia hankkimaan. Eilen hommattu Keeway Milan vm.2011 (uusi/ajamaton). Tyttö ihastui kyseiseen malliin eikä mikään muu malli oikein kiinnostanut. Onko palstalaisilla kokemuksia sekä positiivisia että negatiivisia kyseisestä merkistä ja mallista??

itse oon ko. skoppella ajellut Lokakuusta 2010 asti, eli kohta pari vuotta. Hyvin on toiminut, ohjattavuus on helppo. Pari jotain pikkuvikaa oli ensimmäisen 2000 aikana, kuten jarruvalon ja takavalon toimimattomuus, mutta ihan itse ne sai laitettua kuntoon.
Skoppe kulkee vakiona ihan hyvin, sen 50-53 km/h. Tuuli vaikuttaa tosi paljon nopeuteen kun toi etukate on niin purje...

Nyt oon ajanut 10 000 ja rapiat, pientä ongelmaa jarruissa (pitävät kauheaa meteliä, voi hoitaa vain jarruttelemalla huoltomiehen mukaan), muuten toimii.
mittarista meni hihna poikki noin 5tonnin kohdalla, mutta ihan hyvä vaan, eipähän kertynyt kilometrejä :DD Nyt on taas kunnossa ja toimii hyvin.

virittäminen aika vaikeaa, putken kuria vaikee saada pois, mulla se on paikallaan. Ilman variaattorin prikkaa skoppe kulkee noin 58-60 km/h.

Mut suosittelen tätä erityisesti pienikokoisille ihmisille, tä on niin matala että tosi helppo ekaksi mopoksi!