Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Loncin

Aloittaja Jonttula, 12.03.12 - klo:21:15

« edellinen - seuraava »

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 14.03.12 - klo:22:08
Lainaus käyttäjältä: pekpel - 14.03.12 - klo:19:38
Toi myyntimesta olis oikeesti aika lähelllä, voisin ihan hupiajeluna piipahtaa kattomassa jos olis vaikka esittelykappaletta tai jotain, jopa koeajoo voisin kinua..
Kävin talvella katsomassa siellä pelejä ja ihmettelivät että mitäs tänne tulet kun suurimmaksiosaksi ne myydään (mieli)kuvien ja teknistentietojen kanssa ja rahdataan kotiin... aika ihmeellisiä oli kauppiaat kun pyytelin tietoja tai mallikappaletta kun nettimotossakin niistä ilmoittelivat... outoa

OOn ihan nakki että koeajoon ei löydy tommosta Minkä Jonttula tilas.. Toivottavasti Pekpel menee sinne ajan kanssa niin ehtii haastatteleen niitä kunnolla..    Hyvä että on tää foorumi missä voi kertoa ja kysellä kokemuksia niin myyjistä kuin skoduistakin. 
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

pekpel

Haalarit ja kamera mukaan  ;D
Selällälleen skopan alle ottaan kuvii moottorista ja kaasarista ym..  8) 8)

Ihan varmasti kyselisivät mitä svidua oikein meinaat..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

PappaSkootteri

jos vain olisi paikanpäällä mitä kuvata... epäilen vahvasti kys laitteen olemista ainakaan vielä näin alkuvuodesta...
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

Jonttula

Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 14.03.12 - klo:22:36
jos vain olisi paikanpäällä mitä kuvata... epäilen vahvasti kys laitteen olemista ainakaan vielä näin alkuvuodesta...

Pitäs yks olla ainakin vielä :D. Tosiaan eka myyjä pari päivää sitten kuulosti keski-ikäseltä joka yrittää myydä väkisin keksien ummet ja lammet. Tänää kuulosti nuoremmalta ja todella asialliselta kaverilta ja vastaili kyllä kysymyksiin varsin mukavasti. Tosiaan sanoi että rekisteröimätön vehje on tullut ja lähtee nyt rekisteröintiin ja toimitukseen minulle. Sen onko siell yks seissyt kauemmin en tiedä. Olin se hölmä joka osti kun muut eivät.  ??? Ensiviikolla pitäisi rahtarin tuode skootteri.  8) Ilmeisest sain rahtimaksun(80e) kaupanpäälle kun eka myyjä ei merkinnyt laskuun. Hyvä näin. :)

pekpel

Lauantain ajelun voisin tuonne suuntaa..
Saas nähtä miten meitin käy,, Pääsenkös ajelulle vai en.. Laitan sitten juttua tännekin..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: Jonttula - 14.03.12 - klo:22:45
Pitäs yks olla ainakin vielä :D. Tosiaan eka myyjä pari päivää sitten kuulosti keski-ikäseltä joka yrittää myydä väkisin keksien ummet ja lammet. Tänää kuulosti nuoremmalta ja todella asialliselta kaverilta ja vastaili kyllä kysymyksiin varsin mukavasti. Tosiaan sanoi että rekisteröimätön vehje on tullut ja lähtee nyt rekisteröintiin ja toimitukseen minulle. Sen onko siell yks seissyt kauemmin en tiedä. Olin se hölmä joka osti kun muut eivät.  ??? Ensiviikolla pitäisi rahtarin tuode skootteri.  8) Ilmeisest sain rahtimaksun(80e) kaupanpäälle kun eka myyjä ei merkinnyt laskuun. Hyvä näin. :)
Ensimmäinen myyjä ollut varmaan herra Sukeva itse, puhuu ihmiset pyörryksiin, tietämättä pätkääkään mistä puhuu.

Myyjä numero kaksi, ilmeisesti herra Sukeva junior jolla puheet vähän kansantajuisemmat, mutta valehtelee kuitenkin yhtä sulavasti kuin isänsä.

Kannattaa oikeasti lukea se etusivulle linkittämäni tarina, siellä on vain murto-osa negatiivisistä palautteista mitä nämä saavat päivittäin. :o

Jonttula

Lainaus käyttäjältä: InsOmnia - 14.03.12 - klo:23:31
Lainaus käyttäjältä: Jonttula - 14.03.12 - klo:22:45
Ensimmäinen myyjä ollut varmaan herra Sukeva itse, puhuu ihmiset pyörryksiin, tietämättä pätkääkään mistä puhuu.

Myyjä numero kaksi, ilmeisesti herra Sukeva junior jolla puheet vähän kansantajuisemmat, mutta valehtelee kuitenkin yhtä sulavasti kuin isänsä.

Kannattaa oikeasti lukea se etusivulle linkittämäni tarina, siellä on vain murto-osa negatiivisistä palautteista mitä nämä saavat päivittäin. :o

Juu luin pitkän pätkän siitä ja pahemmin googlesta en muita löytänytkään. Linkissäkin oli paljon puolesta ja vastaan puhujia. Eniten ongelmaa taisi olla pitkissä toimitusajoissa ja toimitusten lupailuista, jotka vaan venyi ja venyi. No toivotaan että pyörä pelaa eikä tarvitte tekemissisä olla. Huoltoon toki vien Turkuun mutta ilmeisesti takuun puittessa korjattavat osat tulee kuitenkin espoon putiikista. No toivottavasti pelaa. Ei vanhasta LX mallistakaan netissä muuta pahaa ole kuin että on onnettoman laiska. Tai paljon muuta en löytänyt. Toki olisin ostanut paikallisista liikkeistä vaan ei vastaavaa missään ollut. Kiinnostaa pyörä kuitnkein sen verran.

InsOmnia

Toivotaan että kaikki menee mallikkaasti.
Ja voihan se olla, että ovat oppineet virheistään. Puolustukseksi täytyy tosiaan sanoa, että maahantuojan huoltohenkilö osaa asiansa, vaikka ei suomalainen olekkaan. ;D

kani

Mutta miten huonosti muut on onnistuneet kun he jatkavat bisneksiään?

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: kani - 15.03.12 - klo:00:39
Mutta miten huonosti muut on onnistuneet kun he jatkavat bisneksiään?
Tuohon se kaikki kiteytyy. Historialla on tapansa toistua, ja jostain syystä niillä joilla on rahaa, saavat mellastella rahvasta pidempään. :o

kani

viisnelonen

Vanhan mallin esittely .2008 Hesarissa:   http://www.hs.fi/autot/artikkeli/-/1135238062255?context=oikotie

Kommenttia: Kaikki tietää että suorituskykyyn vaikuttaa tehon lisäksi,yhtä paljon, varin toiminta.
Siinä uudessa mallissa pisti silmään polkukäynnistyksen puute, ainakin ympärivuotiset käyttäjät kaipaavat sitä.

Uusi nestekone:  http://www.loncinie.com/Product13/Detailed50/
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

kani

Luin tuon hesarin jutun aiemmin. Mitä eroa uudessa?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Jonttula

Lainaus käyttäjältä: kani - 15.03.12 - klo:14:39
Luin tuon hesarin jutun aiemmin. Mitä eroa uudessa?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Tuossa vanhassa ilmajäähy, uudessa neste. Tuossa vanhassa 6kw, uudessa 9kw. Nuo moottorin puolelta ainakin varsin merkittäviä muutoksia. :)

kani

Olis kyllä hauska kokeilla tollasta, kun pyörät on isot -> ajettavuus varmaan vakaampaa.