Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Nyt tarvia apua gilera runner pj (ei kiihdy kunnolla)

Aloittaja bulletproof, 19.05.12 - klo:18:29

« edellinen - seuraava »

bulletproof

Elikäs mulla on gilera runner purejet, johon on juuri tehty 10tkm huolto ja vaihdettu sylinteri sekä mäntä, mutta silti skootteri ei toimi oikein.
kun laittaa kaasua skopa ei lähde kunnolla kiihtymään... suoralla skopa kiihtyy pikkuhiljaa 32km/h jossa vasta lähtee kiihtymään kunnolla ja menee hetkessä sen 55km/h ylämäkeen ei lähde yleensä ollenkaan kiihtymään kulkee noin 25-30km/h. mikä mahtaisi olla vikana?

Coastside

Minkäslaisella kokemuksella se sylinterin vaihto on tehty? Yleensä heti remontin jälkeen ilmenevä vika johtuu jostain sen aikana tehdystä asiasta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

bulletproof

Korjaus: vika oli siis jo ennen huoltoa, mutta sylinterin vaihto ja kaikki muut tehty liikkeessä.

Coastside

Jos veit korjattavaksi, vie takaisin ja vaadi tekemään kuntoon saakka.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

bulletproof

Elikäs... siihen tehtiin ensin 10tkm huolto vika ei lähtenyt jonka jälkeen vein korjaukseen ja siellä vaihdettiin sylinteri ja mäntä kyseisen vian takia. Vika ei lähtenyt. Kävin kyllä viemässä skopan takaisin, mutta sielä väitettiin ettei siinä ole mitään vikaa ja jollei palvelu kelpaa niin voi painua helvetiin. Paikka on tampereen konepyörä. Tämä tehtiin muistaakseni viimekesän alussa.

kani

Ei oo todellista. Ens kerran kun oon tampereella käyn toivottamassa heille samat terveiset. Jos ei palveleminen kiinosta niin painukaa helvettiin.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

bulletproof

Hyvä! liike sijeitsee nimestä huolimatta ylöjärvellä. Voin sanoo että itteeni on vituttanut aivan helvetisti laittaa 400e turhaan, kun en sillon vielä tiennyt paljoo skoottereista/mopoista. Kuka vaihtaa sylinterin ja männän kymppitonnin kohdalla. Mulle vielä sanottiin että jos ne vaihdetaan skopa toimii kuin uusi.

kani

Mä taas spekuloin että tossa ruiskussa on jotain häikkää. Milloin toi skopa on toiminut kunnolla, vai onko tullu sulle tossa kunnossa edelliseltä? Jos vika ilmeni sinun aikanasi niin miten?

leze223

Okei, offit pois.

Epäilisin löystynyttä vptä, kuluneita rullia, tai kulunutta hihnaa.
Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

viisnelonen

Epäilisin tuota bensa puolta, tuossa ruiskussa on monta komponenttia..
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

bulletproof

Vikailmeni minun aikanani. Melkein kaksi vuotta sitten kesän lopussa. En muista ihan tarkalleen kuinka... tais olla että alkuun se kiihtyminen lagas vaan vähän ja välillä sitten se vaan paheni ja nykyään lagaa aina, kun on ajanut vähän aikaa noin 2km. sillä on ajettu noin 2tkm tuon vian kanssa, eikä ole siitä sitten muuttunut mihinkään suuuntaan. Mikään mikä tutkitaan 10tkm huollon aikana ei voi olla rikki/huonossa kunnossa tai ei ainakaan pitäisi voida olla...

kani

Jotkut on vaihtanu tilalle kaasarin purejettiin. En ole koskaan purejettiä tutkinut kuinka paljon menee vaihtoon mutta tässä esimerkki:
http://www.youtube.com/watch?v=Xcsim84Wc-4

Toi on kyllä kivasti blingattu muutenkin.