Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Speedfight 2 Mäntä

Aloittaja paloggi, 26.07.12 - klo:22:00

« edellinen - seuraava »

paloggi

Minkä merkkinen mäntä kannattaa laittaa, kun ostaa uuden? Männän koko speedfight 2 on tuo 39.925?

PappaSkootteri

kerro uteliaalle millä mittasit tuhannesosamillin tarkkuudella männän halkaisijan?
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

paloggi

Männän päällä lukee 39.925. Käy varmaankin ihan 39.90mm mäntä?

ramba

Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

paloggi

Mut kävin tänään tuolla tammer dieselin koneistamolla niin siellä se mittas ton toisen koneen männän ja sen koko oli tuo 39.925. Sano mulle, että ota siitä skootterista se tämän hetkinen mäntä joka on kiinni niin irti ja tuo tänne niin mitataan se, että löytyy oikean kokonen. Siellä oli hyllyllä esim yksi 39.915 kokoa oleva. Sano, että on kovakromi pytty niin pitäis olla tarkalleen oikea mäntä. Tänään avasin sylinterin kannen ja katsoin minkä kokoinen tuo mäntä on joka on kiinni, mutta ei siinä lukenut. Mitä tehdä? Vienkö tosiaan sen männän sinne mitattavaksi, että antaa saman kokoisen vai tuo 40.00mm? Skootterilla on ajettu nyt n.17 500km. En tiedä yhtään milloinka on vaihdettu viimeksi, itse olen viime elokuusta, kun skootterin ostin niin ajanut noin 5000km :) Korkea aika vaihtaa.. :)

leze223

Jos sä nyt tunkaset sinne 40.0mm männän niin varmasti tulee leikkaamaan kiinni. Männän pitää olla noin 0.05-0.1 pienempin kuin sylkän. Mittaa nykyisen männän + sylkän väli ALHAALTA päin mitattuna.
Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

paloggi

Otan männän irti joka on kiinni tällä hetkellä ja menen käymään tammer dieselillä niin siellä mittaavat halkasijan. Sitten on juuri oikean kokoinen mäntä. Onko muuten nuo G muotoiset männäntapin sokat helppo ottaa irti ja millaisella työkalulla käy näppärästi?

noZell

Narakun männän pitäisi mennä suoraan alkuperäisen tilalle.
SSSCUUDEER DUUUUNING IS NOOOD A GRIIIME

paloggi

Vertexin mäntä tuli vaihettua .