Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Nettimoton kipinä hukassa

Aloittaja simpo, 05.04.12 - klo:19:59

« edellinen - seuraava »

simpo

Olen katsellut noita nettimoton skoottereita.

Löysin sopivan,mutta se ei kuulemma saa kipinää (tulppa)
Ei saa kipinää vaikka uutta tulppaa kokeiltu.

Mikä voisi olla vikana?
Epäilen CDI boksia???

pekpel

Johtoliittimet, häläri/ajonesto vehjes, Cdi-boksi, mahdollinen sivujalan tappokytkin, puola, pickupcoill, virtalukko..
Siinäpä noita mahdollisuuksia todennäköisin vika ekana ja siitä sitten järjestyksessä..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Plom

kani

Itse johtosarjassakin voi olla vikaa. Useinhan vika on muutenkin johdossa..  ;D

pekpel

Jospa simpo laittais linkin ko. mopoon niin vois sitten tarkemmin setviä missä vois vika olla..

Olis itelläkin myynnissä se Chunlan -02 ja mittarissa alle 5000 km, ekoja suomeen tuotuja kiinalaisia skopia on ja kastahtinen värkki tuorevoitelulla..
Yhten hengen menopeli jolla on paremmat ajoominaisuudet kuin Bellassa, huiput just 49 km/h.. Lähtee etullisesti..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

simpo

jostakin luin myös. että magneetossa voisi olla vika   :o

En kyllä oo näihin mopoihin niin perustunut niin en tiedä paljoa.....

Samppa

Tollasen sähkövian selvittäminen voi olla joko helkkarin yksinkertaista tai sitten äärettömän hankalaa. Jos perusteknisiä tietotaitoja ei näistä peleistä ole, niin jättäisin ostamatta. Homma menee muuten äkkiä siihen, että uusitaan kaikki osat ja siltikään ei toimi. Kun ei ole edes mitään varmuuksia siitä, mitä edellinen omistaja on tehnyt tai onko vian syntymekanismin aiheuttanut juuri edellinen omistaja omilla säätämisillään.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

PappaSkootteri

aika usein talven jälkeen ja kesälläkin on että ei tule kipinää on niin yksinkertaiselta kuin se kuulostaakin kaasukahvan vieressä oleva "tappokytkin" joka jäänyt "off" asentoon... itse tunnustan ainakin kerran kiroilleeni etsiessä vikaa jotta olempas ollut tyhmä  ;D
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 06.04.12 - klo:08:03
aika usein talven jälkeen ja kesälläkin on että ei tule kipinää on niin yksinkertaiselta kuin se kuulostaakin kaasukahvan vieressä oleva "tappokytkin" joka jäänyt "off" asentoon... itse tunnustan ainakin kerran kiroilleeni etsiessä vikaa jotta olempas ollut tyhmä  ;D

:D Joo, nätä sattuu.. itse olen tuskaillut "starttivikaa" sivujalka alhaalla... en sentään ehtiny työkaluja kaivaa .. ::)
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250