Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

kannen kuristus??

Aloittaja osula95, 18.11.11 - klo:22:33

« edellinen - seuraava »

osula95

joo elikkäs mun 09 milannissa on kannessa tai sen pakoaukossa sellainen puoliympyrän muotoinen tuke niin mikä se on ja onko siitä yhtään mitään hyötyy jos antaa sille vähän dremeliä

tommi

Vetele pois vaan. Paljon olen minäkin näiden kanssa värkännyt enkä ole koskaan moiseen törmännyt. Ei olisi kuvaa laittaa? Monestihan näissä on pako ja imuaukot huonosti työstetyt eli saattaa olla pieni pykälä jonka joutuu hiomaan pois. Peittääkö tuo puoliympyrän muotoinen tuke tosiaan puolet siitä pakoaukosta?

InsOmnia

Eli tarkoitat ilmeisesti venttiilinohjuria. Sitä voi vähän sipaista Dremelillä ja ovat isot pojat joskus niitä pienentänytkin.

osula95

joo elikkäs siinä pakoaukossa on se tuke niin ei edes mene pikkurilli läpi pakoaukosta

Coastside

Idea näissä on että aukko on liki pyöreä ja mahdollisimman saman kokoinen putken kanssa, jottei virtaus heikkene. Näiden työnlaatu heittelle paljon ja voi olla että se on valmistusvikakin. Olen nähnyt 15 - 22 millin aukkoja ja kaikissa on ollut hiottavaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tommi

Lainaus käyttäjältä: osula95 - 19.11.11 - klo:17:16
joo elikkäs siinä pakoaukossa on se tuke niin ei edes mene pikkurilli läpi pakoaukosta

Siis onko se tuke heti siinä pakoaukon suulla vai siellä pakokanavan sisällä, niinkuin pitääkin? Kyllä normaalista kannesta pystyy pikkurillin ihan hyvin työntämään sisään pakoaukosta.

osula95

joo se on siinä melkein heti ko kattoo pakoaukosta ni näkyy

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: osula95 - 19.11.11 - klo:19:36
joo se on siinä melkein heti ko kattoo pakoaukosta ni näkyy
Nyt on niin epämääräinen vikaseloste, että otappa kuva tästä esteestä.
Jos tarkoitat pystysuuntaista estettä, niin silloin tarkoitat venttilinohjuria ja jos taas jotain muuta, niin silloin tarvitaan jo jotain konkreettisempaa todistusaineistoa.

ihmehiippari

Oliko kuristus tälläinen vai tälläinen. Jos jälkimmäinen, niin kuristus, jos kanava on suunnilleen ensimmäisen näkönen niin kaikki on kunnossa.

osula95

jep se on se jälkimmäinen , paljoinko auttaa jos poistaa

PappaSkootteri

siis hetkinen... olenko ainoa joka ei näe kuvia vai onko minua vetäisty taas höplästä? :P
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

pena

Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 20.11.11 - klo:07:49
siis hetkinen... olenko ainoa joka ei näe kuvia vai onko minua vetäisty taas höplästä? :P
kyllä kuvat näkyy

kokki

Riippuu varmaa näytön kontrasteista ja katselukulmasta, että huomaako noita tällainen sanoja linkeiksi? Vois kyllä erottua vähä (lue: paljon) enempi!

pena

Lainaus käyttäjältä: kokki - 20.11.11 - klo:07:56
Riippuu varmaa näytön kontrasteista ja katselukulmasta, että huomaako noita tällainen sanoja linkeiksi? Vois kyllä erottua vähä (lue: paljon) enempi!
kyllä kuvia ottaessa vois valaistus ja muut näkökohdat huomioida,

kokki

Lainaus käyttäjältä: pena - 20.11.11 - klo:08:07
kyllä kuvia ottaessa vois valaistus ja muut näkökohdat huomioida,
Voi toki, emmää siihen asiaan puuttunukaa, kun en sen alan asiantuntija oo.