Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

peugeot speedfight 2 tulpan suoja?

Aloittaja ^^eemeli-, 08.12.11 - klo:10:33

« edellinen - seuraava »

Coastside

Sen voi tehdä näin:
-Etsi ämpäri ja katkoteräveitsi että saa siitä leikattua reunat ja pohjan pois
- Kierrä se rullalle vastakkaiseen suuntaan kuin se on jotta se oikenee. Kuumennus auttaa. Se voi olla käyräkin asennettuna.
- Ota pahvia josta mallaat ja leikkelet sopivan palan paikkaan jossa se on suojaamassa ja mahtuu olemaan joustoliike huomioiden.
-Sen kiinnityskohdat voi olla joko koneessa tai rungon puolella. Jollain taivutellulla peltiliuskalla sen saa kiinnitettyä. Paras on jos sen saa jonkin pultin alle suoraan
- Kun mallipala on ok, tee sen mukaan muovinen, jota voi taivuttaa kuumennettuna vaikkapa lähellä kuumaa keittolevyä jos muita kuumennusvälineitä ei ole.
- Muovin puolelta saa puuruuvillakin kiinnitettyä kiinnikkeen. Koneen pultit on 6 mm, joten sen suuruinen reikä täytyy tehdä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

paloggi

Tuossa olis pari kuvaa oman speedfightin suojasta:     

mirqe

Moro!

Mulla on trekkerissä sama ongelma.. Mut mulla on toi suojamuovi sylinterin päälle. Mulla on joku NGK tulpanhattu, missä on ylhäällä toi tiiviste ja alhaalla sellainen ympyrän muotoinen muovinen levike.. Silti pätkii sateella.. Nyt tein muovista siihen nopeasti suojan, niin enää ei pätki. Elikkäs mikä tulpanhattu olisi hyvä, että ei pätkisi?

Coastside

NGK hatut on hyviä ja niissä on hyvät tiivisteet. Korvikkeen tiivisteelle tekee kutistesukasta.

mirqe

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 09.02.14 - klo:21:44
NGK hatut on hyviä ja niissä on hyvät tiivisteet. Korvikkeen tiivisteelle tekee kutistesukasta.

No eipä tossa mun Ngk:ssa ole hyviä tiivisteitä, jos pätkii sateella.. :D Ja mihin tarkoitit tehtäväksi tuota kutistesukka tiivistettä?

Coastside

Lainaus käyttäjältä: mirqe - 09.02.14 - klo:23:11
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 09.02.14 - klo:21:44

No eipä tossa mun Ngk:ssa ole hyviä tiivisteitä, jos pätkii sateella.. :D Ja mihin tarkoitit tehtäväksi tuota kutistesukka tiivistettä?
Pakkauksessa on tiiviste johdon liitokseen ja se on todella tiukka. Toki tulppa itse on suojattava vesiryöpyiltä jollain keinoin.

plasmax

Purku osina noita suojia löytää koko talvi menty ilman moista pieni motivaatio puute.
Oks muut todennu pösössä saman ongelman et putsarin jälkimmäinen töttörö kerää reilusti vettä pari kertaa saanu jo tyhjätä ja aina se puolen mukillista tulee

mirqe

Lainaus käyttäjältä: plasmax - 13.02.14 - klo:00:48
Purku osina noita suojia löytää koko talvi menty ilman moista pieni motivaatio puute.
Oks muut todennu pösössä saman ongelman et putsarin jälkimmäinen töttörö kerää reilusti vettä pari kertaa saanu jo tyhjätä ja aina se puolen mukillista tulee

Itsellä ei ainakaan kerää se jälkimmäinen vettä:D Mutta ei mullakaan toi pätki lumella..

plasmax

Tarkotin sitä osaa joka penkinlaitaan tulee missä se kuristuskin sijaitsee :)

mirqe

Lainaus käyttäjältä: plasmax - 18.02.14 - klo:03:47
Tarkotin sitä osaa joka penkinlaitaan tulee missä se kuristuskin sijaitsee :)

Niin se pitkä tötterö, mikä tulee varsinaineen ilmanputsariin kiinni? Ei mulla se kerää vettä.

Mutta, mikä se on? Jos sen ottaa irti, niin boaa vaan :O