Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Startti ei pyöritä takajarrukahva pohjassa, mutta ilman pyörittää.

Aloittaja pena, 26.05.12 - klo:18:48

« edellinen - seuraava »

pena

tuli outo vika kun kytkimen takajarrukahvan painaa pohjaan ei tule mitään ääntä eikä startti pyöri,mutta kun kytkintä ei paina starttaa ,mikä on selityksenä kun näin nurinkurisesti menee. ???

konenikkari

Kytkinyhdistelmä startti/tappoytkin rikki.
Muovinkaltainen ns. fiiberi hiiltynyt.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

pena

mites tässä täytyy toimia,pitääkö jotain varaosia hankkia jos tarvii niin mitä ja onko itse helposti laitettavissa.tappokytkintä ei ole kymco super9 jalassa.

konenikkari

;D Niin tarkoitit siis takajarrun kytkentäkahvaa ;D ;D
Vika siis lienee takajarrun kytkentäkahvan kytkimessä ;D
Joka toimiessaan sytyttää myös jarruvalon.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

pena

muistaakseni jarruvalo paloi himmeenä ja jarruttaessa kirkastu,nyt jarruvalo paloi kirkkaana vaikka otti virta-avaimen pois,uudestaan virrat laitettuna ja poisotettuna sammu,sitten laittaessa virrat uudelleen päälle jarruvalo syttyi kirkkaana,mutta jäi palamaan ja  takajarrun kahvasta painaessa sammui ja tuli uudestaan päälle vaikka tulisi himmeestä kirkastua. takajarrun kytkentäkahvan  kytkinjohto  on vaihdettu uuteen vajaa 2v sitten ja naksuu kyllä mutta ei pelitä ilmeisesti, tulee hedeikkiä kun tälläsiä funtsii, jos haltialassa löytyisi apuja muiltakin kun hyvältä haltijalta,  toivoo pena ::)ja kuten aikaisemmin totesin starttia voi käyttää ilman että puristaa takajarru kahvaa,puristaessa startti ei edes äännähdä.vaikka ennen oli päinvastoin.

InsOmnia

Pitääpä katsoa olisiko jarrukatkaisijaa irrallaan, jos on, niin otan mukaan.

pena

Lainaus käyttäjältä: InsOmnia - 27.05.12 - klo:08:37
Pitääpä katsoa olisiko jarrukatkaisijaa irrallaan, jos on, niin otan mukaan.
kiitokset insOmnia oli reilua antaa jarrukatkaisija,saat sen takaisin, kun sain entisen toimimaan,nyt se mikrokytkin nasta( vai miksi sitä sanotaan) tulee ylemmäs ja valot toimii kuten ennenkin,ehkä se takerteli jotenkin ja ei ollut tarpeeksi napakasti kiinni, siinä hiukka erilainen liitäntä kun antamassasi,nähdään moottorikahvilassa jos ei tule esteitä, kiitollisuudella.

konenikkari

Hyvä että taas toimii.
Vastaisen varalle,se mopo starttaa
myös etujarrua painamalla ;)
Tosin toimi vaatii lähes mustekalan taitoja ;D ;D
Kun samalla kädellä pitää
jarruttaa/kaasuttaa/ja painaa starttinappulaa :(

Coastside

Starttauksen voi hoitaa painamalla vasemmalla starttinappulaa kun toisella hoitaa kaasun ja jarrun. Tietysti liikenteessä vähän hankalaa. Noiden katkaisijoiden liottelu ja vaseliinivoitelu auttaa välttämään takertelut.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04