Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

peugeot speedfight 2 tulpan suoja?

Aloittaja ^^eemeli-, 08.12.11 - klo:10:33

« edellinen - seuraava »

^^eemeli-

hei mulla on peugeot speedfight 2 -01,tietääkö kukaa et mistä saa suojan kun mulla on takarengas ihan lähellä pyttyä ja tulppaa, onko siin mitää suojaa kun aina kun on vesi keli nii se kastelee tulpan ja ei käy kunnolla ja sammuu, onko siihen mitää juttua ?, tai onko jotai muuta tulpan hattua.

leze223

Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

^^eemeli-

mutta olisko se tulpan hatusta kiinni? vai eks peugeot speedfight 2 oo vakion siin tulpan edes joku suoja et se ei saa vettä?

Coastside

Siis se on vesijäähy? Se onkin sitten ongelmallisempi kuin ilmajäähyn kotelon suojaamassa.

Noissa muistaakseni on tuo kumi jonka saa kantta vasten tai ainakin riittävän alas ja johdon tiiviisti.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

^^eemeli-

jep se on vesijäähtytimellä, mulla ei ole siin mitää suojaa kun ostin sen ja aina kun ajaa vesi ilmalla nii heittää takarenkaasta suoraa vettä tulpan hatulle ja sammuu heti, auttaisko toi tulppa siihen ongelmaa?,

Coastside

Jos hankit tuon NGK hatun jossa on nuo kumitiivisteet, loppuu ongelma.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

^^eemeli-

konenikkari

Vertaa aiempana olevaa kuvaa...ja.
Jos näet takaa katsoessasi, takarenkaan päältä suoraan tulpan, hatun ja sylinterin, sinulta puuttuu muovinkappale jonka tarkoitus on suojata ko. osia takarenkaan heittämiltä vesiroiskeilta.
Etsi räjäytyskuva ja hanki ko. osa.
Sylinterin kansi ja tulpanhattu ei kaikkien alkuperäisosien paikallaanollessa ole näkyvillä takarenkaan yli katsottaessa.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

^^eemeli-

juu nii puuttuu mutta mistä semmosen osan saa taas?

Plom

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

^^eemeli-

mut tietääkö kukaa mistä sivulta saa tommosen osan?

konenikkari

Ei sitä taida mistään sivulta saada jos ei mikään noista fortecon jälleenmyyjistä käy kokeile tuota easyparts.nl
http://www.easyparts.nl/showdrawing/16/3762/-/0-968-1-m419-m180-m615-m394-s16-d3762/Housing_cover.html
Siinä on kuva kaipaamastasi osasta, ja tervemenoa hollantiin ::)
Tosin ei sitä sielläkään taida olla myynnissä, joten,
taitaa sittenkin olla parempi, teet ämpärimuovista.

ramba

Kysele purkuosia, google on ystävä.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

^^eemeli-

okei mut miten teen ämpäri muovista sen? onko kuvia tai jotai?